Welke site is dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:26 schreef asco het volgende:
[..]
Wij kopen Pepsi MAX (1,5 ltr) in de aanbieding voor 0.79 of 0.99 (is een site voor wanneer waar in Duitsland aanbieding is) en dan staan er 20 x 6 pakken in de berging.
Dan heb je het dus echt over 125/150 euro verschil met de Jan Linders. Verzorgingsproducten idem en de drank. Maar die halen we meestal in Luxemburg waar we sowieso een paar keer per jaar komen.
Is makkelijk 1000 euro per jaar verschil alles bij elkaar. Dat zijn alweer mooi 2 extra tickets naar Vegas per jaar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:41 schreef asco het volgende:
https://m.aktionspreis.de/angebote/pepsi-1-5l
In de rest van de landen is het leven er goedkoper op geworden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is nu echt niet meer hoor.
Magnums zijn bijvoorbeeld echt gigantisch veel duurder geworden.
2019. 3,59:
[ afbeelding ]
2023, 4,99:
[ afbeelding ]
Dat is 39 procent er boven op.
Heb ik ook meerdere keren gezegd in nws topics. Als je naar de prijsstingingen zelf kijkt, zit de werkelijke inflatie rond de 20-25%, dus waar die 12% vandaan komt?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die inflatie van 12% is ook gewoon de grootste onzin. Ga zelf maar eens rekenen. Je boodschappen, benzine, energie etc. etc.
Als ik mijn kosten vergelijk met vorig jaar zit ik al snel op 20% meer en dan doe ik helemaal niets geks. Wanneer je in loondienst bent krijg je een fooi van 5% in je CAO en wellicht nog een kleine energie compensatie of iets dergelijks. Uiteindelijk wordt de middenklasse er alleen maar armer en armer op.
In de generatie van mijn vader en moeder had je aan één inkomen genoeg om van te leven en een gezin te onderhouden. Nu moet je als je een gezin hebt al met twee man werken (uitzonderingen voorbehouden). Als alleenstaande hou je al helemaal maar weinig over. Er komt een tijd dat met twee man werken om een gezin te onderhouden niet meer genoeg is. Met dank aan onze fantastische overheid.
Waarom luister je naar wildvreemden op fok? Hebben ze macht over je?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:01 schreef Za het volgende:
[..]
Jawel, het artikel dient te worden gequote as is.
Aanpassingen in de tekst, ookal betreft het het corrigeren van een fout is not done.
Ik heb dat in het verleden gedaan en mensen waren er niet blij mee.
Ik heb het ook weleens berekend ik kwam rond de 5% uitquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die inflatie van 12% is ook gewoon de grootste onzin. Ga zelf maar eens rekenen. Je boodschappen, benzine, energie etc. etc.
Als ik mijn kosten vergelijk met vorig jaar zit ik al snel op 20% meer en dan doe ik helemaal niets geks. Wanneer je in loondienst bent krijg je een fooi van 5% in je CAO en wellicht nog een kleine energie compensatie of iets dergelijks. Uiteindelijk wordt de middenklasse er alleen maar armer en armer op.
In de generatie van mijn vader en moeder had je aan één inkomen genoeg om van te leven en een gezin te onderhouden. Nu moet je als je een gezin hebt al met twee man werken (uitzonderingen voorbehouden). Als alleenstaande hou je al helemaal maar weinig over. Er komt een tijd dat met twee man werken om een gezin te onderhouden niet meer genoeg is. Met dank aan onze fantastische overheid.
Dat ligt met name aan je energiebronnen en verbruik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens berekend ik kwam rond de 5% uit
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Omdat je niet alleen naar de stijgingen moet kijken. Maar ook naar zaken die zijn gedaald/gelijk gebleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb ik ook meerdere keren gezegd in nws topics. Als je naar de prijsstingingen zelf kijkt, zit de werkelijke inflatie rond de 20-25%, dus waar die 12% vandaan komt?
Cbs zn duim..
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel cola? Dat is 180 liter per bestellingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:26 schreef asco het volgende:
[..]
Wij kopen Pepsi MAX (1,5 ltr) in de aanbieding voor 0.79 of 0.99 (is een site voor wanneer waar in Duitsland aanbieding is) en dan staan er 20 x 6 pakken in de berging.
Dan heb je het dus echt over 125/150 euro verschil met de Jan Linders. Verzorgingsproducten idem en de drank. Maar die halen we meestal in Luxemburg waar we sowieso een paar keer per jaar komen.
Is makkelijk 1000 euro per jaar verschil alles bij elkaar. Dat zijn alweer mooi 2 extra tickets naar Vegas per jaar.
Baco's! 👌quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel cola? Dat is 180 liter per bestelling
Over het CBS mag je niks zeggen, veel mensen zijn er nog heilig van overtuigd dat het een neutrale organisatie is die niet het beeld positiever schetst omdat het de politiek goed uitkomt. Alles, elke discussie in dit land wordt positiever geschetst en de echte cijfers worden keer op keer onder de pet gehouden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb ik ook meerdere keren gezegd in nws topics. Als je naar de prijsstingingen zelf kijkt, zit de werkelijke inflatie rond de 20-25%, dus waar die 12% vandaan komt?
Cbs zn duim..
Wat id er vorig jaar gedaald of gelijk gebleven dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:34 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Omdat je niet alleen naar de stijgingen moet kijken. Maar ook naar zaken die zijn gedaald/gelijk gebleven.
Vooral bij rutte de windowdresser.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Over het CBS mag je niks zeggen, veel mensen zijn er nog heilig van overtuigd dat het een neutrale organisatie is die niet het beeld positiever schetst omdat het de politiek goed uitkomt. Alles, elke discussie in dit land wordt positiever geschetst en de echte cijfers worden keer op keer onder de pet gehouden.
De kwaliteit die je krijgt voor diensten of de inhoud van producten zijn gedaald. Minder inhoud, minder zorg, kosten hoger.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat id er vorig jaar gedaald of gelijk gebleven dan?
Het CBS wordt wel eens aan de tand gevoeld hoe het komt dat mensen een ander gevoel bij bijvoorbeeld hun inflatiecijfer hebben en daar komt gewoon een reactie op waar ook jij je in kan vinden. Je bent best kritisch en wil weten hoe zaken in elkaar zitten, check eens de radio 1 website. Genoeg fragmenten van een paar minuten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Over het CBS mag je niks zeggen, veel mensen zijn er nog heilig van overtuigd dat het een neutrale organisatie is die niet het beeld positiever schetst omdat het de politiek goed uitkomt. Alles, elke discussie in dit land wordt positiever geschetst en de echte cijfers worden keer op keer onder de pet gehouden.
Ow ja, duidelijk. Dat moet je ook meenemen in de inflatie ja..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De kwaliteit die je krijgt voor diensten of de inhoud van producten zijn gedaald. Minder inhoud, minder zorg, kosten hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |