Ikke ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, ik viel je bij![]()
Vond paracod altijd wel lekker
Codiene is hier volop te krijgen op recept is zwaarder dan coffiene maar kan je als je je aan de regels houd wel mee auto rijden hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Codeïne of coffiene , Codeïne is zwaarder en krijg je op recept. Maar bestaat ook niet meer en dat is wel een voorganger voor opiaten
Hier wel hoor de paracetamol kan je zelf kopen en de codeine via recept voor hoest en long problemenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dat het niet bestaat meer
op recept is alles te verkrijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Codiene is hier volop te krijgen op recept is zwaarder dan coffiene maar kan je als je je aan de regels houd wel mee auto rijden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
op recept is alles te verkrijgenIn Frankrijk kocht ik het gewoon bij de apotheek zonder recept. Dacht dat het gewoon paracetamol coffeïne was. Toch maar even aan de kant gaan staan daarna met de vrachtwagen. Moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha ja goed plan, in het buitenland zijn de regels idd zo anders johquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
In Frankrijk kocht ik het gewoon bij de apotheek zonder recept. Dacht dat het gewoon paracetamol coffeïne was. Toch maar even aan de kant gaan staan daarna met de vrachtwagen. Moe.
🤓🤣🤣 same!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Wow Rob heeft in 3 weken 3 boeken uitgelezen
Doe ik in 1 week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |