ja he!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:40 schreef Yolk het volgende:
Die boksring waar iemand het eerder over had past wel goed bij de themaweek.
Ik vind jou soms net een Wortel....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Charlotte vertelde net nog maar een keer "The game is on".
Ben benieuwd wat ze nu anders gaat doen. Haar haar stijlen ipv krullen? Andere kleur oogschaduw?
We gaan het meemaken deze week
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jou soms net een Wortel....
wij willen meer schnapps!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:41 schreef Flori het volgende:
Ja BB, zonder schnapps gaat iedereen langzaam naar bed eej
Gewoon net als Els destijds flinke slidings inzetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:33 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte vertelde net nog maar een keer "The game is on".
Ben benieuwd wat ze nu anders gaat doen. Haar haar stijlen ipv krullen? Andere kleur oogschaduw?
We gaan het meemaken deze week
Gaar schepselquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jou soms net een Wortel....
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij willen meer schnapps! [ afbeelding ]
wat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:47 schreef suzi1 het volgende:
ah en toen vanaf een uur of 2 toch nog de eindbier mee mogen zien
Ik krijg opeens een flashback naar Naomi in haar zwarte jurk die al "heksenlachend" op het keukenblok ligt te smeken om meer wijn.....ik blijf nog even wakker nu"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:46 schreef Krambo het volgende:
Traditionele zaterdagavondlaatstreamlock.
Was vorig jaar ook een paar keer, hadden ze een kort feestje met drank en wij mochten het niet live zien
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een flashback naar Naomi in haar zwarte jurk die al "heksenlachend" op het keukenblok ligt te smeken om meer wijn.....ik blijf nog even wakker nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |