Het hangt er ook vanaf wanneer je iets overneemt, bij Feyenoord was het al heel snel beter en heeft hij dat met dat momentum goed doorgepakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat niveau heeft hij nog niet laten zien dus lijkt me voorlopig niet.
En het is natuurlijk altijd de schuld van de trainer en niet van spelers die constant fouten maken bv.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch knap gelijkgespeeld tegen Emmen en Volendam.
Zeiden we over Erik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is een moeilijke club, hij lijkt me een goeie trainer maar er komt wat meer bij kijken en of hij dat aan kan vraag ik me af.
Omdat het bestuur verder kan kijken dan een ajacied....quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:01 schreef RamboDirk het volgende:
Het lijkt er wel op dat er nog niet echt een plan B is. Dit ontslag suddert toch al een tijdje....
Mwaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als arnegod zonder problemen over kon stappen dan deed hij dat denk ik wel, na dit seizoen
maar dat kan niet
Dat bleek gisteren wel uit de woorden van van der Sar. Zijn waarschijnlijk al weken bezig met een vervanger.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:01 schreef RamboDirk het volgende:
Het lijkt er wel op dat er nog niet echt een plan B is. Dit ontslag suddert toch al een tijdje....
Nee dat was gewoon weer Flappie die ongelukkig uit zijn woorden kwamquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat bleek gisteren wel uit de woorden van van der Sar. Zijn waarschijnlijk al weken bezig met een vervanger.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon weer Flappie die ongelukkig uit zijn woorden kwam
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, Caland. Hij kwam eigenlijk inderdaad ongelukkig uit zijn woorden, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax zou hij dat eventueel kunnen laten zien, bij Feyenoord ligt dat gezien de financiële situatie en de concurrentie wat complexer. Ben wel oprecht benieuwd, heb jij een naam in gedachte wie je graag zou zien?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter dan Alfred ben je al snel, niveau Ten Hag weet ik niet of hij dat al is.
Uiteraard, had inderdaad beter gekund, PicoMMP.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inderdaad, Caland. Hij kwam eigenlijk inderdaad ongelukkig uit zijn woorden, inderdaad.
Zeker als je het woord gebruikt in een zin over een onderwerp waar het daarvoor niet over ging en er dus niks te bevestigen valt..quote:
Dat walgelijke spel zal wel van de zomer van start gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou done deal dan. Arne per direct naar Ajax.
En tot die tijd Heitinga.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat walgelijke spel zal wel van de zomer van start gaan.
Nee hoor. Tegen die tijd heeft Heitinga het redelijk gedaan als Ad Interim en laat Flappie hem gewoon zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Per direct. Miljoentje of vijf toeschuiven aan Feyenoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Basten, van der Vaart, Robben, Cocu en dan opeens een shot met Heitinga en Timmetje de Cler..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Tegen die tijd heeft Heitinga het redelijk gedaan als Ad Interim en laat Flappie hem gewoon zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |