abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2023 @ 19:33:44 #26
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_207782761
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 23:20 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Ik weet niet welke maat dekbed je hebt maar dev220x240 is best een hele lap en ook best zwaar. Lekker, maar als die gaat schuiven dan is die zo van het bed af. Met 1 dekbed gebeurd dat natuurlijk nooit als je slaapt. Met 2 losse zie ik dat best vaker gebeuren.
Heb dezelfde grote, slaap wel alleen en alles blijft gewoon liggen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_207814612
Vroeger knoopte ik de dekbedden met een touwtje aan elkaar. Het wordt vervelend op momenten dat je het eigenlijk te warm vind die ene nacht, maar een paar dagen later weer wel onder twee dekbedden wil. Ooit op het idee gekomen om beide dekbedden gewoon in een eigen hoes te stoppen en onder twee apart ingepakte dekbedden te gaan slapen. Vind je het een keertje te warm dan sla je die al is het halverwege de nacht eenvoudig even terug.
pi_207814643
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 00:09 schreef _mido het volgende:
Vroeger knoopte ik de dekbedden met een touwtje aan elkaar. Het wordt vervelend op momenten dat je het eigenlijk te warm vind die ene nacht, maar een paar dagen later weer wel onder twee dekbedden wil. Ooit op het idee gekomen om beide dekbedden gewoon in een eigen hoes te stoppen en onder twee apart ingepakte dekbedden te gaan slapen. Vind je het een keertje te warm dan sla je die al is het halverwege de nacht eenvoudig even terug.
Zo heb ik het ook. En eroverheen nog een sprei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')