Pa-prika eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GodverdommeDat is een goede bijnaam
vanavond weer gladheid. Weet niet of ik wel naar Spaans ga eigenlijkquote:
Wel het idee dat het al 2 maanden januari is of zoquote:
Ik ga lekker nergens meer heen, als het morgenochtend maar niet glad is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vanavond weer gladheid. Weet niet of ik wel naar Spaans ga eigenlijk
Ja en het mooie weer straks vliegt weer voorbij.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel het idee dat het al 2 maanden januari is of zo
Ohquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met de afgelopen zomer
Ik kan bijna alweer het lampje aanknippenquote:
Staat je fiets nog op het station?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga lekker nergens meer heen, als het morgenochtend maar niet glad is.
Huh nee dat was vorige week ofzo. Of twee weken geleden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Staat je fiets nog op het station?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:09 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een dealtje gesloten met mijn collega, we hebben nu om het uur een uur pauze
Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
Heb al heel de dag dit nummer in mijn kop
Klinkt wel heel relaxed haha.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:13 schreef Karzai het volgende:
Maar het is ook rustig vandaag, geen rijen bij de kassa of spul dat de winkel in moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |