Verkeerde plaatje.quote:
Wel lekkerquote:
quote:
quote:
Ik heb vegetarisch gegeten vandaagquote:
Ik wil ook weleens wat hier maar dat mag nietquote:Op maandag 23 januari 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou deze in de op.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Of dezequote:Op maandag 23 januari 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet dat eigenlijk met jou? Eenden zwemmen op het water, eet je die dan wel? Of is de pure haat alleen voor het leven IN het water?quote:
Ik eet geen Eendquote:Op maandag 23 januari 2023 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moet dat eigenlijk met jou? Eenden zwemmen op het water, eet je die dan wel? Of is de pure haat alleen voor het leven IN het water?
En mensen die wel eend eten, die ................. ?quote:
quote:
Mijn kaasvlinders zijn opquote:Op maandag 23 januari 2023 22:33 schreef Koen66 het volgende:
ik heb a zo'n trek de hele tijd, de OP werkt er niet aan mee
Kom ook naar de meet dan krijg je lekkere soep.quote:
Eenden soep ?quote:Op maandag 23 januari 2023 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ook naar de meet dan krijg je lekkere soep.
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ook naar de meet dan krijg je lekkere soep.
quote:
Dat klinkt niet alsof het lekker smaakt.quote:
Dat is het wel geloof mijquote:Op maandag 23 januari 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof het lekker smaakt.
Eikel, het is met een papje.quote:
Kaasvlinder papquote:Op maandag 23 januari 2023 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eikel, het is met een papje.
Oh spannend... wat voor promo filmpjes? Figureer je ook ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:19 schreef engine het volgende:
Filmster hier![]()
Ze zijn vandaag promotie filmpjes aan het maken in de werkplaats en als één van de jongste mag ik overal opdraven
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh spannend... wat voor promo filmpjes? Figureer je ook ?
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:19 schreef engine het volgende:
Filmster hier![]()
Ze zijn vandaag promotie filmpjes aan het maken in de werkplaats en als één van de jongste mag ik overal opdraven
Behalve de jongste ook de beroemdste van 40+quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:19 schreef engine het volgende:
Filmster hier![]()
Ah tis voor jullie bedrijf zelf ...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:32 schreef engine het volgende:
[..]beetje net doen alsof het heel interessant is
![]()
Weet eigenlijk ook niet waarvoor precies. Zullen wel op de schermen komen bij de receptie onder andere.
Ik zag hem al op de frontpage. Leuk filmpjequote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:32 schreef engine het volgende:
![]()
Weet eigenlijk ook niet waarvoor precies. Zullen wel op de schermen komen bij de receptie onder andere.
Wat tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:19 schreef engine het volgende:
Filmster hier![]()
Wat leuk. Veel plezierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:19 schreef engine het volgende:
Filmster hier![]()
Zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat leuk. Veel plezier
Mag ik een handtekening![]()
Mooi!! Wel hier plaatsen als het af isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:32 schreef engine het volgende:
![]()
In geen gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi!! Wel hier plaatsen als het af is
Misschien een kort stukjequote:
Tof! Dan maken we er speciaal een topic voor en doen een aankondiging, zodat iedereen op de hoogte is en dan natuurlijk ook nog in de tikkerdinges hier boveninquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
Er is zelfs een Groot badeend, dat zal @:prisha leuk vinden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Dan maken we er speciaal een topic voor en doen een aankondiging, zodat iedereen op de hoogte is en dan natuurlijk ook nog in de tikkerdinges hier bovenin
Ha, jij gaat onze spy zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon de web-site checken
Nicequote:
Want de kip moet ook beweging?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, kom op, dit is puur uitdaging
[ afbeelding ]
Als je zoekt op die eendjes zijn er oneindig veel verschillendequote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
Ik had er aan moeten denkenmaar ben deze AI nog niet zo gewoon
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je zoekt op die eendjes zijn er oneindig veel verschillende
[ afbeelding ]
Mocht je ooit door je vogels heen rakenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]Ja erg grappig, ik heb ook al wat zitten kijken.
Moet ooit gebeuren zou je zo denken jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mocht je ooit door je vogels heen raken
Volgens koekel zijn er meer dan 10.000 soorten.... Hoeveel heb je er al geplaatst?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet ooit gebeuren zou je zo denken ja
quote:
quote:
Ik kan er met AI altijd nog verzinnenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens koekel zijn er meer dan 10.000 soorten.... Hoeveel heb je er al geplaatst?
20 euro voor een eendquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:27 schreef chufi het volgende:
check zelf
https://www.amsterdamduck(...)/celebrities/page/2/
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan er met AI altijd nog verzinnen
[ afbeelding ]
Dat is wel leuk zegquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:19 schreef engine het volgende:
Filmster hier![]()
Dit is BDS met 1 van zijn kippen,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Want de kip moet ook beweging?![]()
Zie wel zat gekken met hun hond in een wandelwagen... en er is in de wijk iemand, die loopt wel eens met 3 hondjes en 2 konijnen in een kinderwagen. Een kip heb ik nog nooit gezien
Een vriendin van mijn moeder had hondjes in een kinderwagen. Bijzondere dame was dat. Ik was op de uitvaart bleek ze al jaren zonder rijbewijs rond reed in een dikke BMW. Ze was zo scheel als wat. Je zou haar tegen komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Want de kip moet ook beweging?![]()
Zie wel zat gekken met hun hond in een wandelwagen... en er is in de wijk iemand, die loopt wel eens met 3 hondjes en 2 konijnen in een kinderwagen. Een kip heb ik nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is BDS met 1 van zijn kippen,
dat MOET
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn moeder had hondjes in een kinderwagen. Bijzondere dame was dat. Ik was op de uitvaart bleek ze al jaren zonder rijbewijs rond reed in een dikke BMW. Ze was zo scheel als wat. Je zou haar tegen komen.
Ze woonde in Friesland dus ik was wel veilig.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Gelukkig kan je nu weer veilig oversteken...wat haar betreft dan
Ja wat moet je daar ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze woonde in Friesland dus ik was wel veilig.
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is BDS met 1 van zijn kippen,
dat MOET
Ze was ook niet vies van een borrelquote:
Ook !!quote:
Middag kerel.quote:
Hoe is het mogelijk he?quote:
Het is maar goed ook, want anders is er iets mis ... las vandaag bv dat de kern van de aarde nu de andere kant opdraait .. stel je voor dat wij aan de oppervlakte dat ook gaan doen .... komt de zon op in het westenquote:
De polen veranderen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is maar goed ook, want anders is er iets mis ... las vandaag bv dat de kern van de aarde nu de andere kant opdraait .. stel je voor dat wij aan de oppervlakte dat ook gaan doen .... komt de zon op in het westen
Waar lees je dat? Ik denk als het zo is een ietwat grotere ramp op aarde isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is maar goed ook, want anders is er iets mis ... las vandaag bv dat de kern van de aarde nu de andere kant opdraait .. stel je voor dat wij aan de oppervlakte dat ook gaan doen .... komt de zon op in het westen
quote:
Als de kern de andere kant op draait, remt dat de draaiing van de oppervlakte dan af?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog steedsquote:
Lekker he, nog even dan gaat het hard, ook in de ochtend.quote:
Ik bid voor het Oostenquote:
Soury tegenspreken.quote:
Alleen wie geloof je, die Chinezen of die andere?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
De wereld draait om mijquote:
En als jij op j kop gaat staan dan draait de wereld andersom?quote:
Dat zal hem lerenquote:
Sterkte ermee, dat lijkt me een hele verantwoordingquote:
En onmisbaar in de chili con carne.quote:
Het is wat wennenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte ermee, dat lijkt me een hele verantwoording
Dan ben jij Donald Trumpquote:
Nee bah !!!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En onmisbaar in de chili con carne.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er leeft altijd wel ergens een Bartje.
Waar mensen voetjes op de aarden hebben?quote:
In Afrika en Zuid Amerika zweven ze meerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mensen voetjes op de aarden hebben?
Tijd om daar maar heen te gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Afrika en Zuid Amerika zweven ze meer
Een Utopia voor zweefteven.quote:
Dat wordt kamelen houden ipv kippen.quote:
Ik hou wel van die doom denkersquote:
Jawel maar dat gaan wij niet meer meemaken.quote:
Sowieso niet idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar dat gaan wij niet meer meemaken.
Ik dacht dat we opgegeten worden door de zon? Maar het maakt niet veel uit de aarde is redelijk verkloot door mensenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel maar dat gaan wij niet meer meemaken.
De aarde is plat en de maan bestaat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat we opgegeten worden door de zon? Maar het maakt niet veel uit de aarde is redelijk verkloot door mensen
Uiteindelijk wordt de zon onze dood.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat we opgegeten worden door de zon? Maar het maakt niet veel uit de aarde is redelijk verkloot door mensen
Het gaat ooit gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De aarde is plat en de maan bestaat niet![]()
Klopt maar de zon is nog een relatief jonge ster, duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De aarde is rond, net als een pannenkoek.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De aarde is plat en de maan bestaat niet![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar miljard jaar
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar miljard jaar
Ik maak me ook geen zorgenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar de zon is nog een relatief jonge ster, duurt nog wel even.
Nee hoor zal mijn tijd wel durenquote:
SPannend .. weet je al wat er aan de hand was ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Oehw sensatie hier. Veel geschreeuw en 4 agenten die een persoon een politiewagen insleurden.
En waar hebben ze je naartoe gebracht?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Oehw sensatie hier. Veel geschreeuw en 4 agenten die een persoon een politiewagen insleurden.
Geen idee maar de persoon wou iig niet meewerken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
SPannend .. weet je al wat er aan de hand was ?
Naar een eendenvijver.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En waar hebben ze je naartoe gebracht?
Weet ik veel.quote:
Nee, ik moest de trein nog halenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee maar de persoon wou iig niet meewerken.
Dan had je beter de tram kunnen nemen.quote:
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had je beter de tram kunnen nemen.
Ik wil je wel uit mijn raam gooien. Ik zal wel posten hoe goed jij kan vliegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zeg je nuMaar ik ben altijd bang dat de tram ontspoort, dus vlieg liever
Been there, done thatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil je wel uit mijn raam gooien. Ik zal wel posten hoe goed jij kan vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Been there, done thatDat is wel handig om iemand zoals jij in de kroeg te hebben om een biertje te bestellen en er een rij voor mijn neus staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
lalalallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door chufi op 25-01-2023 01:23:51 ]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
Kom ik weer een oude bekende Spaanse tegen op TVIk ken haar niet Was ze ook in Nederland op TV?:@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heyquote:
Nee of je moest de Spaanse zender ontvangenquote:Op woensdag 25 januari 2023 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken haar niet Was ze ook in Nederland op TV?:@
Die zijn snachts voor de vierdaagse aan het trainen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Het zou best fijn zijn als mijn nieuwe boven buurtjes pantoffeltjes kopen. Zeker voor 's nachts
Hoi filmster.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn snachts voor de vierdaagse aan het trainen?
Goedemorgen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi filmster.![]()
Geen idee. Ik heb ze nog niet gezien. Misschien nachtdienst.
Soms hebben mensen geen idee ook wat een kabaal hakken op laminaat maken.
Ja, komt ook wel goed. Misschien komen ze nog voorstellen of als ze een x op balkon staat. Ik slaap ook al dagen heel slecht. Dus dan krijg je zeker alles mee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat is het ook. Ik heb een onderbuurman en vraag mij wel eens af of hij last van mij heeft...al loop ik eigenlijk nooit op hakken binnenshuis![]()
Maar ik weet dat het gehorig is, doe heus wel mijn best, maar elkaar soms horen doe je sowieso.
Wellicht keertje aankaarten. Zou het zelf wel waarderen als iemand het gewoon zegt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:15 schreef marcb1974 het volgende:
Even voor de duidelijkheid,
wat mij betreft klopt alleen die rechtsonder.
[ afbeelding ]
Coole beestenquote:
Man3 nu komt ie terug in mijn Youtube aanbevelingenquote:Op woensdag 25 januari 2023 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee of je moest de Spaanse zender ontvangen
Hihihiquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 nu komt ie terug in mijn Youtube aanbevelingen
Joehoeeequote:
Relaxen, lunchen, paar dagen weg misschien.quote:
Ja is bijna vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relaxen, lunchen, paar dagen weg misschien.
Heb wel een heel lang weekend
Het is vakantie, hoef de 7e pas weerquote:
woensdag 25 januari 2023quote:
Voor nuquote:
Oh dat is echt vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is vakantie, hoef de 7e pas weer
Als je dan maar wel magquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Voor nu![]()
Het is verzet naar April omdat ik met m'n wintersportvakantie zit en ze nu op korte termijn niet alles geregeld kregen.
Ik wacht weer rustig verder
Ja weet ik. Zal er ook wel naar blijven vragen maar verder heb ik er ook geen invloed op.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dan maar wel mag
Dingen als visum etc kost ook tijd.
Zalig kerstfeestquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dit is mijn 'kerst'vakantie.
Snap ik, maar zou mooi zijn voor jou als het lukt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik. Zal er ook wel naar blijven vragen maar verder heb ik er ook geen invloed op.
Kan niet minder weekeind zijn dan ditquote:
Weekendquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan niet minder weekeind zijn dan dit
Ja, voor @pullupquote:
Weekendquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, voor @:pullup![]()
Je slaat immers de plank twee keer mis. Woensdag is immers geen weekend, hoe hard je het ook roept.
WOEEEEEEENSDAG!De week doormidden en op naar het weekend.
Ik denk dat ie Hockey zit te kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, voor @:pullup![]()
Je slaat immers de plank twee keer mis. Woensdag is immers geen weekend, hoe hard je het ook roept.
WOEEEEEEENSDAG!De week doormidden en op naar het weekend.
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Hockey zit te kijken![]()
Moest ook even checken of ie aan het malen was gegaan in zijn vakantie
quote:
Nee johquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeg dan dat je sport zit te kijken, lullo.
T zou wat zijn als ze het alsnog verziekenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
het kan nog .. Ging bij de britten ook fout
Wel als het om het weekend gaat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
Dat maakt verder ook niet uit he
Begin jij nou ook al?quote:
Rare jongens hieroquote:
Ik begon er niet over. Ik haak er alleen maar op inquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik begon er niet over. Ik haak er alleen maar op in
Ik zal ze even op weg helpen dan:quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn de weg kwijt. Kannie anders
Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:43 schreef pullup het volgende:
Welke dagen behoren tot het weekend?
Een week bestaat uit 7 dagen; maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Het weekend = zaterdag en zondag. Doordeweeks = maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Fake newsquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:43 schreef pullup het volgende:
Welke dagen behoren tot het weekend?
Een week bestaat uit 7 dagen; maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Het weekend = zaterdag en zondag. Doordeweeks = maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Owquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, terroristische aanslag in Duitsland?
In de trein nog wel
Wut?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
In de trein nog wel
Damn. Er lopen echt meer gekken buiten los dan dat er binnen zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dader-opgepakt.html
Het hoeft niet per sé terroristisch te zijn er lopen een boel verwarde mensen los blijkbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
In de trein nog wel
Uh de Bild is nieuws met afwachtenquote:
Dit was honderd jaar geledenquote:
Nou ja die zitten allemaal al in een scootmobielquote:
Of...quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die zitten allemaal al in een scootmobiel
TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Gaan we elke domme panda hier plaatsen 2xquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
TR gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graagquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we elke domme panda hier plaatsen 2x
Gelukkig heb je daar geen weet van als je degene bent die in de kist ligt.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag![]()
Deze is wel extra lief hoor.
Je zou bijna denken dat @Marc1974 ze expres hier postquote:
@marcb1974quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat @:Marc1974 ze expres hier post
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar geen weet van als je degene bent die in de kist ligt.
Ik ga een hartig woordje met hem sprekenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat @:Marc1974 ze expres hier post
Ik ontken alles, zoiets zou ik NOOIT doenquote:
Mogen wij hier dan wel van mee genieten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een hartig woordje met hem spreken
Goede tactiek, er zijn mensen die er in trappen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ontken alles, zoiets zou ik NOOIT doen
Ja is prima. Het eerste wat ik morgen zie is "Updates zijn uitgeschakeld"quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen wij hier dan wel van mee genieten.
Neeee! Neeee! Neeeeeeeee!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is prima. Het eerste wat ik morgen zie is "Updates zijn uitgeschakeld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |