abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2023 @ 00:17:50 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207665258
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207665274
Kansloos was ook wel een mooie TT *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207666531
Nare ervaring @Tele6 :{

Amox is wel goed in elk geval, klinkt wel als mogelijk geïnfecteerd. tetanus zou ik me niet gelijk zorgen om maken, maar toch fijn dat je die vaccinatie al hebt.

Ik ga eens naar huis. Ik heb gelukkig enkel heerlijk geknuffeld met honden (en katten. En een shitload aan poep weggepoetst. )
pi_207666555
Je auto moeten krabben voordat je naar huis (en bed) kunt rijden….

Geniet’n !
pi_207666776
Hopelijk lig je al lekker in bed, Candaas O+ :Z :*

Ik eet nog een ontbijtje en ga dan ook zo slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207666783
Goedemorgen O+ De dekbedden zijn hier gisteren weer een level opgewaardeerd. Ik had het heerlijk warm vannacht O+
Spoilers!
pi_207666806
Eerste wasje staat al aan. Vandaag ook molton en kussen onderslopen wassen.
Nu zwemmen, dadelijk matrassen omkeren, nog wat wassen doen en dan misschien toch maar eens de kerstboom afbreken. Gaat kaal zijn -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207666821
Je bent nog in kerstsfeer, Cat! Knus O+
pi_207667016
Goedemorgen!

Ons huis was afgekoeld naar 6o. Dus maar flink stoken. En elektrische deken en extra sprei op bed.
Liefste heeft de e.d. de hele nacht zachtjes aan laten staan, en ik ben er vannacht nog uit geweest om de kachel nog een keer extra te stoken.
Nu is het hier alweer 140

Gister in Hamburg uren gewandeld, en daarbij ijskoud geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207667033
@Tele6 :* op je been.
@minilot dat mooie huis/gebouw op de foto in Kopenhagen: geen idee. Stond zomaar ergens aan de buitenrand van de stad.

Voor de rest heb ik wel meegelezen maar ben ik het meeste weer vergeten, sorry :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207667094
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Amoxicilline/claviculaanzuur.

Ik heb deze al eens eerder gehad voor wat anders en toen was ik er vooral heeeeel erg moe van. Dus we zullen zien hoe dat gaat. Gelukkig maar 5 dagen.
Mijn kind deed laatst amoxicilline en heeft nu ipv haar eerdere parelwitte blinkers viezig verkleurde tanden. Blijvend gebit natuurlijk, geen melktandjes meer :'(
Onmogelijk om langer dan een paar seconden in de mond te kijken dus polijsten oid is ook niet echt een optie :/
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207667512
:o Ik kan me de laatste keer antibiotica vóór afgelopen zomer niet herinneren maar heb deze zomer wel ruim 6 weken amoxicilline/clavulaanzuur gekregen (eerst intraveneus, daarna met pillen) omdat ze niet wisten wat er precies aan de hand was met mijn longen. Gelukkig kreeg ik daar eigenlijk nauwelijks bijwerkingen van, behalve dat alles langzamerhand steeds viezer ging smaken. Maar in het ziekenhuis was het eten sowieso niet te nassen dus dat viel niet zo op, en toen ik weer thuis was vond ik alles sowieso al veel lekkerder dus dat ging al beter. Moet er niet aan denken dat ik dat soort vreselijke galbulten of misselijkheid/darmklachten zou hebben gehad!

quote:
7s.gifOp zondag 22 januari 2023 09:08 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ons huis was afgekoeld naar 6o. Dus maar flink stoken. En elektrische deken en extra sprei op bed.
Liefste heeft de e.d. de hele nacht zachtjes aan laten staan, en ik ben er vannacht nog uit geweest om de kachel nog een keer extra te stoken.
Nu is het hier alweer 140

Gister in Hamburg uren gewandeld, en daarbij ijskoud geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hotel ziet er heel leuk uit! Ik ben slechts 1 keer een uurtje in Hamburg geweest toen ik er moest overstappen (op weg naar Kopenhagen). Toen heel eventjes rondgelopen maar ik zou daar wel wat meer tijd willen doorbrengen. En Duitse hotelontbijten zijn mijn lievelings *O*

En ik hoop dat het huis inmiddels nog wat verder opgewarmd is…
pi_207667526
@minilot weet jij misschien of de borden buiten bij Villa Volta vernieuwd zijn? Of hebben we de vorige keer gewoon niet opgelet.
pi_207667600
Mijn laatste keer ab was in mei voor bronchitis en toen had ik nauwelijks bijwerkingen, althans dat denk ik. Ik voelde me vooral heel snel minder beroerd en benauwd, dus dat was een enorm verschil met ervoor, en ik was wel moe maarja ook al paar dagen bronchitis dus dat kon ook daarvan komen. Ik nam wel elke dag probiotica erbij in de hoop de effecten op mn darmen wat te dempen, maar dat is niet helemaal evidence-based, dus kan ook toeval of placebo effect zijn geweest dat ik daar ook geen last van had.

Ik had gister fijn schoonmaakdagje. Liep wat achter op schema, maar groot deel weg kunnen werken. Hele huis gestofzuigd, woonkamer gedweild, kattenbakken helemaal schoongemaakt, matrassen en kussens gestofzuigd, matrassen omgewisseld (heb 2x90cm en slaap maar op ééntje dus die wissel ik af en toe om), schoon beddengoed.

Voor t eerst mn nieuwe microvezelsatijn dekbedovertrek erop, heerlijk zacht O+ en net wat warmer dan mn biokatoensatijn dekbedovertrek :+

@sigme ziet er tof uit al je foto's! En brr wat was het afgekoeld. Hopelijk inmiddels weer behaaglijk!
pi_207667685
Ik leef nog.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207667686
Leuke foto’s @sigme en welkom brrrr thuis. 6 graden is wel heel erg fris.

Geloof dat ik de afgelopen 3,5 maanden meer AB gehad heb dan de de afgelopen 61 jaar bij elkaar. Van maar 1 echt last gehad, amoxicilline, kleine 2 weken misselijk, diaree en jeuk. En als het nou geholpen had, prima, maar nee

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaatje1 op 22-01-2023 10:32:40 ]
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 10:36:34 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207667778
Laatste keer AB, ik denk in 2003? Ik had een gek ding, structuur van een wrat maar het bloede als een rund als ik er tegen stootte, op m'n wijsvinger heb laten wegsnijden.

Dat bloeden was wel op een gegeven moment wel handig. We hadden op school een aantal microscopen. Dus heb een aantal preparaten gemaakt 🙈
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207668023
Onze cavia heeft in zijn leven meer antibiotica gehad dan de rest van ons gezin bij elkaar :') Kind nog nooit, ik twee keer toen ik 15 was vanwege ontstoken amandelen.

Sporten in de sneeuw was mooi O+ Terug thuis waren er nog warme zelfgebakken koekjes en nu een bad O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207668084
In 2019 voor het laatst AB, voor een dubbele longontsteking.

Daarvoor geen idee.....vast toen ik een kind was.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 januari 2023 @ 11:22:00 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207668186
In de RPM zit dit kwartaal een slotklim van twee minuten. De 20km van gisteren zat ook nog in de benen. Dat was even :X
Sportieve plicht wel weer gedaan *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207668227
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

Geloof dat ik de afgelopen 3,5 maanden meer AB gehad heb dan de de afgelopen 61 jaar bij elkaar. Van maar 1 echt last gehad, amoxicilline, kleine 2 weken misselijk, diaree en jeuk. En als het nou geholpen had, prima, maar nee
Hoe is het nu dan?
pi_207668232
Ik las dit via twitter.
En ik dacht alleen maar, goh, dat is bij ons wekelijks, deze kastje naar de muursoeplogistiek -O-
https://www.carend.nl/col(...)atheter-van-het-land
pi_207668238
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is het nu dan?
Afgelopen woensdag leek het er weer op, maar dat heeft gelukkig niet doorgezet. Morgen gesprek met uroloog
We have far more in common than that which devides us..
pi_207668268
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef Blues het volgende:
Ik las dit via twitter.
En ik dacht alleen maar, goh, dat is bij ons wekelijks, deze kastje naar de muursoeplogistiek -O-
https://www.carend.nl/col(...)atheter-van-het-land
;(
pi_207668644
Ik heb nog nooit AB hoeven slikken, maar ik vrees dat ik inmiddels wel heel wat via contact met mijn huid heb binnengekregen. Vast goed voor de resistentie :')

Dat bureaucratische geneuzel in de humane zorg is wel echt om te janken. Pfff.
Mochten jullie ooit een katheter nodig hebben, geef je maar een gil. Wij hebben ze wel gewoon op voorraad, in diverse soorten en maten ;)

Welkom terug @sigme ! Wel frisjes hoor, brrr !

Jij ook welterusten @Isabeau !
Ik moet mijn lijf even overtuigen dat 4 uur slaap niet genoeg is }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')