Dat wil marcianno zo......"verassing"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan zo geheimzinnig?
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
Alles moeten afdekken, en het zijn potdorie allemaal volwassenen in die peuteropvang.
Klopt wel Jannet kan af en toe echt bitchen in de keuken ( ook tegen Wendy)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
Allemachtig, hoe Martin een boterham met ei naar binnen schrokt.....
Mexx blijkt een aanvaring met Janet te hebben gehad. Over een bord, voor Rupert......
Mexx: ik heb dat steeds meer met haar. Dat is niet slim. Ze commandeert mij.
Mexxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Wanda is al op de hoogte dat Jappie weer bij Wendy geslapen heeftiemand komt constant naar haar toe om dat te vertellen. Mexx geloof ik.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het door de loods gonst dat ze sushi gaan eten...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat wil marcianno zo......"verassing"
Volgens mij zijn er bewoners die geen vis eten...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het door de loods gonst dat ze sushi gaan eten...
En op de nachtstreams Jasper met Wendy en Wanda.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Wanda is al op de hoogte dat Jappie weer bij Wendy geslapen heeftiemand komt constant naar haar toe om dat te vertellen. Mexx geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |