zijn de eerste potjes voor hartman in de basisquote:Op zondag 22 januari 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem wat lomp, kost bijna nog een punt ook die gek, Geertruida vond ik echt goed, intelligent verdedigen, kan die Hartman nog wat van leren.
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem wat lomp, kost bijna nog een punt ook die gek, Geertruida vond ik echt goed, intelligent verdedigen, kan die Hartman nog wat van leren.
Nee, ik volg de premier league ook. Een topduel in de eredivisie wil ik ook nog wel eens kijken.quote:
Die penalty had ook gegeven kunnen worden toch.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:58 schreef Scrummie het volgende:
@:Tarado is mad en denkt dat het een penalty was, die prima tackle op de bal.
Die gast is wel mokersnel zeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook gewoon klaar met Pedersen. Wat was die slecht vandaag zeg, dat viel niet mee. Ook hoofdschuldige aan die 1-1.
Alles kan natuurlijk. Zou alleen niks met het volgen van de spelregels hebben te maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die penalty had ook gegeven kunnen worden toch.
Aanvallend is het bij ons simpelweg te pover en Alvarez en Timber hielden het goed dicht. Het weinig creëren tov ons overwicht is niet nieuw. Op het middenveld en achterin loopt bij ons heel veel kwaliteit, maar de voorste linie ontbeert dat eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:01 schreef Haringkop het volgende:
Toch het gevoel dat je Ajax de uppercut had kunnen geven overheerst. Ik denk dat zij nog wel hun vorm gaan hervinden.
Positief waren: Köckü, Geertruida en Hartman.
En natuurlijk Wieffer en Paixao, maar ik had bij beide het idee dat er naar een helft het beste eraf was.
Ja die rende zelfs Bassey eruit.quote:
Heeft vooral heel veel geluk dat hij de bal nog schampt.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alles kan natuurlijk. Zou alleen niks met het volgen van de spelregels hebben te maken.
Hij rent iedereen eruit, maar heeft echt nooit een fatsoenlijke voorzetting. Volgens mij 1 of 2 assists in twee seizoenen.quote:
Dat moment dat hij zelf ging in plaats van voor te geven. Godallemachtig wat vervloekte ik hem toen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij rent iedereen eruit, maar heeft echt nooit een fatsoenlijke voorzetting. Volgens mij 1 of 2 assists in twee seizoenen.
ik vond hem de laatste periode (toen het allemaal wat chaotischer werd) er zowaar iets beter in komenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij rent iedereen eruit, maar heeft echt nooit een fatsoenlijke voorzetting. Volgens mij 1 of 2 assists in twee seizoenen.
als hij de bal niet had geraakt was het een penalty jaquote:Op zondag 22 januari 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft vooral heel veel geluk dat hij de bal nog schampt.
Prima dat hij niet gegeven is, maar was een vrij wilde actie.
Je zou zeggen nu er netten hangen durft de scheids wel een penalty te gevenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als hij de bal niet had geraakt was het een penalty ja
goed zo rene
Klaassen had ook wel heel veel geluk dat hij de bal nog raakte.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:07 schreef aTypisch het volgende:
als wieffer de bal niet in het eigen doel werkt maar gewoon weg kan schieten, was het geen doelpunt
Kan eigenlijk gewoon niet zo goed voetballen. Denk dat hij centraal beter uit de voeten kan, want dan is de zijlijn wat verder weg.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die rende zelfs Bassey eruit.
Die kan er trouwens helemaal niks van, die Bassey. Jullie eigen Pedersen.
Had met gemak in de Premier League meegekund als ie énig spelinzicht had.quote:
Dat is dan ook zijn enige kwaliteit. Verdedigend is het een ramp, staat altijd verkeerd.quote:
Je doet Hartman tekort. Is niet veel minder dan Malacia op die leeftijd.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er hangt toch altijd een net?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou zeggen nu er netten hangen durft de scheids wel een penalty te geven
Nou ik zou niet overdrijven, vond sowieso dat hij het goed deed met zijn kapbeweging en een makkelijk schot was het niet. Het was wel echt een grote kans maar we moeten niet doen alsof het Slory was.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef fetX het volgende:
Net de samenvatting gekeken. Toch wel echt (licht) teleurgesteld dat we deze niet wonnen. Voetballend echt een stuk sterker, maar er te weinig uitgehaald. En die kans van Gimenez moet echt altijd zitten.
Hij is links toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ik zou niet overdrijven, vond eigenlijk dat hij het goed deed met zijn kapbeweging en een makkelijk schot was het niet. Het was wel echt een grote kans maar we moeten niet doen alsof het Slory was.
Vreselijk inderdaad... Lijkt alleen maar slechter te worden. Foute passes over drie meter afstand en vooral niks intelligents doen als hij er met ruimte voorbij kwam.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ook gewoon klaar met Pedersen. Wat was die slecht vandaag zeg, dat viel niet mee. Ook hoofdschuldige aan die 1-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |