Dit lijkt mij een reden voor hoger beroep.quote:Ook mag Coldeweijer de term ‘gecremeerde kroket’ niet meer gebruiken omdat deze te beledigend zou zijn.
Dat Coldeweijer die term niet zelf heeft bedacht is volgens de rechter ‘niet relevant’.
De privacybelangen van Hazes hebben - alles bij elkaar genomen - een zwaarder belang dan de vrijheid van meningsuiting van Coldeweijer.
https://www.bd.nl/show/co(...)acties-aan~a147ee64/
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:02 schreef Janneke141 het volgende:
Je moet de vrijheid van meningsuiting niet verwarren met een onbegrensd recht om andere mensen te beledigen.
Dat dat juice-kanaal geen ruk te maken heeft met vrijheid van meningsuiting. Dus dat hoe heet het domme blondje ongelijk heeft.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een reden voor hoger beroep.
Wat denken jullie ervan?
Ik denk dat een gecremeerde kroket meer vulling heeft.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef Gibson88 het volgende:
Als je die Coldeweijer ziet vraag je je af welke hersenhelft is afgestorven.
quote:Houdt Coldeweijer zich niet aan deze uitspraak, dan moet zij een dwangsom betalen aan Hazes die kan oplopen tot in totaal 100.000 euro.
Reactie Yvonne Coldeweijer
In een reactie op Instagram zegt Coldeweijer het niet eens te zijn met de uitspraak van de rechter. Zelf vindt ze dat ze haar uitspraken wel voldoende heeft onderbouwd. Ze noemt het vonnis een poging van de rechter om juicekanalen de mond te snoeren. "Ik ga gewoon door! Wij leven voor de juice", aldus de vlogger.
https://nos.nl/artikel/24(...)ectificatie-plaatsen
Ze zal vast gaan rectificeren, bare minimum, en iedereen zal zien dat het ongemeend is.quote:
Ik vind het een verademing om flarden van de zorgvuldig door medialand gecreëerde werkelijkheid te zien.Veel hypocrisie die blootgelegd wordt.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij leven voor de juice
Gewoon per direct verbieden. Wanstaltige zooi.
Dat kan ook op een beschaafdere manier. Gecremeerde kroketquote:Op maandag 23 januari 2023 17:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing om flarden van de zorgvuldig door medialand gecreëerde werkelijkheid te zien.Veel hypocrisie die blootgelegd wordt.
Klopt, de manier waarop is schreeuwend maar dat is helaas de manier waarop zowel de juicekanalen als de privé, Boulevard e.d. altijd geld verdienen.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook op een beschaafdere manier. Gecremeerde kroket
Ik kijk die rotzooi nooit, maar het wordt wel bekeken.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, de manier waarop is schreeuwend maar dat is helaas de manier waarop zowel de juicekanalen als de privé, Boulevard e.d. altijd geld verdienen.
Die juicekanalen zijn iig razend populair. Ook onder BN'ers ironisch genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk die rotzooi nooit, maar het wordt wel bekeken.
Geen idee eerlijk gezegd hoeveel mensen.
Ze verdienen er goed aan blijkbaar.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die juicekanalen zijn iig razend populair. Ook onder BN'ers ironisch genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |