Volgens mij wel, maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Wist Jason al dat hij zo maf doet in zijn slaap voor hij het huis inging?
Ik wou dat ik erom lachen kon. Ik vind hem te irritant Als hij nu op de streams is apart met een groepje verwissel ik van streamsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Sorry, maar ik moet steeds vaker lachen door rob met zijn gezeik... die kan echt overal over klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vermijd hem ook iddquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik wou dat ik erom lachen kon. Ik vind hem te irritant Als hij nu op de streams is apart met een groepje verwissel ik van streams
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:56 schreef Ireth het volgende:
Danny met militaire precisie nog ff bedje opmaken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook zwaar irritant, en nu dus lachwekkend, het went denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik wou dat ik erom lachen kon. Ik vind hem te irritant Als hij nu op de streams is apart met een groepje verwissel ik van streams
Sjak heeft haar gezegd dat ze iemand niet kan vertrouwen want die heeft op haar gestemd terwijl diegene dat niet zou doen. En meer wou ze niet zeggen. Dus charlotte heeft nu bang...quote:
Dus die loopt ook al te stoken ,bedanktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sjak heeft haar gezegd dat ze iemand niet kan vertrouwen want die heeft op haar gestemd terwijl diegene dat niet zou doen. En meer wou ze niet zeggen. Dus charlotte heeft nu bang...
Chiara of Bart danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sjak heeft haar gezegd dat ze iemand niet kan vertrouwen want die heeft op haar gestemd terwijl diegene dat niet zou doen. En meer wou ze niet zeggen. Dus charlotte heeft nu bang...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zolang je bier blijft bestellen wel
Wel 1 van de weinige die haarzelf isquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:12 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik trek Lindsey slecht, hoe ze praat, wat ze zegt...nee, niet mijn vriendin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |