half 10quote:Op zondag 29 januari 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Hier eerst een dutje, dan even zappen tot HHB begint en dan overschakelen naar Albertooooo.
De Stamhouder neem ik op
Ik moet er om 6 uur weer uit morgenvroeg, ik ga rond half 11 naar bed en dan slaap ik om half 12quote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
hoe lang slapen jullie trouwens? Ik weet niet of het aan mij ligt maar moet dan in het weekend wat inhalen ofzo?
9 van de 10 keer moet ik toch om uur of 6 op, of soms nog vroeger.
Standaard kak ik in in de middag meestal. hahaha
Maargoed uur of 22:00 naar bed dan? nog ff wat tv kijken op iPad, maar zelfs dat is een soort van te kort slaap dan nog ofzo.
Tussen 2230 en 0.00 slaap ik en tussen 06 en 0730 de wekker..quote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
hoe lang slapen jullie trouwens? Ik weet niet of het aan mij ligt maar moet dan in het weekend wat inhalen ofzo?
Maargoed uur of 22:00 naar bed dan? nog ff wat tv kijken op iPad, maar zelfs dat is een soort van te kort slaap dan nog ofzo.
Als ik 6 uur slaap heb gaat het goed bij mijquote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 29 januari 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit!
Mooie schaal ook
(jij hebt sowieso een mooi servies)
Elke nacht een uurtje of negenquote:Op zondag 29 januari 2023 18:38 schreef kree het volgende:
En dan om 11 uur wakker worden en de rest van de dag niks doenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke nacht een uurtje of negen
Hhahahahaha nee, ik slaap 9 uur. Elf uur erin, acht uur eruit en dan bezigquote:Op zondag 29 januari 2023 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan om 11 uur wakker worden en de rest van de dag niks doen
Fijn dat het best lekker gaat, hou dat volquote:Op maandag 30 januari 2023 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Net even zitten tekenen, zo moeilijk soms, maar wel leuk
Het gesprek met begeleider vandaag was moeilijker, maar wel erg goed
Nu een beetje hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |