Ja, die Van Rijbroek, alleen niemand uit de infosec kende haar, en ze liep ook nog eens complete nonsens te verkopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat is wat de Nederlandse media inderdaad vertelt. Is dat de Van Rijbroek die bij Nieuwsuur als expert cybersecurity was uitgenodigd?
Blijkbaar kan ze niet alleen Sanderink naaien
Dit dus.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:57 schreef allegoedenickszijnop het volgende:
[..]
Nee, dat is wat hij zelf heeft gecreëerd door tig idiote rechtszaken tegen zijn ex aan te spannen o.b.v. compleet waanzinnige verhalen. Deze heeft hij zo goed als allemaal verloren, wat hem miljoenen heeft gekost en wat hem ook nog eens zijn zeggenschap over zijn bedrijven heeft gekost.
Daar heeft de "overheid" of de "Nederlandse media" weinig mee van doen.
Precies, maar dit is het gedrag van iemand met een gigantisch minderwaardigheidscomplex; zich opblazen om zich groter/beter te maken dan ze is en tegelijk anderen naar beneden proberen te halen.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Iemand opzetten tegen zijn vertrouwelingen is haar MO, alleen dit keer kreeg ze te maken met iemand die het niet pikte dat Van Rijbroek allemaal leugens over haar vertelde.
Dat is waar het mis ging, want dat was Van Rijbroek niet gewend, en daar kon ze duidelijk niet mee omgaan.
En in plaats van stilzitten en mond houden begon ze wild om zich heen te slaan en steeds nieuwe leugens over Van Egten te verzinnen en in de media te gooien, dom, dom, dom.
Niet zo gek natuurlijk. Als ik me niet vergis, zag het er een tijd lang naar uit dat Van Rijbroek daadwerkelijk een hoge functie zou krijgen bij Centric (naast het feit dat ze zich er zelf al mee begon te bemoeien, al dan niet via het mailaccount van Sanderink). Iedere klant, manager en medewerker met een beetje gezond verstand pakt dan toch zo snel mogelijk z'n biezen?quote:Op donderdag 25 april 2024 12:35 schreef Leandra het volgende:
En nee, ik baseer mijn informatie niet op wat de Nederlandse media vertelt, ik ken werkelijk mensen uit de infosec en mensen die bij Centric werken of zijn vertrokken nadat Van Rijbroek in beeld kwam.
Voor Sanderink/Centric heeft ze al andere ondernemers/bedrijven genaaid.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ze niet alleen Sanderink naaien
Van Rijn godquote:Op donderdag 25 april 2024 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor Sanderink/Centric heeft ze al andere ondernemers/bedrijven genaaid.
0,0 medelijden met die ongelofelijke droeftoeter. Volledig over zichzelf afgeroepen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik begin nu zelfs een beetje medelijden met hem te krijgen![]()
![]()
Een heel klein beetje maar hoor, maar die gifbeker moet echt wel helemaal leeg lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |