Eens! Geen toegevoegde waardequote:Op maandag 23 januari 2023 09:00 schreef b_engeltje het volgende:
Mogge ik zie linsey en denk... nee meid als jij genomineerd word dan vlieg je je eruit... ze voegt niks toe... prima persoon verder hoor
nee hoorde een van hun zeggen dat het waarschijnlijk een spel is dat ze vandaag nog gaan krijgenquote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef suzi1 het volgende:
die stond er idd al. is denk ook een spel in gespeeld, maar weet ik niet zeker
Nou die doet nog wat huishoudelijke functiesquote:
ja, ze vertelde dat ze veel kleuren had, ze vind het leuk bijpassend bij kleding een bril te hebben, superleuk!!quote:Op maandag 23 januari 2023 09:04 schreef suzi1 het volgende:
heb ilse nu al met 3 verschillende brillen gezien
ah ok. maar die ring stond er wel al langerquote:Op maandag 23 januari 2023 09:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee hoorde een van hun zeggen dat het waarschijnlijk een spel is dat ze vandaag nog gaan krijgen
ja het is een broodnodige aksesoire, dus dan is afwisseling wel leukquote:Op maandag 23 januari 2023 09:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, ze vertelde dat ze veel kleuren had, ze vind het leuk bijpassend bij kleding een bril te hebben, superleuk!!
Ja raar dat er nog niks mee gedaan is. Ik was ook verbaasd om het te horen net.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah ok. maar die ring stond er wel al langer
Bart en Chiara hebben er gister al spel in gedaan. Maar was achter SLquote:Op maandag 23 januari 2023 09:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja raar dat er nog niks mee gedaan is. Ik was ook verbaasd om het te horen net.
kloptquote:Op maandag 23 januari 2023 09:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bart en Chiara hebben er gister al spel in gedaan. Maar was achter SL
is een accessoire voor haar. ze heeft er tig bij.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:04 schreef suzi1 het volgende:
heb ilse nu al met 3 verschillende brillen gezien
Ik vind Lindsey ook leuk!!quote:Op maandag 23 januari 2023 09:24 schreef b_engeltje het volgende:
Rob vind linsey een toppertje altijd vrolijk altijd voor je klaar...
Eh ...das niet dat wat wij in beeld krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Chiara vertelde dat er thuis 2 mensen waren die het niet leuk vond dat ze aan BB mee deed.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben geen fan van Jason Hij irriteert dat snap ik maar om hem nou zo naar beneden te halen. Het valt steeds meer op dat hij een of andere stoornis heeft ( Wil ik niet benoemen want ben geen shrink) maar hij heeft ook een hoog iq. Komt veel voor en daar passen de opmerkingen van Jason heel goed in. Niet nadenken gewoon zeggen plus hij ziet het kwaad daar ook niet van in
Hij is/was hij de eerste 10 beste onlinegamers en dat op je 20ste...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben geen fan van Jason Hij irriteert dat snap ik maar om hem nou zo naar beneden te halen. Het valt steeds meer op dat hij een of andere stoornis heeft ( Wil ik niet benoemen want ben geen shrink) maar hij heeft ook een hoog iq. Komt veel voor en daar passen de opmerkingen van Jason heel goed in. Niet nadenken gewoon zeggen plus hij ziet het kwaad daar ook niet van in
hebben ze het regelmatig over jason en zijn gedrag en hij is nog jong etc maar zelf laten ze dan ook geen volwassen gedrag zien door het gewoon op een normale manier aan hem terug te geven.. maar wel achter zijn rug om klagen/ roddelen erover.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chiara vertelde dat er thuis 2 mensen waren die het niet leuk vond dat ze aan BB mee deed.
"wie dan?" had Jason gevaagd..
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je dat liever niet zegt vanwege microfoons ipv daar nu achteraf een probleem van te maken
Hij heeft al eens verteld dat hij veel nare dingen in zijn jeugd heeft meegemaakt en daardoor afgesloten is van zijn gevoel.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij is/was hij de eerste 10 beste onlinegamers en dat op je 20ste...
Dat betekend denk ik zonder dat ik een shrink ben dat je weinig tot geen sociale contacten hebt gemaakt ..behalve online
Dat maakt je misschien met een rot woord sociaal gestoord... dat trekt wel hij naar mate je meer buiten komt en meer socialiceerd...maar je maakt denk in het begin de fout met irl mensen om te gaan als dat je normaal online zou doen
fillerbitch dan las op twitter dat ze vannacht verteld heeft dat ze in oktober haar neus heeft laten doen en het jaar ervoor fillersquote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara de botoxbitch faker, z.s.m eruit graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |