zon scheen wel hier vanochtend, merk wel dat het sterker is dan eind november/decemberquote:
hier allemaal wolkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zon scheen wel hier vanochtend, merk wel dat het sterker is dan eind november/december
laat staan als het lente/zomer wordtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:01 schreef Schakeltopia het volgende:
wow blijkbaar vanochtend wel even een momentje gehad zonder wolk, dan kan ik wel pozza bakken
[ afbeelding ]
Pohh snel wasje draaienquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Pohh snel wasje draaien
Grote wasjes, kleine wasjes
dan heb je dat gewoon constant genotquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat staan als het lente/zomer wordt
Volgens mij als het licht is altijd wel iets. Savonds gaan ze wel uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ben toch best verbaast dat ie zoveel stroom levert. ik dacht echt dat je flink zon moest hebben
ja dat blijkt inderdaad!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij als het licht is altijd wel iets. Savonds gaan ze wel uit.
Ja ik nu ook maar ben niet thuis nuquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef Schakeltopia het volgende:
koppel jij is even die app dan engie, ben benieuwd wat jij binnen hengelt
oooh oke, nouja ander keertje dan maarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik nu ook maar ben niet thuis nu
ik zit op het oostenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:23 schreef engine het volgende:
Ik heb er 7 maar liggen wel aan de minder gunstige kant van het dak.
Zuidwest geloof ik.quote:
Ik weet ondertussen vrij goed hoe een catfish eruit zietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:50 schreef Schakeltopia het volgende:
dikke vis, omnomnom
[ afbeelding ]
Van de straatlantaarns of zoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
die van mij bleef vannacht aan he, hele nacht 24 watt gaft ie aan te produceren
Dan moet ik die app toch nog wel kunnen koppelen? Hoerending doet helemaal niets meer nadat ik er een keer de stroom af gehaald heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
maar die doet het nu niet he, want geen zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |