Het leuke is dat Jason daar oprecht heel gelukkig mee gaat zijn, maar niet zo overdreven hyper "OMG OMG zoveel kaartjes, zoveel fans!!! ik kan het niet geloven, waarom verdien ik dit"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:40 schreef Stargazing het volgende:
binnenkort is het valentijn. Stel je de reactie voor van alle bewoners als Jason de meeste kaartjes boven zijn bed kan zetten. Hoe meer ze over hem zeuren en hem uitsluiten, hoe sterker Jason zal worden.
Kan hij best zelf eens volgen. Praat hij volgend jaar mogelijk ook nederlands.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:45 schreef suzi1 het volgende:
alo staat niet voor een klas maar geeft toch bijles?
In de uitzending staat er iets van opleiding docent oid. Hij is nog geen docent volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:45 schreef suzi1 het volgende:
alo staat niet voor een klas maar geeft toch bijles?
leukquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:49 schreef ledn81 het volgende:
Of PostNL alvast een apart busje voor Jason wil regelen. Op Twitter worden de valentijnsacties voor Jason al geregeld
Dan zie ik nog wel gebeuren dat de febo de helft achter houdt en iedereen evenveel geeftquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:49 schreef ledn81 het volgende:
Of PostNL alvast een apart busje voor Jason wil regelen. Op Twitter worden de valentijnsacties voor Jason al geregeld
owja krijg je dat weerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zie ik nog wel gebeuren dat de febo de helft achter houdt en iedereen evenveel geeft
ja bert en dada hadden t er net over. dat hij voor de klas zou staan en hoe ze zich dat voor moesten stellenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In de uitzending staat er iets van opleiding docent oid. Hij is nog geen docent volgens mij
Het vliegtuigje actie kwam net ook weer voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zie ik nog wel gebeuren dat de febo de helft achter houdt en iedereen evenveel geeft
Jason heeft wat ruggesteun nodig idd. En dat kan ie ook krijgen van Ias en Jacq, maar die blijven daarin wat terughoudend geloof ik. Zij weten volgens mij wel dat ie redelijk populair was buiten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:44 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Het leuke is dat Jason daar oprecht heel gelukkig mee gaat zijn, maar niet zo overdreven hyper "OMG OMG zoveel kaartjes, zoveel fans!!! ik kan het niet geloven, waarom verdien ik dit"
![]()
560 ingezameld nuquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het vliegtuigje actie kwam net ook weer voorbij.
Het begon met iemand die dacht dat het 300 euro kostte, maar blijkt 1200 te zijn ofzo, dus ze moesten meer verzamelen en het hoefde niet perse a.s. zaterdag. Mocht ook later. Dat vliegtuigje gaat ook nog wel komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |