Dat is wel slim en moet ik ook eens aan gaan denken. Maar dan is die boom van jou ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:40 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn kerstboompje (van Aoibhin) staat nu in een pot in de tuin 🎄
Je kwam er snel genoeg achter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:10 schreef devzero het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de LAPO had
Ik wilde gewoon hullo zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde op een post reageren en kreeg dat berichtje dat ik niet meer kon posten
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wilde weer een topic over jou?
Hullo Devquote:
Gezellig in een kringetjequote:
Wie gaat er blij naar een verjaardag? Eigenlijk mogen ze dat wel afschaffen.quote:
Ik heb er twee elke dag op balkon. Snoepen van mijn birdday cake.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:23 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie al aan het vogels tellen in de tuin?
Ja het ligt er wel een beetje aan wiens verjaardag het is. In een kringetje is inderdaad niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie gaat er blij naar een verjaardag? Eigenlijk mogen ze dat wel afschaffen.
Oh bijzonder.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
Ik had een rare vogel deze week in de tuin, en die stond niet in mijn vogelgidsje
Bleek een zwartkop te zijn
[ afbeelding ]
Je kan elke dag een feestje organiseren. Dat is meer spontaan dan het verplichte ik ben jarig dus !!! Ik wil er al jaren vanaf maar ze laten me niet met rustquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja het ligt er wel een beetje aan wiens verjaardag het is. In een kringetje is inderdaad niks.
Komen ze dan ongevraagd op je verjaardag?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan elke dag een feestje organiseren. Dat is meer spontaan dan het verplichte ik ben jarig dus !!! Ik wil er al jaren vanaf maar ze laten me niet met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |