Er is weer een striem?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:08 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89 @:Alaphilippe_
[ afbeelding ]
Het is net Roland Scholten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:08 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89 @:Alaphilippe_
[ afbeelding ]
Zou 't wat uitmakenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan de zus van Beau ook darten?
typisch jelle als ie hier weer in de achtste finales wordt uitgeschakeld als je denkt dat ie het toernooi gaat winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
Jelle van 0-3 naar 3-3 en lijkt te gaan winnen. Ivo miste ook de single en had daarom maar 2 ipv 1 metsdart.
Geen onbekende namen helaas. Alleen Turner ken ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jelle Klaasen v Plaisier/Harms
Andy Baetens v Dennie Olde Kalter
Aaron Turner v Arjan Konterman
Berry van Peer v Barilli/Ten Berge
is dat niet de man van Laura Turner?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen onbekende namen helaas. Alleen Turner ken ik niet.
Joeygodquote:Op zondag 29 januari 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joey Ten Berge wint. Helemaal spannend om die weer eens na tien jaar te zien, of zo.
Eerder al op de striem geweest.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Joey Ten Berge wint. Helemaal spannend om die weer eens na tien jaar te zien, of zo.
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michael heeft te veel stoeten gegeten
Zie de OP.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
Zijn er nog ergens fatsoenlijke match stats te vinden?
Bedankt, maar daarin zie ik geen teller voor gemiste dubbels. Kijk ik verkeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |