abonnement Unibet Coolblue
pi_207732837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 11:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Wat heeft zij dan? Ik vind haar zeker knap maar volgens mij kun je met Laura die ook erg knap is veel meer lol hebben :Y
Weet niet, bepaalde uitstraling die triggert denk ik. Heb ik totaal niet bij Laura, hoewel ik dat ook absoluut geen lelijke vrouw vindt!

Overigens voor de zekerheid, ik ben niet verliefd in de zin van dat ik nu alles in het werk ga stellen om haar op te zoeken en te veranderen in een hetero dame ;)
pi_207733472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 11:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Weet niet, bepaalde uitstraling die triggert denk ik. Heb ik totaal niet bij Laura, hoewel ik dat ook absoluut geen lelijke vrouw vindt!

Overigens voor de zekerheid, ik ben niet verliefd in de zin van dat ik nu alles in het werk ga stellen om haar op te zoeken en te veranderen in een hetero dame ;)
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, dus ik kan eigenlijk alleen maar oordelen op het uiterlijk, en wat dat betreft vind ik Cathalijne ook een aantrekkelijke dame!
pi_207733571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:55 schreef GereDathan het volgende:

"de lesbo". Echt hoor, wat een treurig mens ben je toch.

Je hoeft nergens over te vallen, want het doet niet ter zake. Of ze nu geen partner, 1 partner, 10 partners, 100 partners of 100.000 partners heeft gehad.. Het is in geen enkel opzicht relevant.
Over Martijn werd ook denigrerend gedaan dat hij vast half Ibiza al had aangeduwd. Niemand probeerde hem te verdedigen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 januari 2023 @ 12:55:12 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207733770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Over Martijn werd ook denigrerend gedaan dat hij vast half Ibiza al had aangeduwd. Niemand probeerde hem te verdedigen :+
Omdat Martijn verder ook gewoon een onuitstaanbare eikel is.
Dat moet bij haar nog blijken :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207733821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Ang3l het volgende:

Omdat Martijn verder ook gewoon een onuitstaanbare eikel is.
Dat moet bij haar nog blijken :P
Ik snap het wel, alleen hou je zo wel het idee in stand dat 'veel bedpartners hebben gehad' een immoreel/slecht iets is. Wat roos waarschijnlijk dan weer van haar ouders/omgeving heeft meegekregen en nu denkt dat dat inderdaad iets slechts is wat je tegen mensen kan gebruiken. Precies zoals het ook tegen Martijn werd gebruikt, terwijl die verder geen hulp nodig heeft bij het zwartmaken, dat doet hij met zijn overige gedrag zelf wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 januari 2023 @ 13:02:12 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207733867
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap het wel, alleen hou je zo wel het idee in stand dat 'veel bedpartners hebben gehad' een immoreel/slecht iets is. Wat roos waarschijnlijk dan weer van haar ouders/omgeving heeft meegekregen en nu denkt dat dat inderdaad iets slechts is wat je tegen mensen kan gebruiken. Precies zoals het ook tegen Martijn werd gebruikt, terwijl die verder geen hulp nodig heeft bij het zwartmaken, dat doet hij met zijn overige gedrag zelf wel.
Ja eens. #NoSlutshaming
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207733897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:28 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, dus ik kan eigenlijk alleen maar oordelen op het uiterlijk, en wat dat betreft vind ik Cathalijne ook een aantrekkelijke dame!
We hebben haar nog maar heel kort gezien op TV, mijn oordeel is ook puur uiterlijk :) Misschien niet heel woke, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen.
pi_207733899
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Over Martijn werd ook denigrerend gedaan dat hij vast half Ibiza al had aangeduwd. Niemand probeerde hem te verdedigen :+
Ik heb het gemist, want ook dat vind ik totaal irrelevant in het verhaal.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:52:44 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207734971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 10:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Puur gebaseerd op het voorkomen van de vader denk ik dat ze uit een welgesteld nest komt :P
Ja, maar ze had het over dat ze van een boeren(melk)bedrijf komt. Dan is pa wel de enige melkboer met enige intellectuele bagage. Zou wel verfrissend zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207735028
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja, maar ze had het over dat ze van een boeren(melk)bedrijf komt. Dan is pa wel de enige melkboer met enige intellectuele bagage. Zou wel verfrissend zijn.
Ja want een groot melkveebedrijf leiden kan elke simpele ziel ;(
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 16:58:50 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207736231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:59 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]
Ja want een groot melkveebedrijf leiden kan elke simpele ziel ;(
Intellect hoef je er niet voor te hebben. Of wou je Shakespeare citerend koeien afbeulen? Dat lukt die lui ook wel zonder eruditie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207737269
Wie kreeg bij het zien van de vader van Cathalijne een soort flashback, maar dit is een Martien Meiland? Zowel mijn dochter als ik zagen dat, de lichaamstaal en het emotionele gejank tijdens de voltrekking.

Wel lijken zij mij wel aardig gematcht.
pi_207737870
Ik vond sowieso de 'ontmoeting' tussen Cathalijne en haar vader een beetje koel.
Ze werd ook weggegeven door haar broer toch?
pi_207739996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:50 schreef roos94 het volgende:

[..]
_O-
Ja sorry, wist niet zo goed hoe ik het moest omschrijven :D :@
Somebody that I used to know
  vrijdag 27 januari 2023 @ 21:47:04 #165
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_207740708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef SilverEyes het volgende:
Ik vond sowieso de 'ontmoeting' tussen Cathalijne en haar vader een beetje koel.
Ze werd ook weggegeven door haar broer toch?
Ja, maar dat werd Laura ook terwijl haar vader ook aanwezig was. Al vond ik het ook wat kil maar er staan ook camera’s op en de zenuwen kunnen ook een hoop doen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_207742887
Expert Patrick: de aantrekkingskracht tussen Martijn en Nicole was zo groot dat het onvermijdelijk tot conflicten leidde.

Ja hoor 8)7 :wtf:
pi_207743249
Waarom die Patrick daar na 8(?) S
seizoenen nog steeds rondloopt is mij een groot raadsel. Heb echt nog nooit wat zinnigs uit zijn mond horen komen. Dieptepunt was wel toen vorig seizoen Jan werd meegenomen naar de Apenheul. Dat kon echt niet :')
pi_207763948
Ik heb opeens wat twijfels over de verhaallijn Martijn en Nicole, en dan met name over het 'aan de handrem trekken' en 'glas wijn in zijn gezicht smijten'.

Het zijn nogal extreme handelingen, en ik denk gewoon verzonnen. Zelfs het zwembad incident, waarbij Martijn tijdens het zwemmen zou hebben gezegd dat ze hem al de hele ochtend kleineerde, heeft denk ik nooit plaatsgevonden, vooral omdat hij ondanks zijn boosheid gezellig een ontbijttafeltje gaat maken inclusief bloemetjes, en eten halen voor de hem zo kleinerende vrouw.
Bij het zwemmen was een cameraploeg, in de auto hingen camera's een cameraploeg reed mee want filmde Nicole langs de weg.

Ik denk dat het nooit geëscaleerd is tussen de twee, maar dat ze elkaar gewoon kenden, net als al hun gezamenlijke vrienden, en een toneelstukje hebben opgevoerd. Even goede vrienden.
  Vis een optie? zondag 29 januari 2023 @ 13:56:48 #169
70532 loveli
N
pi_207764451
Als je een toneelstukje op zou willen voeren, dan nam je er 1 met een betere verhaallijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 30-01-2023 11:13:37 ]
crap in = crap out
pi_207767472
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Za het volgende:
Ik heb opeens wat twijfels over de verhaallijn Martijn en Nicole, en dan met name over het 'aan de handrem trekken' en 'glas wijn in zijn gezicht smijten'.

Het zijn nogal extreme handelingen, en ik denk gewoon verzonnen. Zelfs het zwembad incident, waarbij Martijn tijdens het zwemmen zou hebben gezegd dat ze hem al de hele ochtend kleineerde, heeft denk ik nooit plaatsgevonden, vooral omdat hij ondanks zijn boosheid gezellig een ontbijttafeltje gaat maken inclusief bloemetjes, en eten halen voor de hem zo kleinerende vrouw.
Bij het zwemmen was een cameraploeg, in de auto hingen camera's een cameraploeg reed mee want filmde Nicole langs de weg.

Ik denk dat het nooit geëscaleerd is tussen de twee, maar dat ze elkaar gewoon kenden, net als al hun gezamenlijke vrienden, en een toneelstukje hebben opgevoerd. Even goede vrienden.
Hmmm, wel vergezocht, maar zou kunnen. Het zijn geen professionele acteurs, eej, dan kun je maar tot op een bepaalde hoogte acteren. Vond het eindgesprek tussen die twee toch duidelijk geen fake gedoe. Misschien ben ik te naief dan.
pi_207767926
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, wel vergezocht, maar zou kunnen. Het zijn geen professionele acteurs, eej, dan kun je maar tot op een bepaalde hoogte acteren. Vond het eindgesprek tussen die twee toch duidelijk geen fake gedoe. Misschien ben ik te naief dan.
Mee eens
pi_207773525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Intellect hoef je er niet voor te hebben. Of wou je Shakespeare citerend koeien afbeulen? Dat lukt die lui ook wel zonder eruditie.
Dit antwoord is te achterlijk om überhaupt fatsoenlijk op te reageren.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_207774902
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Za het volgende:
Ik heb opeens wat twijfels over de verhaallijn Martijn en Nicole, en dan met name over het 'aan de handrem trekken' en 'glas wijn in zijn gezicht smijten'.

Het zijn nogal extreme handelingen, en ik denk gewoon verzonnen. Zelfs het zwembad incident, waarbij Martijn tijdens het zwemmen zou hebben gezegd dat ze hem al de hele ochtend kleineerde, heeft denk ik nooit plaatsgevonden, vooral omdat hij ondanks zijn boosheid gezellig een ontbijttafeltje gaat maken inclusief bloemetjes, en eten halen voor de hem zo kleinerende vrouw.
Bij het zwemmen was een cameraploeg, in de auto hingen camera's een cameraploeg reed mee want filmde Nicole langs de weg.

Ik denk dat het nooit geëscaleerd is tussen de twee, maar dat ze elkaar gewoon kenden, net als al hun gezamenlijke vrienden, en een toneelstukje hebben opgevoerd. Even goede vrienden.
Sorry, maar ik vind dit echt te ver gezocht. Ben er zeker van overtuigd dat er gestuurd wordt door de productie, beginnend bij het selecteren van de kandidaten. En natuurlijk worden er tips en hints gegeven die leuke TV opleveren (wie herinnert zich niet het paardrijden vorig jaar of 2 jaar terug).

Dat het niet uitgezonden wordt zal denk ik grotendeels zelfbescherming zijn van de mensen. Ook kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat zowel Martijn als Nicole donders goed doorhebben wanneer ze wel en niet op beeld zijn.
  maandag 30 januari 2023 @ 10:46:49 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207775089
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:07 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]
Dit antwoord is te achterlijk om überhaupt fatsoenlijk op te reageren.
Probeer het eens, zou ik zeggen. Je lijkt me capabel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 30 januari 2023 @ 10:49:56 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207775126
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Sorry, maar ik vind dit echt te ver gezocht. Ben er zeker van overtuigd dat er gestuurd wordt door de productie, beginnend bij het selecteren van de kandidaten. En natuurlijk worden er tips en hints gegeven die leuke TV opleveren (wie herinnert zich niet het paardrijden vorig jaar of 2 jaar terug).

Dat het niet uitgezonden wordt zal denk ik grotendeels zelfbescherming zijn van de mensen. Ook kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat zowel Martijn als Nicole donders goed doorhebben wanneer ze wel en niet op beeld zijn.
Het lijkt me dat Martijn en Nicole er ook geen voordeel bij hebben aan een vooropgezet plan mee te werken.
Ook negatieve aandacht is aandacht, natuurlijk, maar ze zetten zich nu wel érg voor schut. Ik denk dat (zelfs) Martijn dat vervelend vindt voor zijn kinderen. Zijn eigen schuld natuurlijk (en mogelijk zijn ze zelfs nog gespaard door niet alles uit te zenden), maar ik geloof nooit dat je vrijwillig jezelf en je gezin zó te kijk zet door deze acteerklus aan te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 30-01-2023 11:24:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207775410
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het lijkt me dat Martijn en Nicole er ook geen voordeel bij hebben aan een vooropgezet plan mee te werken.
Ook negatieve aandacht is aandacht, natuurlijk, maar ze zetten zich nu wel érg voor schut. Ik denk dat (zelfs) Martijn dat vervelend vindt voor zijn kinderen. Zijn eigen schuld natuurlijk (en mogelijk zijn ze zelfs nog gespaard door niet alles uit te zenden), maar ik geloof nooit dat je vrijwillig jezelf en je gezin zó te kijk zet.
Niet alleen hijzelf niet, ook de productie heeft verantwoordelijkheden. De grenzen zijn misschien soms dun, maar volgens mij hebben ze dit goed in de gaten. Bij Mick en Daisy en Henkie en Wenkie knetterde het ook behoorlijk, ook daar hielden ze dingen uit het zicht.

Het is wat anders dan Ex on the Beach of weet ik hoe die programma's allemaal heten.
  maandag 30 januari 2023 @ 11:25:02 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207775654
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niet alleen hijzelf niet, ook de productie heeft verantwoordelijkheden. De grenzen zijn misschien soms dun, maar volgens mij hebben ze dit goed in de gaten. Bij Mick en Daisy en Henkie en Wenkie knetterde het ook behoorlijk, ook daar hielden ze dingen uit het zicht.

Het is wat anders dan Ex on the Beach of weet ik hoe die programma's allemaal heten.
Ja ik geloof dat ook wel inderdaad. Er zit bij dit programma een grens aan wat ze doen voor de sensatie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207780052
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef GereDathan het volgende:

Sorry, maar ik vind dit echt te ver gezocht. Ben er zeker van overtuigd dat er gestuurd wordt door de productie, beginnend bij het selecteren van de kandidaten. En natuurlijk worden er tips en hints gegeven die leuke TV opleveren (wie herinnert zich niet het paardrijden vorig jaar of 2 jaar terug).

Dat het niet uitgezonden wordt zal denk ik grotendeels zelfbescherming zijn van de mensen. Ook kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat zowel Martijn als Nicole donders goed doorhebben wanneer ze wel en niet op beeld zijn.
Het lijkt misschien vergezocht, maar alle mafs wereldwijd volgen de Australische (meest succesvolle) versie.
Vol met bewuste mismatches, gecaste kaartenbak kandidaten, gestuurde scenario's, alles om zgn de explosies te creëren.

Alleen de Belgen doen er niet aan mee, en maken een mooie show bestaande uit 7 delen, zonder vulgariteiten, gooi en smijt werk.

Martijn is gewoon best een milde man (geen acteur), ik vind hem zelfs conflict vermijdend. Het is imo volkomen ongeloofwaardig dat hij iemand zo tart in 1 dag dat die persoon op een snelweg aan de handrem trekt of een glas rode wijn in zijn gezicht smijt. Deze acties, of hetgeen daartoe heeft geleid hebben we ook nooit gezien.
De verklaring van het handrem incident was volgens Nicole dat Martijn had gezegd dat ze niet echt een match waren, maar er toch gewoon een leuke tijd van konden maken (of woorden van gelijke strekking).
Hij heeft nooit 1 negatief woord over haar gezegd; "prachtige vrouw, prachtig figuur, precies de jurk die ik mooi vind, helemaal mijn type", en voor de reünie "ik zie er naar uit haar weer te zien".

Maar ondertussen gedraagt hij zich als de bonte hond en tergt iemand tot het uiterste, maar die scènes krijgen we niet te zien, plus de verklaringen zijn niet van zo'n aard dat het dergelijke handelingen zou rechtvaardigen.

Al die hysterische trammelant is puur verzonnen om het programma, smeuiiger te maken, er was ook nooit enige rancune of zelfs maar stemverheffing te bemerken. IMO
pi_207780161
quote:
Martijn is gewoon best een milde man (geen acteur), ik vind hem zelfs conflict vermijdend. Het is imo volkomen ongeloofwaardig dat hij iemand zo tart in 1 dag dat die persoon op een snelweg aan de handrem trekt of een glas rode wijn in zijn gezicht smijt.
Zelfs de rustigste persoon (wat hij imo niet is) is te tarten. :)
Vergeet niet: voordat ze uitgekozen worden zit er veel tijd en energie in gesprekken. Ik denk dat Nicole ook oprecht zo teleurgesteld is door het geloof in dit programma en voorafgaand selectierondes, spanning, gesprekken. Veel tijd en energie in iets gestoken, maar dan zo snel weggezet worden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207780174
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:

Het lijkt me dat Martijn en Nicole er ook geen voordeel bij hebben aan een vooropgezet plan mee te werken.
Ook negatieve aandacht is aandacht, natuurlijk, maar ze zetten zich nu wel érg voor schut. Ik denk dat (zelfs) Martijn dat vervelend vindt voor zijn kinderen. Zijn eigen schuld natuurlijk (en mogelijk zijn ze zelfs nog gespaard door niet alles uit te zenden), maar ik geloof nooit dat je vrijwillig jezelf en je gezin zó te kijk zet door deze acteerklus aan te nemen.
Mensen doen alles voor aandacht, het hele leven draait erom.

Ik zie het BTW niet als een acteerklus of van tevoren geplande hysterie, ik heb mijn eigen gedachten over waarom het al zo snel niet liep (zonder te escaleren), maar alles wat er omheen verzonnen is daarna, daar hebben ze wel aan mee gedaan wetende in wat voor show ze zitten en dat trammelant de media haalt.
Nicole is een kaartenbak figurant btw.

[ Bericht 48% gewijzigd door Za op 30-01-2023 16:33:56 ]
  Vis een optie? maandag 30 januari 2023 @ 16:31:40 #181
70532 loveli
N
pi_207780199
Kijken wij naar dezelfde uitzendingen?
crap in = crap out
pi_207780270
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:27 schreef Pisces29 het volgende:

Zelfs de rustigste persoon (wat hij imo niet is) is te tarten. :)
Vergeet niet: voordat ze uitgekozen worden zit er veel tijd en energie in gesprekken.
Maar hij zou degene zijn die Nicole zodanig tot het uiterste tart, dat ze op de snelweg aan de handrem trekt om van hem te kunnen vluchten, en een glas wijn in zijn gezicht gooit.
Uiteraard, zonder beelden van bewuste incidenten, wat het een geloofwaardig geheel maakt.

quote:
Ik denk dat Nicole ook oprecht zo teleurgesteld is door het geloof in dit programma en voorafgaand selectierondes, spanning, gesprekken. Veel tijd en energie in iets gestoken, maar dan zo snel weggezet worden.
Dat Nicole teleurgesteld was, daar twijfel ik niet over. Maar niet door het geloof in dit programma oid.
pi_207780403
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:39 schreef Za het volgende:

[..]
Maar hij zou degene zijn die Nicole zodanig tot het uiterste tart, dat ze op de snelweg aan de handrem trekt om van hem te kunnen vluchten, en een glas wijn in zijn gezicht gooit.
Uiteraard, zonder beelden van bewuste incidenten, wat het een geloofwaardig geheel maakt.
Nicole deelt ook steekjes uit, misschien is ze geen tegengas gewend. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207780478
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:

Nicole deelt ook steekjes uit, misschien is ze geen tegengas gewend. :D
Maar dat deed ze pas die ochtend toch. Dat geeft te denken.
  maandag 30 januari 2023 @ 17:10:17 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207780604
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:17 schreef Za het volgende:

[..]
Het lijkt misschien vergezocht, maar alle mafs wereldwijd volgen de Australische (meest succesvolle) versie.
Vol met bewuste mismatches, gecaste kaartenbak kandidaten, gestuurde scenario's, alles om zgn de explosies te creëren.

Alleen de Belgen doen er niet aan mee, en maken een mooie show bestaande uit 7 delen, zonder vulgariteiten, gooi en smijt werk.
Nederland met deze reguliere reeks toch ook niet? Daar was dat vorige seizoen van de spin-off Match or mistake voor. DIE ws volgens Australisch format.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 30 januari 2023 @ 17:18:28 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207780736
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nicole deelt ook steekjes uit, misschien is ze geen tegengas gewend. :D
Beide niet denk ik.

Nicole is net zo goed van de "Je beschuldigt me van iets en nu ga ik net zo lang zeuren totdat ik weet wat het is ook al komt het de sfeer TOTAAL niet ten goede, maar IK ga gvd closure hebben!!!"

Op dat gebied kan ik me dan beter identificeren met Nicole, want ik zou ook op m'n pik getrapt zijn als iemand met beschuldigingen komt, geen voorbeelden kan noemen en vervolgens meent er overheen te moeten lullen. Nee, je zei A, zeg dan ook B! :D

Ik ben koppig. :)
Net als Nicole.
En Martijn.

Ciao ciao!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207793550
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Beide niet denk ik.

Nicole is net zo goed van de "Je beschuldigt me van iets en nu ga ik net zo lang zeuren totdat ik weet wat het is ook al komt het de sfeer TOTAAL niet ten goede, maar IK ga gvd closure hebben!!!"

Op dat gebied kan ik me dan beter identificeren met Nicole, want ik zou ook op m'n pik getrapt zijn als iemand met beschuldigingen komt, geen voorbeelden kan noemen en vervolgens meent er overheen te moeten lullen. Nee, je zei A, zeg dan ook B! :D

Ik ben koppig. :)
Net als Nicole.
En Martijn.

Ciao ciao!
Oh, dat herken ik ook. Nicole had vanaf het begin zich er volledig in gestort en kwam erachter dat Martijn het al bij voorbaat als een grap zag die de hele toestand niet serieus nam. Dan zou ik ook uit mijn plaat gaan en dat deed ze dus ook. Het eindgesprek was duidelijk met zijn...ik heb er een vriend bij..manoman, stik de moord dan ook maar. De ijdeltuit wilde alleen maar aandacht.
pi_207793938
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Beide niet denk ik.

Nicole is net zo goed van de "Je beschuldigt me van iets en nu ga ik net zo lang zeuren totdat ik weet wat het is ook al komt het de sfeer TOTAAL niet ten goede, maar IK ga gvd closure hebben!!!"

Op dat gebied kan ik me dan beter identificeren met Nicole, want ik zou ook op m'n pik getrapt zijn als iemand met beschuldigingen komt, geen voorbeelden kan noemen en vervolgens meent er overheen te moeten lullen. Nee, je zei A, zeg dan ook B! :D

Ik ben koppig. :)
Net als Nicole.
En Martijn.

Ciao ciao!
Dat lijkt me heel normaal, je zoekt iemand die normaal kan communiceren. Iemand die uitlegt wat er mis is. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 19:38:06 #189
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_207795764
Ik loop een uurtje voor.
Maar als je dit zo ziet.

Zouden ze eigenlijk mensen die het niet gehaald moeten hebben en toch een match waren elkaars info moeten geven.

Kunnen ze alsnog gaan daten en wellicht iemand vinden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_207797219
Deze kerel zijn stem. 🫣
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:40:53 #191
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207797230
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 20:40 schreef Watnleven het volgende:
Deze kerel zijn stem. 🫣
Van die BABS?
Don't call me Shirley
pi_207797236
Wat een vreselijke hysterische man. :{
Weer een reden om niet te willen trouwen. Net een theater. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:43:57 #193
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207797302
O wee als die schoonmoeder langs komt.
Don't call me Shirley
pi_207797316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Van die BABS?
Ja, die. Afschuwelijk, alsof iemand een elastiekje te strak om z'n ballen heeft gewikkeld.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 20:51:47 #195
70532 loveli
N
pi_207797456
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 19:38 schreef nils7 het volgende:
Ik loop een uurtje voor.
Maar als je dit zo ziet.

Zouden ze eigenlijk mensen die het niet gehaald moeten hebben en toch een match waren elkaars info moeten geven.

Kunnen ze alsnog gaan daten en wellicht iemand vinden.
Dat was vorige keer ook zo'n succes, met Maurice.
crap in = crap out
pi_207797527
Altijd zo apart als deelnemers in dit programma elkaar ‘schat’ noemen, je kent elkaar net, doe even normaal.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:57:30 #197
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207797554
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 20:55 schreef Ronald het volgende:
Altijd zo apart als deelnemers in dit programma elkaar ‘schat’ noemen, je kent elkaar net, doe even normaal.
Sowieso de frequentie waarin schat wordt genoemd. Ik zou er gek van worden
Don't call me Shirley
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:58:47 #198
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207797570
Catharijne is not amused
Don't call me Shirley
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:02:51 #199
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207797641
Is Paula geschokt dat Remco wil douchen in de ochtend? FOUT FOUt!
Don't call me Shirley
pi_207798005
Broer van Cathekop :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')