Daar ben ik ook niet van overtuigd eigenlijk, ik blijf het gevoel bij hem houden dat ie zelf niet heel veel heeft toegevoegd aan het spel van AZ, wat al niet door Slot gezaaid is. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het team is ook vrijwel helemaal nieuw.quote:
Functioneert al meerdere seizoenen uitstekend, maar wel binnen een gestroomlijnde organisatie. De vraag is of hij ook de persoonlijkheid heeft om zich staande te houden in een jungle.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet van overtuigd eigenlijk, ik blijf het gevoel bij hem houden dat ie zelf niet heel veel heeft toegevoegd aan het spel van AZ, wat al niet door Slot gezaaid is. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het team is ook vrijwel helemaal nieuw.
Dat is het enige waar ik Schreuder wel in geloofde, die jongen is veel te lui voor de top.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Maar er is ook goed nieuws, fysiek minderwaardige Brobbey stond gisteren eindelijk eens een keer 90 minuten op het veld
6 punten in 7 eredivisiewedstrijden is wel bizar slecht voor Ajax-begrippen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar die Schreuder zal wel echt de geschiedenis ingaan als allerslechtste Ajaxtrainer sinds de jaren 60 ofzo? Of was alleen Wouters nog slechter?
Las dat hij 1,68 punt per wedstrijd heeft behaald, geen van de 4 topwedstrijden (reken ik AZ mee) heeft gewonnen en de Cruijffschaal heeft verneukt. Plus dan nog de slechtse Eredivisiereeks sinds 1965. Episch wel.
Dit is toch echt ongelooflijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Maar er is ook goed nieuws, fysiek minderwaardige Brobbey stond gisteren eindelijk eens een keer 90 minuten op het veld
Lijkt me niet iets waar Schreuder veel aan kan doen, dat wordt gewoon helemaal niets op basis van instelling.quote:
Ja, denk het wel zo ongeveer. Daarbij heeft Ajax nu veel meer middelen dan in de tijd van Jan Wouters.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar die Schreuder zal wel echt de geschiedenis ingaan als allerslechtste Ajaxtrainer sinds de jaren 60 ofzo? Of was alleen Wouters nog slechter?
Las dat hij 1,68 punt per wedstrijd heeft behaald, geen van de 4 topwedstrijden (reken ik AZ mee) heeft gewonnen en de Cruijffschaal heeft verneukt. Plus dan nog de slechtse Eredivisiereeks sinds 1965. Episch wel.
Een buitenlandse coach.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:42 schreef henkklaas1994 het volgende:
AD meldt dat zowel Bosz als De Boer niet benaderd zijn door Ajax… Wie dan wel?
De CL-campagne was ook wel rampzalig natuurlijk, het is dat Rangers er helemaal niks van kan maar anders had je wellicht niet eens een wedstrijd gewonnen. En die wedstrijden tegen Napoli waren helemaal rampzalig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mwah kun je wel invloed op uitoefenen. Vind hem overigens sowieso niet zo goed maar wellicht heeft dat ook grotendeels hier mee te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt me niet iets waar Schreuder veel aan kan doen, dat wordt gewoon helemaal niets op basis van instelling.
Fout.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een Voice-hype in combinatie met een paar onbenullige dickpics wel niet kunnen veroorzaken.
Alles is de schuld van Tim Hofman!
Tim met zijn zwarte nagellakquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fout.
Wat debiel gedrag kan veroorzaken...
Het is de schuld van Marc zelf.
Oja ik vergat nog de grootste Europese nederlaag én grootste nederlaag thuis überhaupt te vermelden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De CL-campagne was ook wel rampzalig natuurlijk, het is dat Rangers er helemaal niks van kan maar anders had je wellicht niet eens een wedstrijd gewonnen. En die wedstrijden tegen Napoli waren helemaal rampzalig.
Ach in elk ander jaar was Marc er wel mee weggekomen maar pakte vorig jaar gewoon ongelukkig uit. Met enorme gevolgen.quote:
Je kan natuurlijk op meerdere manieren als onvergetelijk de boeken in gaan. Als het de ene kant op niet lukt... Dan de andere maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat waren de jaren dat Ajax ook een mokerdure selectie op het veld had staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, denk het wel zo ongeveer. Daarbij heeft Ajax nu veel meer middelen dan in de tijd van Jan Wouters.
Ja echt ontzettend vervelend voor de Pietjepuks van deze wereld dat vrouwen steeds meer voor zichzelf opkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach in elk ander jaar was Marc er wel mee weggekomen maar pakte vorig jaar gewoon ongelukkig uit. Met enorme gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |