Hij is eerzuchtig genoeg dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Gaal gaat het ook echt niet doen die man is ziek.
Zei een krant deze week niet dat ze sowieso voor een buitenlandse coach wilden gaan als Schreuder zou vertrekken?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:49 schreef Oriente het volgende:
Luis Enrique, Tuchel, Bielsa etc. gaan echt niet gehaald worden.
Het wordt of Heitinga die het seizoen afmaakt, Bosz, Frank de Boer of heel misschien nog van Gaal als je geluk hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:02 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik ga zo goed op van der sar die bij elke vraag bij de persco heel passief agressief de naam van de journalist in kwestie noemt.
Wel iets over gelezen ja maar dat zegt niet zoveel. Eerst zien en dan geloven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zei een krant deze week niet dat ze sowieso voor een buitenlandse coach wilden gaan als Schreuder zou vertrekken?
Vreselijke kwal, van der Sar zou echt op moeten rotten.quote:
De shitstorm die die overstap zou opleveren midden in het seizoen met Feyenoord bovenaan zou wel genot zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:12 schreef PicoMMP het volgende:
Slot hype![]()
Die man kon niet eens van Ajax winnen.
Dat ben ik niet met je eens, dat alles en iedereen weg schiet je niet zo heel veel mee op, want wie wordt er dan algemeen directeur, Maurits Hendriks?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vreselijke kwal, van der Sar zou echt op moeten rotten.
Nee natuurlijk niet, die man en zijn familie kunnen dan 24 uur onder bewaking voor het schuimbekkende Legioenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zou me niks verbazen als Slot niet eens zou durven
Moet je ook niet eens willen, prima kerel verder maar hij is daar goed op z'n plek.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zou me niks verbazen als Slot niet eens zou durven
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook niet eens willen, prima kerel verder maar hij is daar goed op z'n plek.
Ja, ik ga hem toch niet opperen als coach van deze club in verval?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh
Jij bent toch groot bewonderaar van Arend Martijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |