Lekker man, samen Gerrit houden die de boel wel dicht hoor. Nee, ik zie dit helemaal goed komen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan nog een reserve van Burnley huren om de problemen achterin op te lossen en het komt helemaal goed
KNpsVBquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had voor deze overtreding wel wat meer wedstrijden verwacht.
[ twitter ]
Tsja, je kunt ook informeren bij Mbappé.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker man, samen Gerrit houden die de boel wel dicht hoor. Nee, ik zie dit helemaal goed komen.![]()
Al moet ik zeggen, informeren naar Tsygankov, Danjuma en Sulemana etaleert tenminste iets van ambitie. Die Sulemana zal ook wel niet komen, maar het is in ieder geval wat ambitieuzer dan El Ghazi.
Schijnt daarbij ook nog eens een lastig figuur te zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
succes met Silva. Bij Anderlecht totaal geflopt.
Idd fijn zo’n ongemotiveerd persoon erbij.quote:Op donderdag 26 januari 2023 07:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schijnt daarbij ook nog eens een lastig figuur te zijn
Hij schijnt van Ruud te willen leren, ik weet niet of Ruud tijd heeft voor individuele trainingen maar ook zonder kan hij er vast wat van opsteken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd fijn zo’n ongemotiveerd persoon erbij.
Om her en der wat overbodige lastpakken te huren, bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog 5 dagen om al die toppers vast te leggen iig.
Niet zo negatief, wie weet slagen er we er wel in om een heuse miskóóp te doen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om her en der wat overbodige lastpakken te huren, bedoel je?
Dan kun je maar beter huren. Al zal dat ook allemaal niet goedkoop zijn als spelers compleet niet blijken te voldoen, teruggestuurd moeten worden, etc.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zo negatief, wie weet slagen er we er wel in om een heuse miskóóp te doen!![]()
On a serious note, ik heb maar heel weinig vertrouwen in de capaciteiten van onze organisatie om de juiste spelers tegen acceptabele voorwaarden binnen te halen.
Lijkt me een prima benoemingquote:
Zo'n geweldige kans bij een Nederlandse subtopper kun je natuurlijk niet laten liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel met het WK in de VS op komst.
Niet zijn meest flateuze fotoquote:
Eerst Toon, toen vBreukelen nu Ernie. Wat zullen ze ons haten daar bij de KNVB als dit weer zo'n voltreffer blijkt te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me een prima naam eigenlijk. Kon ook bij de KNVB aan de slag, maar dat wilde hij niet. Het Amerikaanse voetbal is de laatste jaren iig flink gegroeid.
Iemand Arsenal - Manchester United gezien afgelopen weekend? Bedenk je dan eens dat PSV WEL wist te winnen van Arsenal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Iemand Groningen - Cambuur gezien?
Bedenk je dan eens dat PSV van allebei heeft verloren...
Als Sparta, Emmen en Fortuna twee punten opleveren is dat ook weer niet zo heel erg raar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Iemand Groningen - Cambuur gezien?
Bedenk je dan eens dat PSV van allebei heeft verloren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |