O.K. Thnx. Wou het net terug verwijderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Graag over de streams posten
Foto's en gegevens van familieleden of kennissen van de bewoners mogen niet geplaatst worden ivm de AVG[/modbreak]
Aardappels, vlees en groentequote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat is de AVG? ik ken afkortingen niet zo goed
Daar kwam d3 hoofdpijn gisteren ook vandaan, hij stopte e ht alles wT ie had in die krachtmeting🤣🤣quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
armpje drukken met Ias, 3 x maar heeft ze alle 3 verloren
De privacywetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
algemene verordening gegevensbeschermingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
Algemene verordening gegevensbeschermingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
⬆️quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Algemene verordening gegevensbescherming
Ik weet niet waarom, (of eigenlijk wel) maar ik twijfel er zo aan dat hij leraar ned isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:47 schreef Jockari het volgende:
Onze leraar nederlands in het huis gebruikt het woord "slaapde" ipv sliep. Krijg daar les van.
Dat is hij volgens mij ook (nog) niet. Ik begreep dat hij de opleiding volgde om mensen net in NL de basisbeginselen Nederlands te leren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, (of eigenlijk wel) maar ik twijfel er zo aan dat hij leraar ned is
Onduidelijk. Het 1 artikel meldt dat hij les geeft, een ander zegt dat hij de opleiding volgt. Als hij de opleiding volgt, gaat het nog vele jaren duren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:52 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, (of eigenlijk wel) maar ik twijfel er zo aan dat hij leraar ned is
denk ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onduidelijk. Het 1 artikel meldt dat hij les geeft, een ander zegt dat hij de opleiding volgt. Als hij de opleiding volgt, gaat het nog vele jaren duren.
Ali.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:07 schreef Ireth het volgende:
Ow God, rob loopt weer te zaniken, niet over Jason deze keer, maar tegen Jason en Jak... maar over wie??
Hij ziet alles hoor. Zegt die erna ow zijn er zoveel pannenkoeken gebakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij gelooft Ali niet, nee hij gaat dat echt spelen zoals die is.
In een pulquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:14 schreef ledn81 het volgende:
Rob vind een Cooker van 3liter niets. Hebbie toch niks an voor thee. Hebbie 6 man op visite en moet je zeggen. Wacht maar ff de cooker is leeg. Bij Rob krijg je een halve liter thee als je op visite komt 🙄
Laat me raden Ali Nothing new Zielig mannetjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:07 schreef Ireth het volgende:
Ow God, rob loopt weer te zaniken, niet over Jason deze keer, maar tegen Jason en Jak... maar over wie??
kun je beter gewoon blikkie in de vriezer leggen, 30-40 minuten is ie ijskoudquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:14 schreef ledn81 het volgende:
Rob vind een Cooker van 3liter niets. Hebbie toch niks an voor thee. Hebbie 6 man op visite en moet je zeggen. Wacht maar ff de cooker is leeg. Bij Rob krijg je een halve liter thee als je op visite komt 🙄
maar daar moet je het dan wel je hele bezoek mee doenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:14 schreef ledn81 het volgende:
Gister waren Danny en Rob aan het zeiken dat ie meeliep met de rest qua stemmingen. Maar Jason had juist helemaal zelf bepaald op wie ie ging stemmen. Gistermiddag heeft Chayron wel tegen hem lopen ouwehoeren en volgende keer zal ie waarschijnlijk wel iets anders stemmen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:30 schreef rinardo het volgende:
ik lees op twi##er
Rob en jaq waren aan het zeuren over Ali. Ze waren hem soort van aan het zwart maken en Jason zei ik doe daar niet aan mee en van " ik snap wat je bedoelt maar ik weet niet of ik die mening deel"
Ik vind dit echt knap, dat je zo voor je mening uit durft te komen hoor , Jason is echt sterk
nevermind,quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Klopt! maar ik check graag iemands "echtheid" oprechtheid en eerlijkheid want ik vind haar een overdreven en neppe glam-girl
Zoek dus de ware aard van dit "beestje"
als de 2e ronde thee is , is de cooker al weer opgewarmd, dat is ook de reden dat een cooker zo veel stroom kost, in ons nieuwbouwhuis( nu 1 jaar oud) waarschuwde het keukencentrum ons hiervoor, toen wij een cooker wilden . dat ding doet niets anders dan hele dag opwarmen, ook als hij niet gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar daar moet je het dan wel je hele bezoek mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |