SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mijn kind deed laatst amoxicilline en heeft nu ipv haar eerdere parelwitte blinkers viezig verkleurde tanden. Blijvend gebit natuurlijk, geen melktandjes meerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Amoxicilline/claviculaanzuur.
Ik heb deze al eens eerder gehad voor wat anders en toen was ik er vooral heeeeel erg moe van. Dus we zullen zien hoe dat gaat. Gelukkig maar 5 dagen.
quote:Op zondag 22 januari 2023 09:08 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ons huis was afgekoeld naar 6o. Dus maar flink stoken. En elektrische deken en extra sprei op bed.
Liefste heeft de e.d. de hele nacht zachtjes aan laten staan, en ik ben er vannacht nog uit geweest om de kachel nog een keer extra te stoken.
Nu is het hier alweer 140
Gister in Hamburg uren gewandeld, en daarbij ijskoud geworden.Dat hotel ziet er heel leuk uit! Ik ben slechts 1 keer een uurtje in Hamburg geweest toen ik er moest overstappen (op weg naar Kopenhagen). Toen heel eventjes rondgelopen maar ik zou daar wel wat meer tijd willen doorbrengen. En Duitse hotelontbijten zijn mijn lievelingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik hoop dat het huis inmiddels nog wat verder opgewarmd is…
Hoe is het nu dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik de afgelopen 3,5 maanden meer AB gehad heb dan de de afgelopen 61 jaar bij elkaar. Van maar 1 echt last gehad, amoxicilline, kleine 2 weken misselijk, diaree en jeuk. En als het nou geholpen had, prima, maar nee
Afgelopen woensdag leek het er weer op, maar dat heeft gelukkig niet doorgezet. Morgen gesprek met uroloogquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef Blues het volgende:
Ik las dit via twitter.
En ik dacht alleen maar, goh, dat is bij ons wekelijks, deze kastje naar de muursoeplogistiek
https://www.carend.nl/col(...)atheter-van-het-land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |