Misschien heb je dan wel de speciale biologische knuffelkip op de prairie eierenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God de vader nog¤ 2,49 bij de picnic
quote:
Nee ze hebben gewoon 1 soort/merk/whatever volgens mij. Hebben ze met meer dingen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je dan wel de speciale biologische knuffelkip op de prairie eieren
Ja hier is nog geen picnic, niet rendabel genoeg voor dit gebied waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze hebben gewoon 1 soort/merk/whatever volgens mij. Hebben ze met meer dingen.
Ach zelfs Emmen heeft sinds een tijdje één, er is hoop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is nog geen picnic, niet rendabel genoeg voor dit gebied waarschijnlijk
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je begint toch niet Corona te krijgen he
Denk dat het hier gewoon een te groot gebied met te weinig mensen isquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach zelfs Emmen heeft sinds een tijdje één, er is hoop.
AH doet hier volgens mij weer niet bezorgen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het hier gewoon een te groot gebied met te weinig mensen isAH en Jumbo zie je bijvoorbeeld wel de hele dag door af en aan rijden. Die gamele picnic wagentjes zouden hier na elk ritje weer een paar uur aan de lader moeten of ergens halverwege de polder stil komen te staan
Dat is straks een waslerquote:
Hier al jaren gelukkig, was daar wel blij mee toen ik net uit het ziekenhuis kwam, was ik tenminste niet zo afhankelijk van anderen om boodschappen voor me te doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
AH doet hier volgens mij weer niet bezorgen.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier al jaren gelukkig, was daar wel blij mee toen ik net uit het ziekenhuis kwam, was ik tenminste niet zo afhankelijk van anderen om boodschappen voor me te doen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed
[ afbeelding ]
Mijn stadjequote:
Onderwegquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed
[ afbeelding ]
Heb je al salaris van UWV gekregen?quote:
BB werkt ineens bij het UWV?quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al salaris van UWV gekregen?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BB werkt ineens bij het UWV?
Misschien druk aan het rokkenjagenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het idee dat @:uitstraling tegenwoordig een leven heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |