quote:http://www.sky.com/skynews/article/0,,30500-12242338,00.html
BREAK FOR PHIL MITCHELL
Eastenders actor Steve McFadden is taking a break from the soap, it has emerged.The star, who plays hardman Phil Mitchell, plans to leave the show in the autumn.
But unlike some other stars his character will not be killed off by BBC bosses.Instead, father of two McFadden, 43, who has been in the soap for more than a decade, will have a year out to take up other roles in TV dramas.
He will then return to Walford as the soap's favourite tough guy next year.
"After 12 years in Walford it is time for Phil Mitchell to take a break," he told The Sun newspaper.
"I'm going to stick my mechanic's overalls in a locker while I take a look at a few other projects."
Louise Berridge, executive producer of the soap, said: "Steve McFadden is one of television's most talented and versatile actors and we are very happy to support him in his desire to try out other roles.
"I look forward to welcoming him back to Albert Square in 2004."
McFadden joined Eastenders in January 1990, as one of the hardmen Mitchell brothers along with his brother Grant, played by Ross Kemp.
They quickly became two of the soap's most popular characters and were involved in some explosive story lines.
But just how Phil disappears from Walford for a year is a closely guarded secret.
A BBC spokeswoman said: "We never talk about the plots because we don't want to spoil it for the viewers."
Effe over Phil Mitchell, ik had het inderdaad al gelezen dat hij even een "break" neemt, maar ach daar zullen we ook weer gauw genoeg aan wennen. Ben benieuwd wat voor story line er verzonnen zal worden. Wellicht dat ie een jaar vastzit en dan wegens vormfouten weer vrijkomt?
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:17 schreef ruby het volgende:
Yesss, wegens groot succes is er alweer een tweede deel geopend over deze fantastische soap.
quote:Laura strikes back
Op maandag 10 februari 2003 20:17 schreef ibo het volgende:
Eastenders; everyone 's talking about it.
quote:Helaas pindakaas,we gaan weer een hoop missen hier.
Op maandag 10 februari 2003 21:39 schreef Nicole22 het volgende:
Hey..bij de aftiteling zeiden ze dat er nog een Eastenders 'preview' (ofzoow) zou komen op BBC3....
Nu heb ik de afgelopen dagen veel gehoord op BBC over the launch van BBC3, maar dat zullen wij hier in NL wel niet kunnen ontvangen zeker?
Maar dat even terzijde...
Gut, wat is die Ian toch een enorme dick head! Dat blijkt telkens maar weer.
Ow en dat mens wat steeds bij Jim op visite komt, vind ik ook rampzalig! Ik hoop dat Dot snel terugkomt en dat ze dan op de vuist gaan. Yesssss!
Het is maar een serie, maar ik kan me maar niet bedwingen om mee te leven.
quote:Net als Mark.....
Op dinsdag 11 februari 2003 12:17 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ian echt wel een lekker ding.![]()
quote:Schatje, vind je het heel erg dat ik je niet geloof?
Op dinsdag 11 februari 2003 12:17 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ian echt wel een lekker ding.![]()
Yesss, vanavond weer.
quote:En Barry...ook erg opwindend.
Op dinsdag 11 februari 2003 16:33 schreef ibo het volgende:
Net als Mark.....
quote:Dat vind ik trouwens leuk aan Eastenders, dat het van die "net echte" mensen zijn. Niet allemaal van die supermodellen zoals in amerikaanse soaps.
Op dinsdag 11 februari 2003 18:05 schreef ruby het volgende:[..]
En Barry...ook erg opwindend.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in. Dat maakt een serie al een stuk realistischer.. Dat kun je van Amerikaanse series of films niet zeggen met al die plastic koppen. Alsof iedereen maar kaarsrechte tanden heeft, of dat iedereen slank is, of dat een vrouw er nog perfect uitziet met make-up en al als ze uit 'r bed komt.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:10 schreef ibo het volgende:
Dat vind ik trouwens leuk aan Eastenders, dat het van die "net echte" mensen zijn. Niet allemaal van die supermodellen zoals in amerikaanse soaps.
Nee, geef mij maar de Engelse casting.. Dat is het betere werk.
quote:Zie je wel, hij is weer rijp voor een luier die gozer. Vreselijk figuur, perfect gecast irritant type.
Op dinsdag 11 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:Voice-over van de BBC: "I think Ian should call his mum".
By the way zagen jullie die Vicky weer met d'r ogen rollen? Heel ergerlijk.
quote:Die is ook een beetje weggemoffeld, onderdeel van het decor.
Op woensdag 12 februari 2003 10:39 schreef Nicole22 het volgende:
ff Tussendoor; waar is Janine? Heb ik nou wat gemist of is ze al weken niet in beeld geweest?
En Portugal uitzending komt er dus echt, opname's zijn al gemaakt daar.
Saturday 15 February
7pm
7:25 pm
EastEnders: Mark Fowler's Story
As Mark Fowler ventures out of the East End, we take a look at the man behind the fruit stall, Todd Carty. Featuring backstage access to Todd's final week, plus interviews with Enders stars.
[Dit bericht is gewijzigd door Nicole22 op 12-02-2003 17:26]
Sunday 16 February
7:00 pm
EastEnders: The Trevor And Mo Story
Hitting Home: A look at how the actors, writers and producers developed a storyline centred on domestic violence, in depicting the torrid relationship between Mo and her tyrannical husband.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:25 schreef Nicole22 het volgende:
Ooh! En zondag ook!Sunday 16 February
Hitting Home: A look at how the actors, writers and producers developed a storyline centred on domestic violence, in depicting the torrid relationship between Mo and her tyrannical husband.
Mark kan me niet zoveel schelen eerlijk gezegd.
quote:Nu dat jij het zegt, zou kunnen, maar maakt voor mij niets uit.
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef ibo het volgende:
Is dat niet op BBC3?
quote:Mooi, kan iedereen genieten.
Op donderdag 13 februari 2003 11:34 schreef Nicole22 het volgende:
Nee, echt op BBC 1. Gelukkig maar
(heb voor de zekerheid nog in de TV gids gekeken)
En dan begint ze zeker een relatie met Alfie?
quote:Dat weet ik niet.
Op donderdag 13 februari 2003 22:03 schreef ruby het volgende:En dan begint ze zeker een relatie met Alfie?
quote:Eerlijk gezegd ben ik blij dat ie nu eindelijk weg is.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:37 schreef ibo het volgende:
Nou, Mark is vertrokken. Wat een drama weer, ik hield het niet droog.
quote:Iedere werkdag behalve woensdag en zondagmiddag herhaling op BBC1.Soms ook speciale spin-offs, aankomende zondagavond:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:19 schreef Golfen het volgende:
Welke dag is deze soap dan??I' ve never heard of it!!
quote:Deeltje 2 alweer, veel liefhebbers van EastEnders dus.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:35 schreef Golfen het volgende:
Wat een talenknobbels zitten dr toch in dit forum " Real Life Soaps" !!!
En Ruby en haar man zijn in een aflevering figuranten geweest, die werd in A'dam opgenomen, een hele dag op de set tussen de sterren.
ben er niet rouwig om dat Mark weg is, maar 't was wel heel mooi gedaan...En ook wel een beetje vreemd, een personage waar je meer dan 10 jaar naar hebt zitten kijken
quote:Welke sterren ken ik die spelers ook dan??
Op vrijdag 14 februari 2003 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Deeltje 2 alweer, veel liefhebbers van EastEnders dus.
En Ruby en haar man zijn in een aflevering figuranten geweest, die werd in A'dam opgenomen, een hele dag op de set tussen de sterren.
quote:Sterren van EastEnders, zijn in eigen land enorm bekend, het is daar de best bekeken soap.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:45 schreef Golfen het volgende:[..]
Welke sterren ken ik die spelers ook dan??
quote:Ook te vergelijken met ons GTST' tje??
Op vrijdag 14 februari 2003 22:46 schreef schatje het volgende:[..]
Sterren van EastEnders, zijn in eigen land enorm bekend, het is daar de best bekeken soap.
quote:Martin Kemp van Spandau Ballet heeft er een tijdje in meegespeeld. Als je de film Snatch kent: Doug the Head heeft jarenlang in Eastenders gespeeld als Frank Butcher. Ook drum 'n bass-artiest Goldie, die in Snatch een rolletje had als Bad Boy Lincoln heeft een tijdje meegespeeld. Ook Robbie Williams heeft 's een cameo gedaan. Dit is zo from the top of my head een beetje wat ik kan bedenken.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:45 schreef Golfen het volgende:[..]
Welke sterren ken ik die spelers ook dan??
quote:Thanks, zal me dr is in gaan verdiepen dan!!
Op vrijdag 14 februari 2003 22:48 schreef Reticulin het volgende:[..]
Martin Kemp van Spandau Ballet heeft er een tijdje in meegespeeld. Als je de film Snatch kent: Doug the Head heeft jarenlang in Eastenders gespeeld als Frank Butcher. Ook drum 'n bass-artiest Goldie, die in Snatch een rolletje had als Bad Boy Lincoln heeft een tijdje meegespeeld. Ook Robbie Williams heeft 's een cameo gedaan. Dit is zo from the top of my head een beetje wat ik kan bedenken.
quote:EastEnders is kwaliteit, kunnen de stumperds van GTST niet aan tippen.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:47 schreef Golfen het volgende:[..]
Ook te vergelijken met ons GTST' tje??
quote:Emma van de Spice Girls heeft er ook in meegespeeld, weliswaar een klein rolletje.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:48 schreef Reticulin het volgende:[..]
Martin Kemp van Spandau Ballet heeft er een tijdje in meegespeeld. Als je de film Snatch kent: Doug the Head heeft jarenlang in Eastenders gespeeld als Frank Butcher. Ook drum 'n bass-artiest Goldie, die in Snatch een rolletje had als Bad Boy Lincoln heeft een tijdje meegespeeld. Ook Robbie Williams heeft 's een cameo gedaan. Dit is zo from the top of my head een beetje wat ik kan bedenken.
quote:Beterrrrrrrrrrrrrr ben benieuwd!!
Op vrijdag 14 februari 2003 22:50 schreef schatje het volgende:[..]
EastEnders is kwaliteit, kunnen de stumperds van GTST niet aan tippen.
:p
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:52 schreef schatje het volgende:[..]
Emma van de Spice Girls heeft er ook in meegespeeld, weliswaar een klein rolletje.
quote:Voor ze een Spice Girl was, weliswaar. Robbie Williams was al mateloos populair (zat nog net in Take That of was er net uit, weet ik niet meer) toen 'ie in de Vic aan de telefoon hing
Op vrijdag 14 februari 2003 22:52 schreef schatje het volgende:[..]
Emma van de Spice Girls heeft er ook in meegespeeld, weliswaar een klein rolletje.
quote:Ik wou het net effe zeggen ja. Niet te vergelijken.. GTST is nog steeds amateuristisch, alleen het decor al.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:50 schreef schatje het volgende:
EastEnders is kwaliteit, kunnen de stumperds van GTST niet aan tippen.
Ow ja, als jullie een handtekening van me willen hebben, vraag het maar gewoon hoor. Geen probleem.
quote:Trut.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:17 schreef ruby het volgende:[..]
Ow ja, als jullie een handtekening van me willen hebben, vraag het maar gewoon hoor. Geen probleem.
quote:Oi, don't get your knickers in a twist
Op vrijdag 14 februari 2003 23:18 schreef schatje het volgende:[..]
Trut.
quote:Dat betekent een "ja"?
Op vrijdag 14 februari 2003 23:18 schreef schatje het volgende:
Trut.
Voor de rest loop ik absoluut niet naast m'n schoenen hoor.
quote:Ow, helemaal vergeten. Ik heb het verleden week, de eerste aflevering, wel gezien. Vond het niet echt geweldig. Beetje een B-serie. Maar ik had mezelf voorgenomen om toch te kijken.
Op zondag 16 februari 2003 23:16 schreef schatje het volgende:
Iemand "Noppen en Naaldhakken" al gezien??
Op RTL4, Gillian Taylforth (Kathy Mitchell) speelt er in mee.
quote:Aangekocht product van Sky.
Op maandag 17 februari 2003 07:58 schreef ruby het volgende:[..]
Ow, helemaal vergeten. Ik heb het verleden week, de eerste aflevering, wel gezien. Vond het niet echt geweldig. Beetje een B-serie. Maar ik had mezelf voorgenomen om toch te kijken.
En Vicky mag zeker even bijkomen? Ik heb 'r al twee dagen niet gezien. Maar nou moet ik zeggen dat ik de aflevering van gisteren niet zo goed heb kunnen bekijken aangezien ik steeds gebeld werd.
Ik vind het trouwens ook wel weer prima dat Dot terug is. Dat vervelende mens dat zich steeds opdringt aan Jim, begint me te irriteren (dus eigenlijk is dat een goed teken. )
Haar vertrek naar Lanzarote heeft vast te maken met die schorsing waar ik in deel één melding van maakte.Maken ze dus gewoon een miskraam van.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:21 schreef ibo het volgende:
't Was wel sterk vond ik, 's avonds een miskraam, de volgende dag weer achter de bar en diezelfde dag nog naar Lanzarote vliegen. Alsof ze even werd weggewerkt. Ik heb begrepen dat ze voor twee maanden geschorst is, ik zou wel eens willen weten waarvoor. Zou die Jessie in het echt net zo'n woest mens zijn als Kat?
quote:
The suspension is thought to be disciplinary, following a string of alleged incidents which have seen the 30-year-old actress hitting the headlines.
Wallace was reportedly involved in a scuffle with fellow EastEnders actress Hannah Waterman, who plays Laura Beale, at a party in March, and was accused of attacking a cab driver last Christmas.
Wanneer komt Barry er nou eens achter dat Nathalie achter zijn rug om met Ricky ligt te vozen? Kan niet altijd geheim blijven natuurlijk en het is tenslotte weer tijd voor een drama!
Vicky nog steeds niet gezien. Zou ze al uit de serie geschreven zijn of is dat iets te optimistisch van me?
quote:Dat mens was echt heel erg.
Op zaterdag 22 februari 2003 17:45 schreef ruby het volgende:
Verbazingwekkend dat Dot dat vervelende mens dat achter Jim aan zit, niet een flinke lel heeft verkocht. Hopelijk komt dat nog.
Barry tegen Nathalie: "I didn't mean to freak you out"
Nadat hij haar te kennen gaf een tweede kind erbij te willen.
quote:Dit kan natuurlijk niet lang goed gaan he...eens barst de bom.
Op zaterdag 22 februari 2003 19:19 schreef schatje het volgende:
Barry tegen Nathalie: "I didn't mean to freak you out"
Nadat hij haar te kennen gaf een tweede kind erbij te willen.
quote:Nee, ik was helaas in slaap gevallen op de bank. Ik zag z'n hoofd nog wel even verschijnen, maar ik heb er voor de rest niets van meegekregen.
Op zondag 23 februari 2003 02:01 schreef Reticulin het volgende:
Iemand nog Shane Richie (Alfie) gezien bij Patrick Kielty....Pfff wat een druktemaker zeg!
quote:Shit gemist, wel eerder gezien bij die Pakistaanse familie op BBC2.
Op zondag 23 februari 2003 02:01 schreef Reticulin het volgende:
Iemand nog Shane Richie (Alfie) gezien bij Patrick Kielty....Pfff wat een druktemaker zeg!
Robbie met Wellard.
Barry met z'n camera.
Een kotsende Jim en een ontploffende machine.
(Ik hoop dat 'ie nou eindelijk een keer dood is, kan die rotkop niet meer zien. )
quote:Gaat dat nog gebeuren dan?
Op dinsdag 25 februari 2003 21:28 schreef schatje het volgende:
De bom mag nu wel barsten tussen Nathalie en Barry, dat gezever van hem komt me de strot uit.
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:48 schreef APK het volgende:[..]
Gaat dat nog gebeuren dan?
quote:Pat zal Nathalie nu wel onder druk zetten om het Barry op te biechten.
Of gaan ze nog een tijd doorzeuren?
quote:Gaan weg, krijgen spijt, keren terug kan een optie zijn.
Als Ricky en Nathalie ook weggaan
quote:Robbie en Nita zal ik zeker niet missen.En Peggy gaat er ook een jaartje tussenuit, wist je dat al??
blijven er weinig acteurs over nu Robbie, Nita, Jamie en Kat (tijdelijk) ook al weg zijn/gaan.
quote:Dat had ik inderdaad al ergens in dit topic gelezen.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:58 schreef schatje het volgende:
En Peggy gaat er ook een jaartje tussenuit, wist je dat al??
Hmmz, binnenkort is alleen Phil nog over van de acteurs die meespeelden toen ik in '94 EE begon te volgen.
Ik vond het gisteravond echt een van de slechtere afleveringen, ben ik dus niet van Eastenders gewend! Jim begint me te irriteren, evenals Barry, Ricky en Natalie.
Hopelijk is het morgen weer wat interessanter
quote:Dean Gaffney, Robbie dus, speelt tegenwoordig mee in een andere soap, Crossroads van ITV.
Op woensdag 26 februari 2003 08:13 schreef Nicole22 het volgende:
Phil gaat er ook uit, binnenkort. Net als Peggy, een jaartje een "break". En ik las dat Robbie nog blijft, Nita vertrekt alleen naar India want er gebeurd iets met Wellard en daarom wil Robbie niet gaan. Ik weet niet of dit echt zo is, weet de bron ook ff niet meer.
quote:Het was idd een aflevering die stukken minder was.
Ik vond het gisteravond echt een van de slechtere afleveringen, ben ik dus niet van Eastenders gewend! Jim begint me te irriteren, evenals Barry, Ricky en Natalie.
Hopelijk is het morgen weer wat interessanter
Barry begint een beetje psychotisch te worden. Hij draaft wel heel erg door met z'n onzin.
Wat gaat Dot nou doen? Gaat ze Jim verlaten?
Wat een toestand allemaal, ik hou het niet meer.
quote:Sonia is zeker een goede actrice, Martin trouwens ook, maar die is er dus ook voorlopig uit.
Op zaterdag 1 maart 2003 12:07 schreef Nicole22 het volgende:
Mee eens, dit was echt een week met alleen maar slechte afleveringen.
Heb me weer lekker ge-ergerd aan Vicky..
Ik vond wel dat Sonia weer heel goed acteerde, zij is echt een van de betere vind ik in EE. Zou Gus nog een oogje op Sonia hebben?
quote:Ik had het ook al gelezen in Inside Soap, daarom ook die clue:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:11 schreef Nicole22 het volgende:
SPOILER..Net gelezen (in Woman's Own) dat Ricky naar bed gaat met Sam!
quote:Zo vader zo zoon.
Peggy - Frank - Pat
quote:Hmm, ik was in de veronderstelling dat Robbie uiteindelijk niet naar India zou gaan of ben ik nu aan het hallicuneren?
Op vrijdag 28 februari 2003 21:39 schreef schatje het volgende:
Slechte afleveringen afgelopen week.
Dat hippe muziekje aan het einde over verschillende scene's heen vond ik maar niks, wel blij dat Robbie en Nita eindelijk weg zijn.En daar was Vicky ook weer ineens.
quote:Helaas is ze dus nog steeds van de partij. Moven met die muts!
Op zaterdag 1 maart 2003 12:46 schreef LouLou het volgende:
Vond het stukje waar Dot haar rol als "wife" terug overnam wel leuk.
Maar is er iemand die weet of die Vicky ons nog lang blijft ergeren?
quote:Is nogal een komedie, idd niet leuk meer.
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef ruby het volgende:
Die nieuwe barmeiden in de Vic vind ik "rubbish" en het voegt dus helemaal niets toe aan Eastenders. Kan de schrijfster van deze serie misschien weer met haar voeten op aarde komen? Ze draait een beetje door geloof ik.
quote:Yep, en die vieze onappetijtelijke man van d'r meenemen graag.
Op maandag 3 maart 2003 20:13 schreef ruby het volgende:
Helaas is ze dus nog steeds van de partij. Moven met die muts!
quote:Hehe, ik bedoelde eigenlijk Vicky!
Op dinsdag 4 maart 2003 00:03 schreef APK het volgende:
Yep, en die vieze onappetijtelijke man van d'r meenemen graag.
Effe over het Jim en Dot gebeuren; ik ben blij dat die enge Dorris nu eindelijk niet meer in beeld is. Ik werd gek van die alienkop van haar. Ze leek wel een figuur uit Startrek.
Verder vond ik Barry weer heel ranzig vanavond en ik kan me voorstellen dat Nathalie gek van 'm wordt. Ik word namelijk ook gek van Barry.
quote:Echt ontzettende gore uitzending.
Op dinsdag 4 maart 2003 21:51 schreef ruby het volgende:[..]
Verder vond ik Barry weer heel ranzig vanavond en ik kan me voorstellen dat Nathalie gek van 'm wordt. Ik word namelijk ook gek van Barry.
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Janine zich ook op de toiletten bevond en het hele gesprek tussen Nat en Ricky hoorde.Blijkbaar dus niet.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:10 schreef schatje het volgende:[..]
Echt ontzettende gore uitzending.
![]()
![]()
![]()
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Janine zich ook op de toiletten bevond en het hele gesprek tussen Nat en Ricky hoorde.Blijkbaar dus niet.
[..]
Daar zat ik ook op te wachten
Ik las trouwens vandaag ergens dat Anthony ( of Antknee zoals de Eastenders zeggen) de serie gaat verlaten. Geen groot verlies in mijn ogen.
quote:Dat is dus al een paar maanden aan de gang met Barry.
Op dinsdag 4 maart 2003 22:10 schreef schatje het volgende:
Echt ontzettende gore uitzending.![]()
![]()
De verhouding jeugd vs bejaarden in EE lijkt momenteel 30% - 70% te zijn.
quote:Het is ook geen As The World Turns waar iedereen er pico bello eruit ziet.
Op woensdag 5 maart 2003 01:37 schreef APK het volgende:[..]
Dat is dus al een paar maanden aan de gang met Barry.
En dan die vieze Jim Branning in zijn vergeelde hemd.De verhouding jeugd vs bejaarden in EE lijkt momenteel 30% - 70% te zijn.
quote:Misschien moet dat nog blijken, maar aan de andere kant dan zouden ze ons toch op z'n minst hebben laten zien dat ze ook op de pot zat. Of misschien doet die nieuwe barkeepster haar mond wel open want zij heeft het wel gehoord.
Op dinsdag 4 maart 2003 22:10 schreef schatje het volgende:
quote:Ik vond het wel een leuk karakter in Eastenders. Toevallig zag ik 'm pas nog spelen in Cliffhanger..
Op donderdag 6 maart 2003 21:05 schreef schatje het volgende:Dan Sullivan
, ik heb een zwak voor deze man, komt ie dan echt terug??
Als Phil een jaartje pleite gaat, misschien dat hij dan dat gat op komt vullen ofzo..
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 23:21 schreef ruby het volgende:[..]
Ik vond het wel een leuk karakter in Eastenders. Toevallig zag ik 'm pas nog spelen in Cliffhanger..
Ja, hij heeft wel iets he?Als Phil een jaartje pleite gaat, misschien dat hij dan dat gat op komt vullen ofzo..
Stom einde trouwens vandaag, Dot's afscheid van de wasserette.Het is wel is wel wat minder de laatste tijd, moet meer aktie komen.Ik las ook dat er misschien een Aziatische familie komt.
quote:Impotente zak genaamd Roy??
Op donderdag 6 maart 2003 23:50 schreef APK het volgende:
Er gaat binnenkort weer eentje dood.
quote:Sssssst!
Op donderdag 6 maart 2003 23:52 schreef schatje het volgende:
Impotente zak genaamd Roy??
Ja, het zat er een keertje aan te komen he..
Dan gaat Pat zeker weer terug naar Frank of ze begint een relatie met Barry.
En Barry....ik moet echt bijna kotsen van z'n acties. Laat 'm hier snel mee ophouden. Nu!
Lekker voorspelbaar by the way dat die koeling in de winkel stond te druipen. Ik had al zo'n vermoeden gisteren toen die vent van die winkel zei dat echt alles uit moest, dat de koeling ook uitging..en ja hoor.
Heeft iemand de headlines?
7.30pm
Special Eastenders and Celebrity Driving School: The results.
quote:Ik vind dat Celebrity Driving School wel geinig eigenlijk. "Sonia" slaagt wel.
Op maandag 10 maart 2003 18:23 schreef Nicole22 het volgende:
Vrijdag is er dus wel Eastenders, geen normale aflevering maar volgens de BBC site:7.30pm
Special Eastenders and Celebrity Driving School: The results.
quote:Ik raak nu helemaal van de kaart.
Op maandag 10 maart 2003 22:03 schreef schatje het volgende:
Ik heb zo het idee dat we van de week spannende afleveringen krijgen. Het begon al goed met Phil terug en Kate die aan het einde in de auto stapte van een handlanger van Dan neem ik aan.Of toch niet??
En Janine, laat ze maar lekker stoken, drama wil ik zien.Het gezever van Barry moet nu maar eens afgelopen zijn.
En wat dat geleuter tussen Barry en Nathalie betreft, eindelijk is er iemand achter en kan het niet lang meer goed gaan. Het werd verdulleme eens tijd. Go on Janine, you can do it!
quote:Ja, op de Square is alles mogelijk. Maar Dot zal wel weer teruggaan naar de wasserette omdat Lynne en zeikmuts Pauline elkaar in de haren vliegen, vermoed ik.
Op maandag 10 maart 2003 23:41 schreef APK het volgende:
Heb ik één uitzending gemist, heeft het halve plein een andere baan.
quote:Eindelijk, indeed.
Op dinsdag 11 maart 2003 21:26 schreef schatje het volgende:
Eindelijk.![]()
Ik vond het een erg leuke uitzending.
quote:Oh, was dat in december ofzo?
En Peggy had toch Lisa's paspoort verbrand??
Wat heeft dat voor mogelijke gevolgen
quote:Nou dat lijkt me heel sterk..Heb je ook een bron?
Op woensdag 12 maart 2003 14:26 schreef ibo het volgende:
YES!!! De acteur die Barry speelt is ontslagen
Ananova:
EastEnders' Barry quits soap after panto
row
EastEnder Shaun Williamson, who plays Barry Evans, is quitting the
soap after being told he could not take time off to perform in a
Christmas pantomime.
Williamson, who has been in EastEnders for nine years and earns
around £180,000 a year, signed the pantomime contract without
consulting his soap bosses.
Having seen other high-profile cast members such as Barbara
Windsor and Steve McFadden getting sabbaticals, it is thought that
the 37-year-old believed he could do the same.
He has released a statement which said: "I have accepted the lead in
a Kevin Wood musical pantomime at The Marlowe in Canterbury
for Christmas 2003.
"Unfortunately EastEnders contracts don't allow it so I have taken
the decision to leave. EastEnders have generously extended my
contract to run until November."
He thanked the production team and actors "for making the last few
years such a wonderful experience".
"I shall miss them all but look forward to new challenges and an
exciting future," he added.
Williamson joined the soap in October 1994. Viewers have recently
seen his character, minicab boss Barry being cuckolded by Ricky,
who is having a fling with his wife.
A BBC spokesman said: "Shaun accepted another engagement at
the end of this year which would clash with his commitment to
EastEnders.
"Regretfully therefore, we have only been able to extend his contract
until November. It will keep Barry on screen into next year. We
wish Shaun every success in the future."
Blijft er dan niemand over van de vaste cast?
quote:Ja, alleen Pauline en Dot
Op woensdag 12 maart 2003 17:19 schreef Nicole22 het volgende:
Blijft er dan niemand over van de vaste cast?
quote:Ik kan er ook niet wakker van liggen, laat maar lekker gaan.
Op woensdag 12 maart 2003 14:26 schreef ibo het volgende:
YES!!! De acteur die Barry speelt is ontslagen
quote:Inderdaad, ze zouden MIJ 180.000 pond moeten betalen om naar die gast te kijken.
Op woensdag 12 maart 2003 19:17 schreef schatje het volgende:
Ik kan er ook niet wakker van liggen, laat maar lekker gaan.
quote:Meid, goed dat je het zegt, het was me alweer ontgaan.
Op woensdag 12 maart 2003 19:27 schreef ruby het volgende:
Alarm...Alarm!!! Let op, vanavond om 21.00 uur Eastenders. Vergeet niet te kijken.
quote:Janine heeft mooi werk afgeleverd.
Op woensdag 12 maart 2003 22:08 schreef Reticulin het volgende:
heerlijk drama, mooie wending in 't verhaal, erg fijn
quote:ja, alleen zal Ricky niet zo gezellig zijn als 'ie dan toch blijft...:)
Op woensdag 12 maart 2003 23:02 schreef schatje het volgende:[..]
Janine heeft mooi werk afgeleverd.
quote:Ricky is ook een loser.. Ik vond het wel geinig dat Barry 'm een flinke muilpeer verkocht.
Op woensdag 12 maart 2003 23:37 schreef Reticulin het volgende:
ja, alleen zal Ricky niet zo gezellig zijn als 'ie dan toch blijft...:)
Is Kate nu echt verliefd aan het worden op Phil?
En Dirty Den II komt eraan.
quote:Maar de kijkers wel.
Op donderdag 13 maart 2003 21:02 schreef Reticulin het volgende:
en daar ging Roy...'t zit Barry en Pat niet mee...;(
Ik heb het gisteren gemist ivm Patty's Posse. Ik weet niet of ik Eastenders weer laat schieten daarvoor hoor.
quote:Roy is nog niet helemaal naar der hemelen.
Op vrijdag 14 maart 2003 19:17 schreef ruby het volgende:
Dus Roy gaat nu naar der hemelen?Ik heb het gisteren gemist ivm Patty's Posse. Ik weet niet of ik Eastenders weer laat schieten daarvoor hoor.
quote:Gemist.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:42 schreef APK het volgende:
Phil zag er best lekker uit met die blonde pruik, gisteren in de Comic Relief aflevering van EE.
quote:Samen met "French and Saunders" toch??
Op zondag 16 maart 2003 14:37 schreef Reticulin het volgende:
hehe ja dat comic relief was wel grappigook Trevor nog in Harry Potter gezien? hehehe
quote:Jeps, Dawn French als Harry Potter en Trevor als Malfoy (ofzoiets)
Op zondag 16 maart 2003 20:36 schreef schatje het volgende:[..]
Samen met "French and Saunders" toch??
quote:Nou, dat was inderdaad een indrukwekkende bijdrage.
Op maandag 17 maart 2003 22:07 schreef schatje het volgende:
Little Mo had eindelijk ook weer wat tekst.
En ja hoor, Jamie is nog maar net begraven en nu is Roy weer aan de beurt. Wordt weer gezellig deze week.
quote:Barry zal Pat ook het huis uitgooien.
Op maandag 17 maart 2003 22:11 schreef ruby het volgende:[..]
En ja hoor, Jamie is nog maar net begraven en nu is Roy weer aan de beurt. Wordt weer gezellig deze week.
En wat is Roy behaard zeg, compleet gras veld.
quote:Ik denk dat Kate Phil uiteindelijk niet zal verraden omdat ze in love met hem is.
Op zaterdag 22 maart 2003 10:37 schreef Nicole22 het volgende:
Ja, ik las gisteren dat er aankomende week 2 speciale afleveringen komen met dus de waarheid over wat er in Portugal is gebeurd. Spannund!
quote:misschien valt er wel niks te verraden over Phil? heb 't idee dat er nog een leuke twist in het verhaal komt
Op zaterdag 22 maart 2003 16:17 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk dat Kate Phil uiteindelijk niet zal verraden omdat ze in love met hem is.
quote:Dat zou ook kunnen.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:23 schreef Reticulin het volgende:[..]
misschien valt er wel niks te verraden over Phil? heb 't idee dat er nog een leuke twist in het verhaal komt
En dat Phil dit hele verhaal aan Kate vertelt omdat hij zich zo schuldig voelt dat hij Lisa daar heeft laten liggen?
Ik weet trouwens bijna zeker dat Phil haar niet vermoord heeft. Anders is het verhaal nog slapper en onzinniger dan het nu al is
quote:Ik heb EastEnders tot nu toe gemist, kijk zondag de herhaling.
Op woensdag 26 maart 2003 08:02 schreef ruby het volgende:
Zal Lisa gewoon van die klif afdonderen en dat Phil uit paniek 'm is gepeerd?En dat Phil dit hele verhaal aan Kate vertelt omdat hij zich zo schuldig voelt dat hij Lisa daar heeft laten liggen?
quote:De uitzending van vandaag was weer om te huilen....
Op woensdag 26 maart 2003 14:12 schreef schatje het volgende:
Ik heb EastEnders tot nu toe gemist, kijk zondag de herhaling.
...van het lachen!
Volgens mij mochten ze een kwartiertje improviseren.
quote:Het was wel heel erg dramatisch ja.... Schatje, leg zondag je zakdoekjes klaar.
Op donderdag 27 maart 2003 23:36 schreef APK het volgende:
De uitzending van vandaag was weer om te huilen.......van het lachen!
![]()
Volgens mij mochten ze een kwartiertje improviseren.
Vanavond de grote ontknoping neem ik aan? Ik heb zo'n vermoeden wat er gebeurd is.
Binnenkort trouwens een Aziatisch gezin dat zijn intrede zal doen in EastEnders.
En een nieuwe slechterik, Dirty Den II, fotootje van gezien, ziet er gemeen uit hoor, echt wel.
Verder heeft mijn klote video gisteren een andere zender opgenomen i.p.v. herhaling waardoor ik het hele drama van vorige week heb gemist.
Ik heb inmiddels de update bekeken van de officiële site.
Met die leuke screenshots.
quote:Dat werd tijd. Ik werd Barry z'n psycho-gedrag zat!
Op dinsdag 1 april 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Pat strikes back.
Twee begrafenissen in ongeveer vier maanden tijd. Nu vind ik het wel weer welletjes.
quote:Tja, EastEnders is momenteel ook niet meer de meest bekeken soap van Engeland, Coronation Street heeft de fakkel overgenomen.Volgens mij is sinds het aantreden van uitvoerend producent Louise Berridge het een beetje minder geworden.Al die namen die eruit moesten, dat kan verkeerd aanslaan bij het grote publiek.
Op dinsdag 1 april 2003 23:22 schreef ruby het volgende:[..]
Dat werd tijd. Ik werd Barry z'n psycho-gedrag zat!
Twee begrafenissen in ongeveer vier maanden tijd. Nu vind ik het wel weer welletjes.
Maar goed, ik kan het natuurlijk mis hebben.
quote:Mee eens, en Alfie vind ik absoluut een aanwinst voor EastEnders maar hij wordt teveel naar mijn zin als de grote komiek neergezet.Laat Kat daarom maar snel terugkomen en laat er iets bloeien tussen die twee want ze passen echt bij elkaar.
Op woensdag 2 april 2003 00:44 schreef Nicole22 het volgende:
Sja ik vind de verhaallijnen een beetje bergafwaarts gaan.
Barry vind ik eerder irritant dan geloofwaardig, en dit is nu al de derde (Jamie, Tom, Roy) begrafenis in korte tijd.
Wat me ook opvalt, maar dat kan aan mij liggen, is dat er veel meer op bepaalde characters wordt gefocus-ed. De afleveringen gaan dan alleen nog maar over een aantal mensen en de rest van de cast zie je dan nauwelijks.
Zo zit ik al weken te wachten op een verhaallijn over bijv. Janine (een van mijn favo's) en waar is Zoe? (dat is me ontgaan)
Geef mij maar kortere scenes in een aflevering van iedereen, dan één aflevering met alleen maar Barry in de hoofdrol.
En verder vraag ik me af waar die vriendin van Zoe is gebleven.En zijzelf idd.
Niet dat ik minder ga kijken hoor.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:00 schreef ruby het volgende:
Ze merken het vanzelf wel als ze minder kijkcijfers hebben, dus als die Louise nou eens effe wakker wordt..en anders stuur ik 'r wel een mailtje.
quote:Nee, ik ook niet, het zal vanzelf wel weer goedkomen.
quote:Idd.
Op vrijdag 4 april 2003 23:26 schreef ibo het volgende:
Barry:
quote:bron
EastEnders' Barry quits soap after panto row
EastEnder Shaun Williamson, who plays Barry Evans, is quitting the soap after being told he could not take time off to perform in a Christmas pantomime.Williamson, who has been in EastEnders for nine years and earns around £180,000 a year, signed the pantomime contract without consulting his soap bosses.
Having seen other high-profile cast members such as Barbara Windsor and Steve McFadden getting sabbaticals, it is thought that the 37-year-old believed he could do the same.
He has released a statement which said: "I have accepted the lead in a Kevin Wood musical pantomime at The Marlowe in Canterbury for Christmas 2003.
"Unfortunately EastEnders contracts don't allow it so I have taken the decision to leave. EastEnders have generously extended my contract to run until November."
He thanked the production team and actors "for making the last few years such a wonderful experience".
"I shall miss them all but look forward to new challenges and an exciting future," he added.
Williamson joined the soap in October 1994. Viewers have recently seen his character, minicab boss Barry being cuckolded by Ricky, who is having a fling with his wife.
A BBC spokesman said: "Shaun accepted another engagement at the end of this year which would clash with his commitment to EastEnders.
"Regretfully therefore, we have only been able to extend his contract until November. It will keep Barry on screen into next year. We wish Shaun every success in the future."
quote:Ik had dit zojuist in mijn mailbox.
Op woensdag 2 april 2003 08:00 schreef ruby het volgende:
quote:
I just had an epiphany.The BBC Voiceover said something like: "Forget (whatever), stick Pat and Barry in the ring."
And I thought......."Fuck Pat and Barry."
........Actually.........Fuck Sharon and the yank daughter of 'Shell. Fuck the Slaters. Fuck Ian Beale........Fuck the dull as hell unlikely doctor and his even more unlikely brother and EVEN MORE unlikely father (yeah, if you HAVE to have a black doctor, then make sure at least his brother is a crook and his father is a Johnny-go-lightly Carribean bloke who fathered sons with different women.) Fuck ugly, charmless Phil Mitchel with his facial-blood pressure problem that apparently perfectly intelligent, attractive women can't help falling in love with . Goes without saying.....Fuck Pauline Fowler and anybody older than her. (I can hardly even bring myself to type 'Jim Branning / Dot Cotton' because it only reminds me I've watched this crap for too long already.
Fuck Eastenders. It's NOT interesting!!!!18 years I've followed that shite.......and it's enough already!
I've decided I'm going for a stenders boycott. Ik ga het nooit meer kijken.
Het is toch crap???????Phew.......got that off my chest........and no more thinking I've missed something when I haven't.
Oef........wat een opluchting
![]()
quote:Was dat van Karn?
Op zaterdag 5 april 2003 00:11 schreef APK het volgende:[..]
Ik had dit zojuist in mijn mailbox.
[..]
![]()
In ieder geval zijn we niet de enige die het zo nu en dan moeilijk hebben met belachelijke uitzendingen waarbij we ons geen raad weten. Die Louise heeft nog heel even en anders kan ze van mijn part ontslag krijgen.
quote:Yep.
Op zaterdag 5 april 2003 00:26 schreef ruby het volgende:
Was dat van Karn?
quote:Ze meent het ook vast niet. Karn gaat nu gewoon door een moeilijke Eastendersfase. Hebben we allemaal wel eens last van. Komt echt wel goed met 'r.
Op zaterdag 5 april 2003 00:46 schreef APK het volgende:
Yep.
Toch nog onverwacht.
Ik hoop maar dat ze zich bedenkt, anders heb ik de volgende dag niemand meer op mee te zeiken hoe slecht het was.
quote:De BBC zal wel ingrijpen als het te gortig wordt.
Op zaterdag 5 april 2003 00:26 schreef ruby het volgende:[..]
Was dat van Karn?
In ieder geval zijn we niet de enige die het zo nu en dan moeilijk hebben met belachelijke uitzendingen waarbij we ons geen raad weten. Die Louise heeft nog heel even en anders kan ze van mijn part ontslag krijgen.
En het vriendinnetje van Zoe duikt komende week weer op, vanwege het komende verjaardigsfeestje van Spencer.
quote:Gut, ik was dat kind al helemaal vergeten...
Op zaterdag 5 april 2003 16:29 schreef schatje het volgende:[..]
De BBC zal wel ingrijpen als het te gortig wordt.
En het vriendinnetje van Zoe duikt komende week weer op, vanwege het komende verjaardigsfeestje van Spencer.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:29 schreef ruby het volgende:[..]
Gut, ik was dat kind al helemaal vergeten...
Wie zaten er nog meer in die we eventueel vergeten kunnen zijn?
quote:Alsjeblieft niet.
Op maandag 7 april 2003 15:57 schreef ibo het volgende:
Nigel komt waarschijnlijk weer terug.
quote:Ja, ben je net blij dat Barry opzout komt er weer zo'n schertsfiguur opdagen. Straks halen ze Robbie ook nog terug.
Op maandag 7 april 2003 16:44 schreef schatje het volgende:[..]
Alsjeblieft niet.
quote:Jesses, heeft ie weer geld nodig ofzo?
Grmpfff.
quote:Of Ethel.
Op maandag 7 april 2003 19:30 schreef ibo het volgende:
Ja, ben je net blij dat Barry opzout komt er weer zo'n schertsfiguur opdagen. Straks halen ze Robbie ook nog terug.
quote:Ethel ligt onder de grond.
Op maandag 7 april 2003 20:35 schreef ruby het volgende:[..]
Of Ethel.
quote:I know.
Op maandag 7 april 2003 21:44 schreef schatje het volgende:
Ethel ligt onder de grond.![]()
quote:ik zag 'm toevallig vandaag nog bij "My family"
Wat een kutuitzending.
Denken ze nou echt dat de kijkers een stelletje mongolen zijn oid?
Shot van chocolade-eieren, close-up van bejaarde, close-up van thermostaat, bejaarde zet thermostaat op 35....
quote:Maar je blijft toch kijken.
Op woensdag 16 april 2003 01:11 schreef APK het volgende:
Kom ik weer met mijn wekelijkse zeurpost.Wat een kutuitzending.
Shot van chocolade-eieren, close-up van bejaarde, close-up van thermostaat, bejaarde zet thermostaat op 35....![]()
![]()
-Pat
-Janine
-Hoe-heet-ze, die met dat broertje van Alfie geneukt heeft.
Gisteren wist ik er nog eentje, maar die ben ik alweer vergeten.
En was Zoe ook aan de gang toen ze weggelopen was?
quote:Er is niks anders op tv op dat tijdstip.
Op woensdag 16 april 2003 01:13 schreef schatje het volgende:
Maar je blijft toch kijken.
quote:Kelly, en Zoe deed het ook ja.
Op woensdag 16 april 2003 01:14 schreef APK het volgende:
Oh ja, het percentage ex-prostituees is ook redelijk aan de hoge kant op Albert Square.-Pat
-Janine
-Hoe-heet-ze, die met dat broertje van Alfie geneukt heeft.Gisteren wist ik er nog eentje, maar die ben ik alweer vergeten.
En was Zoe ook aan de gang toen ze weggelopen was?
Why does Vicki Fowler still behave as if Walford is another planet??
You'd think she'd never seen Britain before, even though she lived in Walford till she was 10.And, the biggest mystery of all, why has no one slapped her yet??
Wanneer komt Kat trouwens weer terug?
quote:Pat is gewoon heel koppig, onverstelbaar hoe ze Laura de deur uit werkte.
Op woensdag 16 april 2003 18:02 schreef Nicole22 het volgende:
Maar....Janine (mijn favo) mag weer mee doen lijkt het! She rules.
Ik snap trouwens niet dat Pat het aanbod van Laura niet aanneemt. Als ze dat als liefdadigheid ziet, is dat altijd nog beter dan het gebitch van Peggy.
quote:Binnenkort lijkt me, net zoals Martin.
Wanneer komt Kat trouwens weer terug?
quote:Erg voorspelbaar inderdaad. Hadden wij zelfs nog kunnen verzinnen.
Op woensdag 16 april 2003 01:11 schreef APK het volgende:
Kom ik weer met mijn wekelijkse zeurpost.Wat een kutuitzending.
Shot van chocolade-eieren, close-up van bejaarde, close-up van thermostaat, bejaarde zet thermostaat op 35....![]()
![]()
quote:Ik had allang die strijkbout op Peggy haar hand gelegd.
Op woensdag 16 april 2003 18:02 schreef Nicole22 het volgende:
Maar....Janine (mijn favo) mag weer mee doen lijkt het! She rules.
Ik snap trouwens niet dat Pat het aanbod van Laura niet aanneemt. Als ze dat als liefdadigheid ziet, is dat altijd nog beter dan het gebitch van Peggy.Wanneer komt Kat trouwens weer terug?
Wat is die Janine toch een monster!!! Zeer overtuigend hoe walgelijk ze kan zijn.
Zal Sonja weer een relatie beginnen met Gus?
Ik vind 'm goed.
quote:Shit, gemist.
Op maandag 21 april 2003 19:47 schreef ruby het volgende:
By the way, heeft iemand "Mel" nog gezien in Final Demand? 2-delige serie, waarvan gisteren de 1e en vanavond de laatste.Ik vind 'm goed.
quote:Vond ik inderdaad ook wel goed. Ik had totaal niet het idee dat ik naar een ex-EE'er zat te kijken.
Op maandag 21 april 2003 19:47 schreef ruby het volgende:
By the way, heeft iemand "Mel" nog gezien in Final Demand? 2-delige serie, waarvan gisteren de 1e en vanavond de laatste.Ik vind 'm goed.
Duurde alleen wel anderhalf uur voor de relatie tussen de twee verhaallijnen duidelijk werd.
Je kunt nog rustig kijken vanavond, schatje.
quote:GHB>>>vloeibare XTC.
Op maandag 21 april 2003 21:35 schreef Nicole22 het volgende:
Wat is GBH (of GHB, weet niet meer), wat die Dennis heeft gedaan dat hij vast zit?
quote:Dat je uberhaupt tegen Dot kan vind ik al knap.
Op woensdag 23 april 2003 07:55 schreef ruby het volgende:
Ik ben Dot haar dramagehalte nu al zat.. Ik kan haar nooit zo goed aan als ze zich een beetje psychotisch gedraagt.
Dat gezeik met Dot die "in de Heer" is komt nu echt m'n strot uit.
En dat dramatische einde dan ook: Dot heeft "the Lord" niet gezien in de kerk, hij kwam niet....shit weer een persoonlijke crisis. Kunnen we weer zes weken naar die psychotische kop van Dot kijken.
Denken ze nou echt dat we hierop zitten te wachten? Bah.
quote:Tja, het lijkt wel of ze het rijtje afgaan, eerst Barry, nu Dot.Vooral het einde was vreslijk, met de close up van Dot's gezicht, die ogen
Op zaterdag 26 april 2003 13:11 schreef ruby het volgende:
De aflevering van gisteren was weer treurig zeg..sjezus..Dat gezeik met Dot die "in de Heer" is komt nu echt m'n strot uit.
En dat dramatische einde dan ook: Dot heeft "the Lord" niet gezien in de kerk, hij kwam niet....shit weer een persoonlijke crisis. Kunnen we weer zes weken naar die psychotische kop van Dot kijken.Denken ze nou echt dat we hierop zitten te wachten? Bah.
Maar goed, 1 mei komt Kat terug en 2 mei zal Dennis zijn opwachting maken.
quote:Gelukkig, effe weer een fris windje door Eastenders.
Op zaterdag 26 april 2003 13:47 schreef schatje het volgende:
Tja, het lijkt wel of ze het rijtje afgaan, eerst Barry, nu Dot.Vooral het einde was vreslijk, met de close up van Dot's gezicht, die ogen.
Maar goed, 1 mei komt Kat terug en 2 mei zal Dennis zijn opwachting maken.
Ja die ogen van Dot...zal ze binnenkort opgenomen worden en zal dat dan het einde van Dot in de serie betekenen? Pffff, als dit zo door gaat, mag dat van mij.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:49 schreef ruby het volgende:
Het lijkt soms net of ik naar de EO zit te kijken.
Dat eind shot van een Laura die een boodschap achterlaat voor Phil maakte het wel weer een beetje goed.En Kat is er gelukkig ook weer, hoopt dat er iets moois zal bloeien tussen haar en Alfie.Dennis zal morgen dan wel verschijnen en die schijnt al gelijk een aanvaring te krijgen met Phil.
quote:Ja, die Dennis is een welkome gast wat mij betreft. En dat ie Phil een muilpeer verkocht was voor de verandering ook wel eens leuk. Phil altijd met z'n stoere gewauwel. Het kan niet altijd feest blijven natuurlijk.
Op donderdag 1 mei 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb eindelijk weer een keer genoten van EastEnders, zeer onder de indruk van Dennis, en hij sloeg Phil mooi tegen de vlakte.Bovendien ziet ie er niet verkeerd uit, hij heeft wel wat aantrekkelijks![]()
![]()
.
quote:Dennis is best een lekker ding. Ik hoef niet eens aan hem te wennen zoals ik bijvoorbeeld wel bij Vicky moest en nog steeds eigenlijk met 'r irritante stem.
Op vrijdag 2 mei 2003 21:50 schreef schatje het volgende:
AanDennis
ben ik helemaal verkocht.
En eindelijk één aflevering zonder Dot. Maar ja, dat zal wel weer van korte duur zijn.
quote:Is dat serieus?
Op zaterdag 3 mei 2003 20:07 schreef london het volgende:
Dirty Den komt na 14 jaar terug in Eastenders.
Niet dood en begraven, maar springlevend en terug in Walford.
Ach, niets verbaast me meer tegenwoordig.
quote:Alles voor de kijkcijfers!
Op maandag 5 mei 2003 15:26 schreef ruby het volgende:[..]
Is dat serieus?
Ach, niets verbaast me meer tegenwoordig.
quote:Ik moet zeggen dat het nieuwe kapsel wel beter staat dan die lampenkap die ze op d'r kop had de laatste tijd.
Op dinsdag 6 mei 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Arme Alfie.
En Peggy een andere pruik??
quote:Ik heb in de NOW gelezen dat ze een pruik draagt, door een of andere ziekte.
Op dinsdag 6 mei 2003 23:16 schreef ruby het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat het nieuwe kapsel wel beter staat dan die lampenkap die ze op d'r kop had de laatste tijd.
Maar zal zij een pruik dragen?
8:00 pm
Being Peggy Mitchell
A profile of the UK's favourite landlady, played so memorably by Barbara Windsor since 1994. The cameras join Barbara at work, at home, and preparing for a night with Dame Edna.
Dus niet vergeten, 21.00 op BBC1!
quote:Thanx. Ik heb nog met m'n snufferd in de gids gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg.
Op woensdag 7 mei 2003 09:48 schreef Nicole22 het volgende:
Daar zullen we dan vanavond achter komen;8:00 pm
Being Peggy Mitchell
A profile of the UK's favourite landlady, played so memorably by Barbara Windsor since 1994. The cameras join Barbara at work, at home, and preparing for a night with Dame Edna.Dus niet vergeten, 21.00 op BBC1!
Het stond dus gewoon niet aangekondigd in de Veronicagids he. Nu zijn er ook totaal andere dingen op de buis dan in de gids vermeld staat. Lekkere informatie dus.
quote:Shit, gemist, NET5/Buffy/Angel-avond.
Op woensdag 7 mei 2003 21:46 schreef Nicole22 het volgende:
Wat een leuk mens die Barbara! Leuk weer om EE achter de schermen te zien.
quote:Daarom heb ik onlangs ook de Veronica Gids opgezegd. Vaak klopt het niet wat er staat en komt er iets heel anders. Ik kijk nu een keer per week op de BBC site, daar heb je zo'n heel overzicht van wat er de hele week komt. En goed luisteren bij de aftiteling van EE, daar willen ze specials ook nogal eens aankondigen.
Op woensdag 7 mei 2003 21:57 schreef ruby het volgende:
Ik heb het eigenlijk met een half oor/oog gevolgd aangezien ik tegelijkertijd aan het Fokken was.Het stond dus gewoon niet aangekondigd in de Veronicagids he. Nu zijn er ook totaal andere dingen op de buis dan in de gids vermeld staat. Lekkere informatie dus.
quote:Chatten met de sterren kondigen ze ook weleens aan, iemand dat al een keer gedaan??
Op donderdag 8 mei 2003 07:56 schreef Nicole22 het volgende:[..]
Daarom heb ik onlangs ook de Veronica Gids opgezegd. Vaak klopt het niet wat er staat en komt er iets heel anders. Ik kijk nu een keer per week op de BBC site, daar heb je zo'n heel overzicht van wat er de hele week komt. En goed luisteren bij de aftiteling van EE, daar willen ze specials ook nogal eens aankondigen.
quote:Dat verklap ik maar niet
Op vrijdag 9 mei 2003 16:55 schreef Nicole22 het volgende:
Ooeh, wie zou die third lady zijn? Zoe? Janine?
quote:En dat kapsel was wel erg Gareth Gates achtig....
Op vrijdag 9 mei 2003 21:34 schreef schatje het volgende:
Wat een fout jasje had Spencer aan, Versace-achtig,![]()
![]()
.
Wat was het einde eigenlijk? Ik ben namelijk in slaap gevallen.
quote:Spencer heeft dus dat vals geld uitgegeven bij een club van een zware crimineel, daar kwam Sharon voor waarschuwen.Iemand die zoiets al eerder flikte belandde in het ziekenhuis, daar waren de vingers van afgehakt.
Op vrijdag 9 mei 2003 22:39 schreef ruby het volgende:[..]
En dat kapsel was wel erg Gareth Gates achtig....
Wat was het einde eigenlijk? Ik ben namelijk in slaap gevallen.
Nu blijkt ook dat Spencer zijn naam en adres bij die club had achtergelaten.Dat was het einde .
quote:Ja gelukkig, het gaat weer beter met Eastenders. Alleen nog dat gehannes met Dot eruit en het is helemaal goed.
Op dinsdag 13 mei 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
EastEnders gaat de goede kant op.
Opeens was Kate daar ook weer, ik vermoed dat we nog wel meer van haar te zien krijgen.
En hoe zal het met Alfie aflopen??
Wat wil Janine nou met dat bedrijf van Barry? Volgens mij heb ik een aflevering gemist ofzo..
quote:Een of ander gladjanus wil zijn bedrijf overnemen, vast met foute bedoelingen.Barry twijfelt en Janine heeft een deal gesloten met die vent om hem over te halen en natuurlijk om er zelf beter van te worden.
Op zaterdag 17 mei 2003 10:32 schreef ruby het volgende:[..]
Wat wil Janine nou met dat bedrijf van Barry? Volgens mij heb ik een aflevering gemist ofzo..
quote:Uiteraard, Janine zou Janine niet zijn als er niets achter zou steken.
Op maandag 19 mei 2003 16:59 schreef schatje het volgende:
Een of ander gladjanus wil zijn bedrijf overnemen, vast met foute bedoelingen.Barry twijfelt en Janine heeft een deal gesloten met die vent om hem over te halen en natuurlijk om er zelf beter van te worden.
Arme Kat, gaat Dennis liever uit met Joanne..
Ik vind Dennis op de één of andere manier toch niet zo'n topper. Z'n acteerprestaties daar word ik nog niet warm van.
quote:Ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar komt misschien doordat ik het gewoon een lekker ding vind
Op maandag 19 mei 2003 19:50 schreef ruby het volgende:[..]
Arme Kat, gaat Dennis liever uit met Joanne..
Ik vind Dennis op de één of andere manier toch niet zo'n topper. Z'n acteerprestaties daar word ik nog niet warm van.
Heeft Dennis nou ook nog met die andere vrouw achter de bar liggen rampetampen? Ik weet even niet meer hoe ze heet...ze liet van schrik iets op de grond vallen toen Dennis het roze slipje onder zijn neus kreeg.
Hoe naïef kan Barry nog zijn... Het komt echt nooit meer goed met die jongen ben ik bang.
quote:Tracy bedoel je? Ja zo'n indruk kreeg ik ook een beetje...
Op woensdag 21 mei 2003 08:06 schreef ruby het volgende:
Heeft Dennis nou ook nog met die andere vrouw achter de bar liggen rampetampen? Ik weet even niet meer hoe ze heet...ze liet van schrik iets op de grond vallen toen Dennis het roze slipje onder zijn neus kreeg.
De verhaallijn met Janine en Barry vind ik ronduit tenenkrommend en ik weet niet of dat nou vanwege de naiviteit van Barry is of vanwege het ronduit irritante verhaal an sich
Ik vind trouwens de laatste paar afleveringen een beetje rommelig overkomen, beetje hak op de tak enzo...Of ligt dat nou aan mij?
quote:Beetje jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op dat Dennis een player is, overdrijven is ook een vaak.
Op woensdag 21 mei 2003 08:06 schreef ruby het volgende:Heeft Dennis nou ook nog met die andere vrouw achter de bar liggen rampetampen? Ik weet even niet meer hoe ze heet...ze liet van schrik iets op de grond vallen toen Dennis het roze slipje onder zijn neus kreeg.
quote:Ja, Tracy die bedoel ik. Out of the blue heeft zij dus blijkbaar ook liggen krikken met Dennis.
Op woensdag 21 mei 2003 10:50 schreef Reticulin het volgende:[..]
Tracy bedoel je? Ja zo'n indruk kreeg ik ook een beetje...
De verhaallijn met Janine en Barry vind ik ronduit tenenkrommend en ik weet niet of dat nou vanwege de naiviteit van Barry is of vanwege het ronduit irritante verhaal an sich
Ik vind trouwens de laatste paar afleveringen een beetje rommelig overkomen, beetje hak op de tak enzo...Of ligt dat nou aan mij?
Dat verhaal over Barry en de zaak was mij eerst ook niet zo duidelijk. Maar dat was omdat ik een aflevering gemist had (ik weet het al weer, Patty's Posse was aan de gang). Maar Barry z'n dommigheid irriteert mij ook en Janine haar stiekeme gedrag ook. Kijk, een paar keer is leuk maar ze hoeven niet aan de gang te blijven gaan. Het wordt anders zo voorspelbaar...
quote:Wat je zegt ja...casanova Dennis ligt meteen met geheel Albert Square te seksen om z'n karakter nog wat meer bravoure te geven.
Op woensdag 21 mei 2003 13:32 schreef schatje het volgende:
Beetje jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op dat Dennis een player is, overdrijven is ook een vaak.
Anyway, morgen kijk ik weer vrolijk verder naar het wel een wee van Eastenders.
ps. Kijken jullie ook naar Cutting It? Enig he?
Oeffff, weet je wat ik irritant vind? Als Alfie op het punt staat om Kat te vertellen dat ie gek op haar is, dat er weer één of andere halve zool tussen komt om de boel te verstoren. Dit is nu al zo'n tig keer gebeurd en het wordt nu vervelend. We weten het nu wel...
quote:Daar hebben de schrijvers idd een leuke draai aan gegeven
Op zondag 25 mei 2003 18:17 schreef ruby het volgende:
Wat schattig dat Phil en Kate weer bij elkaar zijn. Eindelijk geluk in Phil z'n leven.
quote:Daar stoor ik me ook ontzettend aan, stom jong van een Spencer.
Oeffff, weet je wat ik irritant vind? Als Alfie op het punt staat om Kat te vertellen dat ie gek op haar is, dat er weer één of andere halve zool tussen komt om de boel te verstoren. Dit is nu al zo'n tig keer gebeurd en het wordt nu vervelend. We weten het nu wel...
quote:Ik denk dat het jaartje wegblijven van Barbara nu is ingegaan, eerder dan gepland, vanwege gezondheidsredenen.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:16 schreef ruby het volgende:
Och heden, Grant heeft een ernstig verkeersongeluk gehad. Betekent dit nu dat Grant mee terugkomt naar de Square?
Ik hoop dat Grant terugkomt .
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:22 schreef ruby het volgende:
ps. Kijken jullie ook naar Cutting It? Enig he?
Vanavond weer erg genoten.
De verhaallijnen zijn iets meer over the top dan vorig jaar, maar ik vermaak mij er prima mee.
Edit: En die Ruby die meespeelt....
quote:Ow, ik dacht bijna dat je mij bedoelde.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:45 schreef APK het volgende:![]()
![]()
Vanavond weer erg genoten.
De verhaallijnen zijn iets meer over the top dan vorig jaar, maar ik vermaak mij er prima mee.Edit: En die Ruby die meespeelt....
Inderdaad een schitterende serie.. Wat zijn de Britten daar toch goed in.
-edit- Die Gavin houdt het wel in de familie he..ouwe rampetampert.
Best leuke vent om te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 28-05-2003 00:07]
quote:Zou ik ook doen met zo'n familie.
Op woensdag 28 mei 2003 00:01 schreef ruby het volgende:
-edit- Die Gavin houdt het wel in de familie he..ouwe rampetampert.
Best leuke vent om te zien.
(EE is een beetje saai, dus moeten we het maar even over een ander programma hebben. )
quote:Ja, Tigger is de kwaadste niet. Maar diep in zijn hart is ie wel een womanizer denk ik...dus dat zal niet goed gaan op den duur. En uiteindelijk zal Alley wel teruggaan naar Gavin (leuk idee dat je dochter heeft zitten sabbelen aan je man.
Op woensdag 28 mei 2003 00:29 schreef APK het volgende:
Zou ik ook doen met zo'n familie.
Die andere, hoe heet 'ie, Tigger is zijn bijnaam, vond ik vorig jaar uiterst onsympathiek maar is nu ook best te pruimen.(EE is een beetje saai, dus moeten we het maar even over een ander programma hebben.
)
quote:Klopt, Aziatische familie, ben benieuwd.
Op donderdag 29 mei 2003 16:56 schreef Reticulin het volgende:
als ik 't goed begrepen heb komt er een nieuwe familie in de square!
quote:Op Albert Square no. 42?
Op donderdag 29 mei 2003 18:47 schreef schatje het volgende:[..]
Klopt, Aziatische familie, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |