abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207726514
Mijn numerus fixus selectie bestaat uit twee toetsen. Een deel gaat over artikelen en een andere deel gaat over zogenaamde non-cognitieve vaardigheden. Zoals studievaardigheid, werkhouding, etc. Ik dus denken dat moet een eitje zijn gewoon antwoorden geven die de universiteit het meest zal waarderen. Maar hierdoor dacht ik wel, er zit vast een addertje onder het gras. De volgende vraag schijnt van UU te zijn en is een vraag bij de geneeskunde selectie. Ik ben niet van plan om op de UU te studeren of geneeskunde te doen, maar dit is vast wel een goeie indicatie van de soort vragen die ik kan krijgen


Mijn punt nu is dat deze vraag al erg veel op een instinker lijkt en is veel ingewikkelder dan ik had gedacht. Nu ben ik bang dat er allemaal zulke kut vragen in zullen komen. Weten jullie wat de beste antwoorden zijn? Ik denk dat de universiteit wil horen dat zelfs bij dillemas ik mijn tijd 100% aan de universiteit geef en dan zou het antwoord op deze vraag A zijn.

Zijn er nog andere dingen waarop ik moet letten?

Wat ik ook jammer vind is dat er amper materiaal is hierover. Dit is de enige vraag die ik heb kunnen vinden.
pi_207726569
Niet overdenken en gewoon kiezen wat bij je past.
pi_207726593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet overdenken en gewoon kiezen wat bij je past.
Ik wil niet kiezen wat bij me past. Ik wil kiezen wat bij de universiteit past.
pi_207726608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:24 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ik wil niet kiezen wat bij me past. Ik wil kiezen wat bij de universiteit past.
Dat is een bijzonder domme insteek als je het mij vraagt.
pi_207726753
Ik mis

E. De studiegroep ook uitnodigen op huisfeestje en samen afspreken dat de hont de uitwerkingen heeft opgegeten en om uitstel vragen bij de docent. Zuipen maar!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207727768
Ik snap je verwachting. Zo'n universiteit bedenkt natuurlijk een vragenlijst met open deuren waar ze geen zinnige informatie uit kunnen halen.
-
pi_207728015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:10 schreef Haushofer het volgende:
Ik snap je verwachting. Zo'n universiteit bedenkt natuurlijk een vragenlijst met open deuren waar ze geen zinnige informatie uit kunnen halen.
maar goed, enige verwachtingen die universiteiten hebben? In hoeverre wordt er van mij verwacht dat ik vrienden prioritiseer over universiteit?
pi_207731015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
maar goed, enige verwachtingen die universiteiten hebben? In hoeverre wordt er van mij verwacht dat ik vrienden prioritiseer over universiteit?
Goede vraag. Gezien jij niet kunt putten uit de bron van antwoorden die wij, voor het gemak, koos_vriendloos noemen adviseer ik om naar de UU te gaan, liefst midden in de nacht en daar aan het gebouw te vragen: “O wijze universiteit, wat verwacht u toch van mij”.

Als de timing goed is krijg je wellicht een passende respons terug.
pi_207731108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
maar goed, enige verwachtingen die universiteiten hebben? In hoeverre wordt er van mij verwacht dat ik vrienden prioritiseer over universiteit?
Geen idee. Ik denk dat het voor zowel jou als zo'n universiteit het beste is om gewoon eerlijk te antwoorden. Ik mag toch hopen dat dit soort vragenlijsten slim genoeg in elkaar zitten om wenselijke antwoorden te filteren.

Maar ja, dat wou je niet, dus dan houd je liever en de instelling jezelf voor de gek. Dan is elk verder commentaar ook zinloos.
-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')