Natuurlijk niet. Ze framen haar vertrek al de hele week in de TV uitzendingen. Danny zit er in voor het plaatje en de clickbaits en mogelijke trending topics als hij weer eens wat over Gaby B. zegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:02 schreef ben34567 het volgende:
Nog mensen die serieus geloven dat productie een Ilse erin gaan laten in ruil voor een Danny ?

Hoop doet je wonderen, wonderen bestaan🙄😮💨quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:02 schreef ben34567 het volgende:
Nog mensen die serieus geloven dat productie een Ilse erin gaan laten in ruil voor een Danny ?![]()

Rob stond en staat daar nog steeds bovenaan. Populair is ie zeker niet meer. Hij begon hier vanmorgen met 52% van de stemmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens de polls is Rob heel erg populair, zeker op de leidende poll die altijd goed zit.

Kijkcijfers zijn big business. Danny zal BB niet winnen maar BB zal ervoor zorgen dat hij tot de finale; of paar weken voor de finale blijft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:04 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hoop doet je houden, wonderen bestaan🙄😮💨

Gewoon een gelopen race, en Ilse zal wel net iets achter Danny eindigen. Rob als eerste safe.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob stond en staat daar nog steeds bovenaan. Populair is ie zeker niet meer. Hij begon hier vanmorgen met 52% van de stemmen.
[ afbeelding ]

I know! Daarom is het allemaal zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn big business. Danny zal BB niet winnen maar BB zal ervoor zorgen dat hij tot de finale; of paar weken voor de finale blijft.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?

gewoon stoempe hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:08 schreef suzi1 het volgende:
ge zeit ginne loemperik, ik wit dah geh dah nie wit

dat word genot!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:08 schreef suzi1 het volgende:
als ilse blijft gaat er wel verschoten worden

quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:08 schreef Ireth het volgende:
Rob gaat morgen gewoon naar huis, na alle commotie op de socials waarin BB opgeroepen wordt dit gedrag te laten stoppen zullen ze Rob via de achterdeur afserverenDat denk jij maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!

quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:08 schreef Ireth het volgende:
Rob gaat morgen gewoon naar huis, na alle commotie op de socials waarin BB opgeroepen wordt dit gedrag te laten stoppen zullen ze Rob via de achterdeur afserverenaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!

Ik lees dit dus ook gewoon met het stemgeluid van Ilse er bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:08 schreef suzi1 het volgende:
als ilse blijft gaat er wel verschoten worden

maar dat zei iasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees dit dus ook gewoon met het stemgeluid van Ilse er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |