abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 21:32:39 #76
441859 crew  Lenny77
pi_207812196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij zei zelf dat hij krapper moet leven vanwege die fratsen.
Hij WIL krapper leven, maar ik heb het vermoeden dat hij het prima kan veroorloven, anders zou het snel gedaan zijn.
Ik lees dat hij gewoon de touwtjes stevig in handen heeft (wat dan eigenlijk weer niet zo onderdanig is :P )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 4 maart 2023 @ 20:28:33 #77
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208240660
Je mag mij wel ¤500 geven (ben geen meid maar je kunt mij prima geld geven).
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_208261422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hij WIL krapper leven, maar ik heb het vermoeden dat hij het prima kan veroorloven, anders zou het snel gedaan zijn.
Ik lees dat hij gewoon de touwtjes stevig in handen heeft (wat dan eigenlijk weer niet zo onderdanig is :P )
Dan is het meer ene soort verwen fantasie ipv findom
  Redactie Frontpage maandag 6 maart 2023 @ 21:23:35 #79
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_208271164
Ik ben getrouwd...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_208276159
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef Viv het volgende:

[..]
En iemand anders moet krapper leven vanwege een dure hobby. :) Zolang dat een bewuste keuze is, en hij de voordelen vindt opwegen tegen de nadelen, is het geen stoornis.
Een crackjunk vindt de voordelen van crack roken waarschijnlijk ook opwegen tegen de nadelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Manager PR/Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 12:57:44 #81
269689 crew  Viv
pi_208276217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 12:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Een crackjunk vindt de voordelen van crack roken waarschijnlijk ook opwegen tegen de nadelen.
Klopt. :) Het is ook relevant of het iemands functioneren (zoals studie/werk/ouderschap) in de weg staat, en of iemand er gemakkelijk mee zou kunnen stoppen of niet.
pi_208684426
Ik heb in de loop der jaren via fok toch wel een en ander gedaan met deze fetish: soms tikkies maar ook wel eens afgesproken op bv een cs voor een cashdrop.
Soms ook wel eens met dames/ meiden die in het topic zeiden er geen interesse in te hebben :)

Ach ja, ieder zijn ding en ik vind het heerlijk. En voor alle keuzes in het leven geldt dat je iets doet omdat je de voordelen vindt opwegen tegen de nadelen. Mensen gaan bv ook werken voor geld en doen dat met minder plezier dan dat ik tikkies betaal, maar dat ziet dan weer niemand als een probleem
pi_208688657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 18:06 schreef Stendhal het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding en ik vind het heerlijk. En voor alle keuzes in het leven geldt dat je iets doet omdat je de voordelen vindt opwegen tegen de nadelen. Mensen gaan bv ook werken voor geld en doen dat met minder plezier dan dat ik tikkies betaal, maar dat ziet dan weer niemand als een probleem
Ik denk dat veel mensen dit niet per se zien als een probleem maar dat men (waaronder ik) het totaal niet snapt dat je 'cash dropt' en er 'niets' voor terug krijgt. Het plezier dat je er voor terug krijgt is ook niet echt concreet en ondanks je pogingen om het uit te leggen is het lastig te begrijpen.

Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt (binnen de kaders van de wet uiteraard).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_208688915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 23:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mensen dit niet per se zien als een probleem maar dat men (waaronder ik) het totaal niet snapt dat je 'cash dropt' en er 'niets' voor terug krijgt. Het plezier dat je er voor terug krijgt is ook niet echt concreet en ondanks je pogingen om het uit te leggen is het lastig te begrijpen.

Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt (binnen de kaders van de wet uiteraard).
Ik snap je punt maar het punt van fetishes is denk ik bijna per definitie dat het voor een derde niet rationeel te beredeneren is dat iets voor een ander opwindend is.
Er is dus denk ik ook niks aan te snappen waarom bv de ander op voeten kickt en weer een ander graag een luier draagt.
Juist het niks terugkrijgen / gebruikt worden is de essentie van mijn genot.
Dank voor je begripvolle en respectvolle post desalniettemin
pi_208688984
Ik vind dit niet per se heel veel gekker dan bijvoorbeeld je laten vernederen. Er is een ongebruikelijke, vreemde machtsverhouding die je normaal niet zou meemaken en ws niet eens zou accepteren, maar die plots woest aantrekkelijk is als je er allebei met consent instapt.
Persoonlijk niet kicken op geld weggeven vind ik dan minder relevant, ik laat me ook bij voorkeur niet voor allerlei.shit uitmaken, maar ik heb van allebei geen last als andere volwassenen er hun dagen mee vullen.
Alleen maar chill als je dan in jouw niche ook een passende partner (of iemand van vergelijkbare waarde) vindt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208863972
Ja heerlijk dat een leuke dame gewoon lachend je geld opshopt, jammer dat het weer voorlopig nog niet meezit :)
pi_208900315
Ik ben wel geïnteresseerd 😉
pi_208942318
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 00:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dit niet per se heel veel gekker dan bijvoorbeeld je laten vernederen. Er is een ongebruikelijke, vreemde machtsverhouding die je normaal niet zou meemaken en ws niet eens zou accepteren, maar die plots woest aantrekkelijk is als je er allebei met consent instapt.
Persoonlijk niet kicken op geld weggeven vind ik dan minder relevant, ik laat me ook bij voorkeur niet voor allerlei.shit uitmaken, maar ik heb van allebei geen last als andere volwassenen er hun dagen mee vullen.
Alleen maar chill als je dan in jouw niche ook een passende partner (of iemand van vergelijkbare waarde) vindt.
Ik vind vooral de dames die misbruik maken van zijn fetish een beetje triest. Als ik vrouw zou zijn geweest en het mij zou overkomen, dan zou ik de kadootjes/geld aan goede doelen schenken achteraf. Ik blij omdat ik een goede daad heb verricht en hij blij omdat hij zijn fetish heeft uitgeoefend.
Genoeg golddiggers natuurlijk, maar die moeten er over het algemeen nog seks voor teruggeven. Bij zo'n findom is het alleen maar eenrichtingsverkeer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208942413
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik vind vooral de dames die misbruik maken van zijn fetish een beetje triest. Als ik vrouw zou zijn geweest en het mij zou overkomen, dan zou ik de kadootjes/geld aan goede doelen schenken achteraf. Ik blij omdat ik een goede daad heb verricht en hij blij omdat hij zijn fetish heeft uitgeoefend.
Genoeg golddiggers natuurlijk, maar die moeten er over het algemeen nog seks voor teruggeven. Bij zo'n findom is het alleen maar eenrichtingsverkeer.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het ook best wat vraagt om de wederkerigheid volledig achterwege te laten. Zou mij moeite kosten, zo alleen maar ontvangen. Misschien is het ook wel weer helend voor mensen die niet gewend zijn iets te krijgen zonder dat er iets wordt terugverlangd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208942449
ik heb wel eens een kado gegeven van een wishlist aan cosplay artiest. Maar daar kreeg ik dan ook weer hele sexy foto's van Jaina Proudmoore voor terug :@
pi_208965097
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat het eenrichtingsverkeer is, is puur jouw perceptie. Ik ontleen er wellicht evenveel nut aan als iemand die er bv seks voor zou krijgen.
De wederkerigheid is er gewoon alleen omdat je zelf de fetish niet hebt en je er niet in kan verplaatsen, zie en voel je die niet.
Niet gek overigens want een fetish is gewoon lastig te bevatten als je die zelf niet hebt , denk ik.

Als ze het weg zou geven aan het goed doel, is dat voor mij ongeveer het pijnlijkste wat er is. Zou dat heel erg zonde van mijn geld vinden.
Overigens zullen die dames ook op een hand te tellen zijn, wat dat betreft houden ze teveel van shoppen en het lekker zelf opmaken :)
Je zal je verbazen hoeveel dames die wellicht zeggen zoiets nooit te willen , er gretig gebruik van maken als de kans zich voldoet… mensen geven nu eenmaal graag maatschappelijk gewenste antwoorden.
pi_208968914
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:03 schreef Stendhal het volgende:

[..]
Dat het eenrichtingsverkeer is, is puur jouw perceptie. Ik ontleen er wellicht evenveel nut aan als iemand die er bv seks voor zou krijgen.
Dat was mijn punt. Zij hoeft er niets voor terug te doen behalve je kadootje in ontvangst te nemen.

quote:
Als ze het weg zou geven aan het goed doel, is dat voor mij ongeveer het pijnlijkste wat er is. Zou dat heel erg zonde van mijn geld vinden.
Dat moet ze gewoon doen zonder dat jij het weet natuurlijk. Zij snappen ook wel dat jij dat niet leuk zouden vinden.

quote:
Je zal je verbazen hoeveel dames die wellicht zeggen zoiets nooit te willen , er gretig gebruik van maken als de kans zich voldoet… mensen geven nu eenmaal graag maatschappelijk gewenste antwoorden.
Natuurlijk is dat het geval. Maar dan mag ik het best triest vinden dat ze zo misbruik van je sexuele fetish maken juist omdat ze er niets voor hoeven terug te doen behalve wellicht dankjewel zeggen.
Ik vind het bijvoorbeeld anders bij mr.Beast ofzo die krankzinnige bedragen weggeeft. Bij jou is het immers dwangmatig. Jij kunt niet zomaar er mee stoppen, want het gaat op een gegeven moment toch steken en de drang wordt dan weer groot.
overigens, misschien heeft mr. Beast dezelfde fetish, alleen doet hij het ondertussen niet meer van zijn eigen geld, maar het geld dat hij verdient door geld weg te geven. Met dezelfde fetish zou hij dat vast niet leuk vinden zo
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208969663
Het kwartje valt helaas niet echt, geloof ik… ( of je weet niet wat perceptie betekent maar dat laatste zou nog erger zijn)
Het is voor mij geen eenrichtingsverkeer en ik ontleen er nut aan. Voor jou onbegrijpelijk maar voor mij is dat nu eenmaal zo.
Of zij er iets voor terugdoet is daarvoor totaal irrelevant.

Overigens merk ik dat wel ( goed doel) omdat ze er immers vooral kleding van koopt die ik dan weer terugzie ( in real, insta enz) of een stedentrip die ze maakt enz enz.

Ook het dwangmatige aspect vind ik een zwak argument: ik vind het leuk en ontleen er nut aan, en het is niet dat ik me er achteraf rot over voel, integendeel. Net zoals jij dingen hebt die je leuk vindt en doet maakt deze dingen nog niet dwangmatig.

Het enige wat je post doet, is precies wat ik al zei: je beleeft het vanuit je eigen perceptie en hebt blijkbaar moeite om je in te leven.
Dus bedankt dat je dat nogmaals onderschrijft, voor de rest kan ik er helaas niks mee maar toch bedankt :)
pi_209102440
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:51 schreef Stendhal het volgende:
Het kwartje valt helaas niet echt, geloof ik… ( of je weet niet wat perceptie betekent maar dat laatste zou nog erger zijn)
Het is voor mij geen eenrichtingsverkeer en ik ontleen er nut aan. Voor jou onbegrijpelijk maar voor mij is dat nu eenmaal zo.
Of zij er iets voor terugdoet is daarvoor totaal irrelevant.

Overigens merk ik dat wel ( goed doel) omdat ze er immers vooral kleding van koopt die ik dan weer terugzie ( in real, insta enz) of een stedentrip die ze maakt enz enz.

Ook het dwangmatige aspect vind ik een zwak argument: ik vind het leuk en ontleen er nut aan, en het is niet dat ik me er achteraf rot over voel, integendeel. Net zoals jij dingen hebt die je leuk vindt en doet maakt deze dingen nog niet dwangmatig.

Het enige wat je post doet, is precies wat ik al zei: je beleeft het vanuit je eigen perceptie en hebt blijkbaar moeite om je in te leven.
Dus bedankt dat je dat nogmaals onderschrijft, voor de rest kan ik er helaas niks mee maar toch bedankt :)
Ik snap alleen niet dat je hier dan komt. Er zijn blijkbaar weinig "collega" finslaves (of hoe ze ook heten) op FOK! om jouw nuttig advies te geven.

Ben je dan niet beter af bij een Facebook groep of Reddit waar zulke figuren er wel zijn?

Als je nu alleen hier via deze draad vrouwen zoekt om je findom fantasie uit te kunnen leven, vind ik je OP misleidend. Dan zoek je eigenlijk geen advies, alleen nieuwe findoms.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_209507870
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:38 schreef Godshand het volgende:

[..]
Ik snap alleen niet dat je hier dan komt. Er zijn blijkbaar weinig "collega" finslaves (of hoe ze ook heten) op FOK! om jouw nuttig advies te geven.

Ben je dan niet beter af bij een Facebook groep of Reddit waar zulke figuren er wel zijn?

Als je nu alleen hier via deze draad vrouwen zoekt om je findom fantasie uit te kunnen leven, vind ik je OP misleidend. Dan zoek je eigenlijk geen advies, alleen nieuwe findoms.
Ik deel gewoon mijn fetish en probeer uit te leggen waarom het mij aantrekt. En probeer dat te beargumenteren. En hoop er eventueel iets mee te kunnen.

De rest van je reactie is een conclusie die je zelf bedenkt, als ik iemand “zoek” gaat dat een heel stuk sneller en beter via bv insta , en dan is fok wel echt een heel slechte plek.
Dus het enige dat in casu misleidend is, is je eigen post , maar toch dank voor de moeite !
pi_213944605
Up: merk wel dat findom/ meiden die geldslaven zoeken steeds vaker voorkomt, wordt ook vaker aangeboden op social media ( bv een tikkie in de bio voor jongens / mannen die haar willen sponsoren in haar shopverslaving.
Ieder zijn ding maar ik blijf het heerlijk vinden als een dame loopt op schoenen die ik betaald heb terwijl ik dan zelf die week een aankoop over sla omdat zij belangrijker is :)
  maandag 17 juni 2024 @ 12:08:31 #97
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213944892
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 11:40 schreef Stendhal het volgende:
Up: merk wel dat findom/ meiden die geldslaven zoeken steeds vaker voorkomt, wordt ook vaker aangeboden op social media ( bv een tikkie in de bio voor jongens / mannen die haar willen sponsoren in haar shopverslaving.
Ieder zijn ding maar ik blijf het heerlijk vinden als een dame loopt op schoenen die ik betaald heb terwijl ik dan zelf die week een aankoop over sla omdat zij belangrijker is :)
Wat voor type vrouwen zijn dat eigenlijk? Zijn die überhaupt meerderjarig? Kun je hier een duidelijk profiel van maken? Ik ken dit fenomeen niet zo goed, maar vind het wel interessant, vooral ook wat voor gevoel dit jou geeft. Volgens mij is het niet echt iets seksueels of misschien vergis ik me.
Le Diable
  maandag 17 juni 2024 @ 13:16:58 #98
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_213945530
Na dit gelezen te hebben zou ik er geen enkel probleem mee hebben om geld van zo iemand als ts aan te nemen om wat leuks van te kopen.

Maar dan zou ik wel dit verhaal moeten weten anders zou ik het niet vertrouwen omdat er niks tegenover lijkt te staan.
To BG or not to BG!
  maandag 17 juni 2024 @ 18:21:15 #99
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213949081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:53 schreef Danielle9219 het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd 😉
Jii bent gewoon een man
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 14:53:40 #100
441859 crew  Lenny77
pi_213960039
zucht
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')