Dat hangt er vanaf of je eerst nog iets eet voor ik bij je ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]. Hoelang duurt het dan tot ik geen honger meer heb?
Als ik nu iets eet heb ik jou niet meer nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je eerst nog iets eet voor ik bij je ben.
Ff geduld dan nog.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik nu iets eet heb ik jou niet meer nodig.
Worst bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je eerst nog iets eet voor ik bij je ben.
Nee. Ik ben bezig met een opleiding van het werk en hij vat me nogal zwaar, dat in combi met mijn eigen onrust, slaapgebrek en frustraties helpt niet. Gister goed gesprek gehad met mijn praktijkbegeleider en nog iemand anders voel me nu wel wat beter.quote:
Gewoon nog een keer gaan, of iets anders te zuipen pakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:12 schreef DrMarten het volgende:
Kou in geweest, boodschappen gedaan, vergeten bier mee te nemen
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bezig met een opleiding van het werk en hij vat me nogal zwaar, dat in combi met mijn eigen onrust, slaapgebrek en frustraties helpt niet. Gister goed gesprek gehad met mijn praktijkbegeleider en nog iemand anders voel me nu wel wat beter.
In het weekend is iedereen druk toch. Nu weer tijd voor werkontwijkend gedragquote:
Toen was alles beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |