Dat laatste is natuurlijk onzin, buiten Feyenoord staat iedereen dicht op elkaar erachter en is de kans nog steeds levensgroot dat we eind Februari tweede staan op ongeveer 5 punten van Feyenoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heerlijk nieuws. 2 maanden te laat, maar prima
6 punten uit 7 wedstrijden
7 wedstrijden achter elkaar niet gewonnen
5de op de ranglijst met Sparta en Utrecht als uitdagers.![]()
Ach, Napoli wint ook met 5-1 van Juventus vorige week en staan nu al 12 punten voor op de rest in de serie-A, die ploeg moet je echt niet onderschatten dat is gewoon een soort van 2018-2019 Ajax, die kunnen zomaar de CL winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De CL-campagne was ook wel rampzalig natuurlijk, het is dat Rangers er helemaal niks van kan maar anders had je wellicht niet eens een wedstrijd gewonnen. En die wedstrijden tegen Napoli waren helemaal rampzalig.
Als Ajax nog meer jeugdspelers wil terughalen voor gigantische bedragen hebben wij er nog wel een paar lopenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rare is dat juist Ajax toch moest weten dat deze man topsport helemaal niet aankan
Feyenoord gaat nu best een pittige maand tegemoet dus kan ook zomaar dat ze weer wegzakken al denk ik dat het mee gaat vallen (hoewel Twente uit vast puntverlies wordt).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin, buiten Feyenoord staat iedereen dicht op elkaar erachter en is de kans nog steeds levensgroot dat we eind Februari tweede staan op ongeveer 5 punten van Feyenoord.
Voor direct Louis, dat is de enige die ik zou weten die binnen deze slangenkuil weer orde kan scheppen en dan van de zomer Luis Enrique al is het de vraag of hij dat zou willen, Bosz vind ik een prima vent maar daar heb ik toch wel m'n twijfels over.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax zou hij dat eventueel kunnen laten zien, bij Feyenoord ligt dat gezien de financiële situatie en de concurrentie wat complexer. Ben wel oprecht benieuwd, heb jij een naam in gedachte wie je graag zou zien?
Verliezen van Napol is geen schande inderdaad, maar de manier waarop zeker welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach, Napoli wint ook met 5-1 van Juventus vorige week en staan nu al 12 punten voor op de rest in de serie-A, die ploeg moet je echt niet onderschatten dat is gewoon een soort van 2018-2019 Ajax, die kunnen zomaar de CL winnen dit jaar.
Dan nog is in eigen stadion er 1-6 vanaf gaan lachwekkend natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach, Napoli wint ook met 5-1 van Juventus vorige week en staan nu al 12 punten voor op de rest in de serie-A, die ploeg moet je echt niet onderschatten dat is gewoon een soort van 2018-2019 Ajax, die kunnen zomaar de CL winnen dit jaar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog is in eigen stadion er 1-6 vanaf gaan lachwekkend natuurlijk.
Brobbey? Hij blesseerde zichzelf volgens mij met een geblokt schot gisteren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rare is dat juist Ajax toch moest weten dat deze man topsport helemaal niet aankan
Liet Ajax wel goed voetbal spelen en behaalde de finale van de Europa league. Waar zitten je twijfels bij hem?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor direct Louis, dat is de enige die ik zou weten die binnen deze slangenkuil weer orde kan scheppen en dan van de zomer Luis Enrique al is het de vraag of hij dat zou willen, Bosz vind ik een prima vent maar daar heb ik toch wel m'n twijfels over.
Hij heeft in een potje of 50 twee keer 90 minuten gespeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brobbey? Hij blesseerde zichzelf volgens mij met een geblokt schot gisteren.
Tuchel is een grootverdiener maar Enrique staat er wel een beetje anders in dus die vind ik nog niet zo onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:33 schreef aTypisch het volgende:
namen als Luis Enrique en Tuchel zie ik voorbij komen
zelfoverschattinggenot
Eens, als je ziet dat je niet kan winnen moet je de schade beperken, maar voor iemand met zo'n groot hoofd heeft hij ze toch vaak als een kip zonder kop laten voetballen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog is in eigen stadion er 1-6 vanaf gaan lachwekkend natuurlijk.
Dat hij nooit iets wintquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liet Ajax wel goed voetbal spelen en behaalde de finale van de Europa league. Waar zitten je twijfels bij hem?
Bosz laat z'n ploegen fris en fruitig aanvallend spelen maar verdedigend laten ze altijd steken vallen, ook na Ajax lijkt hij dit euvel niet te hebben verholpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je gelijk Frank de Boer weer aan het roer zetten.
Euuhhh, precies ja...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je gelijk Frank de Boer weer aan het roer zetten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een kansloze act was dit ook.Na zo ongeveer de enige fatsoenlijke wedstrijd (7-1 Excelsior) ineens wel een grote mond hebben.
Ik heb van een bepaalde user hier vernomen dat Schreuder eigenlijk weinig te verwijten viel en gewoon het seizoen kon afmakenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:52 schreef freaky40 het volgende:
FdB laat zijn teams net zo voetballen als Schreuder, van de regen in de drup dus. Hij mag het wel doen al dan niet tijdelijk maar dan zal hij ook moeten snappen dat er wel wat veranderd is aan de filosofie dat ook hij daar op zal moeten acteren.
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik heb het over FdB.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb van een bepaalde user hier vernomen dat Schreuder eigenlijk weinig te verwijten viel en gewoon het seizoen kon afmaken
Het is natuurlijk een combinatie van beide. Schreuder is niet geschikt maar de selectie van Ajax is ook de beroerdste in jaren. Die clown Bassie kan écht helemaal niks hé. En daar is 23 of 26 miljoen voor betaald?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb van een bepaalde user hier vernomen dat Schreuder eigenlijk weinig te verwijten viel en gewoon het seizoen kon afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |