abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8370948
quote:
BREAK FOR PHIL MITCHELL
Eastenders actor Steve McFadden is taking a break from the soap, it has emerged.

The star, who plays hardman Phil Mitchell, plans to leave the show in the autumn.

But unlike some other stars his character will not be killed off by BBC bosses.

Instead, father of two McFadden, 43, who has been in the soap for more than a decade, will have a year out to take up other roles in TV dramas.

He will then return to Walford as the soap's favourite tough guy next year.

"After 12 years in Walford it is time for Phil Mitchell to take a break," he told The Sun newspaper.

"I'm going to stick my mechanic's overalls in a locker while I take a look at a few other projects."

Louise Berridge, executive producer of the soap, said: "Steve McFadden is one of television's most talented and versatile actors and we are very happy to support him in his desire to try out other roles.

"I look forward to welcoming him back to Albert Square in 2004."

McFadden joined Eastenders in January 1990, as one of the hardmen Mitchell brothers along with his brother Grant, played by Ross Kemp.

They quickly became two of the soap's most popular characters and were involved in some explosive story lines.

But just how Phil disappears from Walford for a year is a closely guarded secret.

A BBC spokeswoman said: "We never talk about the plots because we don't want to spoil it for the viewers."

http://www.sky.com/skynews/article/0,,30500-12242338,00.html
pi_8393635
Yesss, wegens groot succes is er alweer een tweede deel geopend over deze fantastische soap.

Effe over Phil Mitchell, ik had het inderdaad al gelezen dat hij even een "break" neemt, maar ach daar zullen we ook weer gauw genoeg aan wennen. Ben benieuwd wat voor story line er verzonnen zal worden. Wellicht dat ie een jaar vastzit en dan wegens vormfouten weer vrijkomt?

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_8394613
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:17 schreef ruby het volgende:
Yesss, wegens groot succes is er alweer een tweede deel geopend over deze fantastische soap.
pi_8396385
Eastenders; everyone 's talking about it.
pi_8398453
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:17 schreef ibo het volgende:
Eastenders; everyone 's talking about it.
Laura strikes back
pi_8398642
Hey..bij de aftiteling zeiden ze dat er nog een Eastenders 'preview' (ofzoow) zou komen op BBC3....
Nu heb ik de afgelopen dagen veel gehoord op BBC over the launch van BBC3, maar dat zullen wij hier in NL wel niet kunnen ontvangen zeker?
Mind the gap
pi_8400783
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:39 schreef Nicole22 het volgende:
Hey..bij de aftiteling zeiden ze dat er nog een Eastenders 'preview' (ofzoow) zou komen op BBC3....
Nu heb ik de afgelopen dagen veel gehoord op BBC over the launch van BBC3, maar dat zullen wij hier in NL wel niet kunnen ontvangen zeker?
Helaas pindakaas,we gaan weer een hoop missen hier.
pi_8401894
Het lijkt me prettig dat je als kijker zelf mag bepalen wat er in je pakket zit.. Aan veel zenders heb je geen reet dus die mogen van mij moven en dan komen er toppers voor in de plaats.

Maar dat even terzijde...

Gut, wat is die Ian toch een enorme dick head! Dat blijkt telkens maar weer.

Ow en dat mens wat steeds bij Jim op visite komt, vind ik ook rampzalig! Ik hoop dat Dot snel terugkomt en dat ze dan op de vuist gaan. Yesssss!

Het is maar een serie, maar ik kan me maar niet bedwingen om mee te leven.

pi_8408331
Ik vind Ian echt wel een lekker ding.
pi_8415137
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:17 schreef schatje het volgende:
Net als Mark.....
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:04:21 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_8417038
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:17 schreef schatje het volgende:
Schatje, vind je het heel erg dat ik je niet geloof?

Yesss, vanavond weer.

dinsdag 11 februari 2003 @ 18:05:42 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_8417071
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:33 schreef ibo het volgende:
Net als Mark.....
En Barry...ook erg opwindend.
pi_8421716
Voice-over van de BBC: "I think Ian should call his mum".
pi_8423436
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:05 schreef ruby het volgende:

[..]

En Barry...ook erg opwindend.

Dat vind ik trouwens leuk aan Eastenders, dat het van die "net echte" mensen zijn. Niet allemaal van die supermodellen zoals in amerikaanse soaps.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 23:41:59 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_8426012
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:10 schreef ibo het volgende:
Dat vind ik trouwens leuk aan Eastenders, dat het van die "net echte" mensen zijn. Niet allemaal van die supermodellen zoals in amerikaanse soaps.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat maakt een serie al een stuk realistischer.. Dat kun je van Amerikaanse series of films niet zeggen met al die plastic koppen. Alsof iedereen maar kaarsrechte tanden heeft, of dat iedereen slank is, of dat een vrouw er nog perfect uitziet met make-up en al als ze uit 'r bed komt.

Nee, geef mij maar de Engelse casting.. Dat is het betere werk.

quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:
Voice-over van de BBC: "I think Ian should call his mum".
Zie je wel, hij is weer rijp voor een luier die gozer. Vreselijk figuur, perfect gecast irritant type.

By the way zagen jullie die Vicky weer met d'r ogen rollen? Heel ergerlijk.

pi_8430557
ff Tussendoor; waar is Janine? Heb ik nou wat gemist of is ze al weken niet in beeld geweest?
Mind the gap
pi_8431557
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:39 schreef Nicole22 het volgende:
ff Tussendoor; waar is Janine? Heb ik nou wat gemist of is ze al weken niet in beeld geweest?
Die is ook een beetje weggemoffeld, onderdeel van het decor.

En Portugal uitzending komt er dus echt, opname's zijn al gemaakt daar.

pi_8439803
Net gelezen op de BBC site, er komt a.s. zaterdag 15-02 een special over Mark.

Saturday 15 February
7pm
7:25 pm
EastEnders: Mark Fowler's Story
As Mark Fowler ventures out of the East End, we take a look at the man behind the fruit stall, Todd Carty. Featuring backstage access to Todd's final week, plus interviews with Enders stars.

[Dit bericht is gewijzigd door Nicole22 op 12-02-2003 17:26]

Mind the gap
pi_8439823
Ooh! En zondag ook!

Sunday 16 February

7:00 pm
EastEnders: The Trevor And Mo Story
Hitting Home: A look at how the actors, writers and producers developed a storyline centred on domestic violence, in depicting the torrid relationship between Mo and her tyrannical husband.

Mind the gap
pi_8442977
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:25 schreef Nicole22 het volgende:
Ooh! En zondag ook!

Sunday 16 February

Hitting Home: A look at how the actors, writers and producers developed a storyline centred on domestic violence, in depicting the torrid relationship between Mo and her tyrannical husband.

Mark kan me niet zoveel schelen eerlijk gezegd.

pi_8447311
Is dat niet op BBC3?
pi_8452742
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef ibo het volgende:
Is dat niet op BBC3?
Nu dat jij het zegt, zou kunnen, maar maakt voor mij niets uit.
pi_8453309
Nee, echt op BBC 1. Gelukkig maar
(heb voor de zekerheid nog in de TV gids gekeken)
Mind the gap
pi_8453821
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:34 schreef Nicole22 het volgende:
Nee, echt op BBC 1. Gelukkig maar
(heb voor de zekerheid nog in de TV gids gekeken)
Mooi, kan iedereen genieten.
pi_8464540
En zo zijn we er in ieder geval zeker van dat er wat fatsoenlijks op de buis te zien is.
pi_8465876
SPOILER ALERT
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kat krijgt een miskraam
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
/SPOILER ALERT
pi_8467085
Ow my god...nog meer drama!!!

En dan begint ze zeker een relatie met Alfie?

pi_8467388
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 22:03 schreef ruby het volgende:

En dan begint ze zeker een relatie met Alfie?

Dat weet ik niet.
pi_8485125
pi_8486287
Nou, Mark is vertrokken. Wat een drama weer, ik hield het niet droog.
pi_8486362
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:37 schreef ibo het volgende:
Nou, Mark is vertrokken. Wat een drama weer, ik hield het niet droog.

Eerlijk gezegd ben ik blij dat ie nu eindelijk weg is.
pi_8487107
Welke dag is deze soap dan??

I' ve never heard of it!!

pi_8487166
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:19 schreef Golfen het volgende:
Welke dag is deze soap dan??

I' ve never heard of it!!

Iedere werkdag behalve woensdag en zondagmiddag herhaling op BBC1.Soms ook speciale spin-offs, aankomende zondagavond:

pi_8487315
Oh Jezus, T is all English??!!
pi_8487410
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:30 schreef Golfen het volgende:
Oh Jezus, T is all English??!!
pi_8487425
Wat een talenknobbels zitten dr toch in dit forum " Real Life Soaps" !!!

pi_8487556
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:35 schreef Golfen het volgende:
Wat een talenknobbels zitten dr toch in dit forum " Real Life Soaps" !!!

Deeltje 2 alweer, veel liefhebbers van EastEnders dus.

En Ruby en haar man zijn in een aflevering figuranten geweest, die werd in A'dam opgenomen, een hele dag op de set tussen de sterren.

pi_8487589
't was wel een erg mooie aflevering vond ik

ben er niet rouwig om dat Mark weg is, maar 't was wel heel mooi gedaan...En ook wel een beetje vreemd, een personage waar je meer dan 10 jaar naar hebt zitten kijken

pi_8487628
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Deeltje 2 alweer, veel liefhebbers van EastEnders dus.

En Ruby en haar man zijn in een aflevering figuranten geweest, die werd in A'dam opgenomen, een hele dag op de set tussen de sterren.

Welke sterren ken ik die spelers ook dan??
pi_8487659
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:45 schreef Golfen het volgende:

[..]

Sterren van EastEnders, zijn in eigen land enorm bekend, het is daar de best bekeken soap.
pi_8487670
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Sterren van EastEnders, zijn in eigen land enorm bekend, het is daar de best bekeken soap.

Ook te vergelijken met ons GTST' tje??
pi_8487686
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:45 schreef Golfen het volgende:

[..]

Martin Kemp van Spandau Ballet heeft er een tijdje in meegespeeld. Als je de film Snatch kent: Doug the Head heeft jarenlang in Eastenders gespeeld als Frank Butcher. Ook drum 'n bass-artiest Goldie, die in Snatch een rolletje had als Bad Boy Lincoln heeft een tijdje meegespeeld. Ook Robbie Williams heeft 's een cameo gedaan. Dit is zo from the top of my head een beetje wat ik kan bedenken.
pi_8487724
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:48 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Martin Kemp van Spandau Ballet heeft er een tijdje in meegespeeld. Als je de film Snatch kent: Doug the Head heeft jarenlang in Eastenders gespeeld als Frank Butcher. Ook drum 'n bass-artiest Goldie, die in Snatch een rolletje had als Bad Boy Lincoln heeft een tijdje meegespeeld. Ook Robbie Williams heeft 's een cameo gedaan. Dit is zo from the top of my head een beetje wat ik kan bedenken.

Thanks, zal me dr is in gaan verdiepen dan!!
pi_8487730
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:47 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ook te vergelijken met ons GTST' tje??

EastEnders is kwaliteit, kunnen de stumperds van GTST niet aan tippen.
pi_8487761
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:48 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Emma van de Spice Girls heeft er ook in meegespeeld, weliswaar een klein rolletje.
pi_8487764
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Beterrrrrrrrrrrrrr ben benieuwd!!

:p

pi_8487773
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Emma van de Spice Girls heeft er ook in meegespeeld, weliswaar een klein rolletje.

pi_8487783
Inderdaad, Eastenders is gewoon kwaliteit. Zoals ze iemand meer dan 10 jaar seropositief laten zijn voor ze er een einde aan maken, met belangrijke vraagstukken omgaan en hulplijnen open zetten voor mensen die ook met dergelijke problemen worstelen, heel goed gewoon!
pi_8487808
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Voor ze een Spice Girl was, weliswaar. Robbie Williams was al mateloos populair (zat nog net in Take That of was er net uit, weet ik niet meer) toen 'ie in de Vic aan de telefoon hing
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:17:28 #50
521 ruby
Hell yeah!
pi_8488203
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:50 schreef schatje het volgende:
Ik wou het net effe zeggen ja. Niet te vergelijken.. GTST is nog steeds amateuristisch, alleen het decor al.
Je ziet gewoon dat er in Eastenders meer geld gestoken is.

Ow ja, als jullie een handtekening van me willen hebben, vraag het maar gewoon hoor. Geen probleem.

pi_8488217
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:17 schreef ruby het volgende:

[..]

Ow ja, als jullie een handtekening van me willen hebben, vraag het maar gewoon hoor. Geen probleem.

Trut.
pi_8488370
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Trut.

Oi, don't get your knickers in a twist
pi_8491492
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:18 schreef schatje het volgende:
Trut.
Dat betekent een "ja"?

Voor de rest loop ik absoluut niet naast m'n schoenen hoor.

pi_8526010
Iemand "Noppen en Naaldhakken" al gezien??
Op RTL4, Gillian Taylforth (Kathy Mitchell) speelt er in mee.
  maandag 17 februari 2003 @ 07:58:11 #55
521 ruby
Hell yeah!
pi_8529728
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:16 schreef schatje het volgende:
Iemand "Noppen en Naaldhakken" al gezien??
Op RTL4, Gillian Taylforth (Kathy Mitchell) speelt er in mee.
Ow, helemaal vergeten. Ik heb het verleden week, de eerste aflevering, wel gezien. Vond het niet echt geweldig. Beetje een B-serie. Maar ik had mezelf voorgenomen om toch te kijken.
pi_8531228
quote:
Op maandag 17 februari 2003 07:58 schreef ruby het volgende:

[..]

Ow, helemaal vergeten. Ik heb het verleden week, de eerste aflevering, wel gezien. Vond het niet echt geweldig. Beetje een B-serie. Maar ik had mezelf voorgenomen om toch te kijken.

Aangekocht product van Sky.
pi_8570436
Arme Kat, zo breekbaar.

En toch wel leuk dat Dot weer terug is, hoort er gewoon bij.

pi_8570742
Dot en Sonia waren leuk samen.
pi_8572760
Janine had ook weer twee zinnen vanavond, ze is weer terug!

Wat rot voor Kat....

Mind the gap
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:52:41 #60
521 ruby
Hell yeah!
pi_8573680
Viel mij ook al op dat Janine zoveel mocht zeggen. Maar ja, ze zit in ieder geval wel nog in de serie.

En Vicky mag zeker even bijkomen? Ik heb 'r al twee dagen niet gezien. Maar nou moet ik zeggen dat ik de aflevering van gisteren niet zo goed heb kunnen bekijken aangezien ik steeds gebeld werd.

Ik vind het trouwens ook wel weer prima dat Dot terug is. Dat vervelende mens dat zich steeds opdringt aan Jim, begint me te irriteren (dus eigenlijk is dat een goed teken. )

pi_8616103
Traantje weggepikt vanwege Kat .

Haar vertrek naar Lanzarote heeft vast te maken met die schorsing waar ik in deel één melding van maakte.Maken ze dus gewoon een miskraam van.

pi_8617797
't Was wel sterk vond ik, 's avonds een miskraam, de volgende dag weer achter de bar en diezelfde dag nog naar Lanzarote vliegen. Alsof ze even werd weggewerkt. Ik heb begrepen dat ze voor twee maanden geschorst is, ik zou wel eens willen weten waarvoor. Zou die Jessie in het echt net zo'n woest mens zijn als Kat?
pi_8618316
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:21 schreef ibo het volgende:
't Was wel sterk vond ik, 's avonds een miskraam, de volgende dag weer achter de bar en diezelfde dag nog naar Lanzarote vliegen. Alsof ze even werd weggewerkt. Ik heb begrepen dat ze voor twee maanden geschorst is, ik zou wel eens willen weten waarvoor. Zou die Jessie in het echt net zo'n woest mens zijn als Kat?
quote:
The suspension is thought to be disciplinary, following a string of alleged incidents which have seen the 30-year-old actress hitting the headlines.
Wallace was reportedly involved in a scuffle with fellow EastEnders actress Hannah Waterman, who plays Laura Beale, at a party in March, and was accused of attacking a cab driver last Christmas.

vrijdag 21 februari 2003 @ 10:45:52 #64
521 ruby
Hell yeah!
pi_8624795
Lekker opstandig dametje dus die Jessie Wallace (zo heet ze toch voluit?).

Wanneer komt Barry er nou eens achter dat Nathalie achter zijn rug om met Ricky ligt te vozen? Kan niet altijd geheim blijven natuurlijk en het is tenslotte weer tijd voor een drama!

Vicky nog steeds niet gezien. Zou ze al uit de serie geschreven zijn of is dat iets te optimistisch van me?

pi_8650961
Verbazingwekkend dat Dot dat vervelende mens dat achter Jim aan zit, niet een flinke lel heeft verkocht. Hopelijk komt dat nog.
pi_8652481
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:45 schreef ruby het volgende:
Verbazingwekkend dat Dot dat vervelende mens dat achter Jim aan zit, niet een flinke lel heeft verkocht. Hopelijk komt dat nog.
Dat mens was echt heel erg.

Barry tegen Nathalie: "I didn't mean to freak you out"
Nadat hij haar te kennen gaf een tweede kind erbij te willen.

pi_8660889
Iemand nog Shane Richie (Alfie) gezien bij Patrick Kielty....Pfff wat een druktemaker zeg!
  zondag 23 februari 2003 @ 10:37:24 #68
521 ruby
Hell yeah!
pi_8662235
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:19 schreef schatje het volgende:
Barry tegen Nathalie: "I didn't mean to freak you out"
Nadat hij haar te kennen gaf een tweede kind erbij te willen.
Dit kan natuurlijk niet lang goed gaan he...eens barst de bom.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:01 schreef Reticulin het volgende:
Iemand nog Shane Richie (Alfie) gezien bij Patrick Kielty....Pfff wat een druktemaker zeg!
Nee, ik was helaas in slaap gevallen op de bank. Ik zag z'n hoofd nog wel even verschijnen, maar ik heb er voor de rest niets van meegekregen.
pi_8663213
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:01 schreef Reticulin het volgende:
Shit gemist, wel eerder gezien bij die Pakistaanse familie op BBC2.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:08:15 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_8716488
Mijn God!
Waarom volg ik deze bagger-soap nog?
De aflevering van vanavond vond ik met afstand de slechtste ooit.

Robbie met Wellard.
Barry met z'n camera.
Een kotsende Jim en een ontploffende machine.
(Ik hoop dat 'ie nou eindelijk een keer dood is, kan die rotkop niet meer zien. )

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_8716908
De bom mag nu wel barsten tussen Nathalie en Barry, dat gezever van hem komt me de strot uit.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:48:52 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_8717353
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:28 schreef schatje het volgende:
De bom mag nu wel barsten tussen Nathalie en Barry, dat gezever van hem komt me de strot uit.
Gaat dat nog gebeuren dan?
Of gaan ze nog een tijd doorzeuren?
Als Ricky en Nathalie ook weggaan blijven er weinig acteurs over nu Robbie, Nita, Jamie en Kat (tijdelijk) ook al weg zijn/gaan.
pi_8717553
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:48 schreef APK het volgende:

[..]

Gaat dat nog gebeuren dan?

quote:
Of gaan ze nog een tijd doorzeuren?
Pat zal Nathalie nu wel onder druk zetten om het Barry op te biechten.
quote:
Als Ricky en Nathalie ook weggaan
Gaan weg, krijgen spijt, keren terug kan een optie zijn.
quote:
blijven er weinig acteurs over nu Robbie, Nita, Jamie en Kat (tijdelijk) ook al weg zijn/gaan.
Robbie en Nita zal ik zeker niet missen.En Peggy gaat er ook een jaartje tussenuit, wist je dat al??
  woensdag 26 februari 2003 @ 01:00:02 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_8721731
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:58 schreef schatje het volgende:
En Peggy gaat er ook een jaartje tussenuit, wist je dat al??
Dat had ik inderdaad al ergens in dit topic gelezen.

Hmmz, binnenkort is alleen Phil nog over van de acteurs die meespeelden toen ik in '94 EE begon te volgen.

pi_8723657
Phil gaat er ook uit, binnenkort. Net als Peggy, een jaartje een "break". En ik las dat Robbie nog blijft, Nita vertrekt alleen naar India want er gebeurd iets met Wellard en daarom wil Robbie niet gaan. Ik weet niet of dit echt zo is, weet de bron ook ff niet meer.

Ik vond het gisteravond echt een van de slechtere afleveringen, ben ik dus niet van Eastenders gewend! Jim begint me te irriteren, evenals Barry, Ricky en Natalie.
Hopelijk is het morgen weer wat interessanter

Mind the gap
pi_8725216
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 08:13 schreef Nicole22 het volgende:
Phil gaat er ook uit, binnenkort. Net als Peggy, een jaartje een "break". En ik las dat Robbie nog blijft, Nita vertrekt alleen naar India want er gebeurd iets met Wellard en daarom wil Robbie niet gaan. Ik weet niet of dit echt zo is, weet de bron ook ff niet meer.
Dean Gaffney, Robbie dus, speelt tegenwoordig mee in een andere soap, Crossroads van ITV.
quote:
Ik vond het gisteravond echt een van de slechtere afleveringen, ben ik dus niet van Eastenders gewend! Jim begint me te irriteren, evenals Barry, Ricky en Natalie.
Hopelijk is het morgen weer wat interessanter
Het was idd een aflevering die stukken minder was.
pi_8735194
Hopelijk had de schrijfster gewoon een slechte dag toen ze deze aflevering op papier zette.. Het werd wel wat EO-achtig, maar goed ik ben er al weer overheen.

Barry begint een beetje psychotisch te worden. Hij draaft wel heel erg door met z'n onzin.

pi_8735714
Ricky gaat nog iets stouts doen las ik net.
pi_8760148
Verdorie, nog dat gekwijl over Nathalie en Barry... Kan nu niet even de waarheid boven tafel komen?

Wat gaat Dot nou doen? Gaat ze Jim verlaten?

Wat een toestand allemaal, ik hou het niet meer.

pi_8760168
Peggy - Frank - Pat
pi_8783298
Slechte afleveringen afgelopen week.
Dat hippe muziekje aan het einde over verschillende scene's heen vond ik maar niks, wel blij dat Robbie en Nita eindelijk weg zijn.En daar was Vicky ook weer ineens.
pi_8790922
Mee eens, dit was echt een week met alleen maar slechte afleveringen.
Heb me weer lekker ge-ergerd aan Vicky..
Ik vond wel dat Sonia weer heel goed acteerde, zij is echt een van de betere vind ik in EE. Zou Gus nog een oogje op Sonia hebben?
Mind the gap
  zaterdag 1 maart 2003 @ 12:46:18 #83
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8791439
Vond het stukje waar Dot haar rol als "wife" terug overnam wel leuk.
Maar is er iemand die weet of die Vicky ons nog lang blijft ergeren?
Oh.
Ok.
pi_8793342
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 12:07 schreef Nicole22 het volgende:
Mee eens, dit was echt een week met alleen maar slechte afleveringen.
Heb me weer lekker ge-ergerd aan Vicky..
Ik vond wel dat Sonia weer heel goed acteerde, zij is echt een van de betere vind ik in EE. Zou Gus nog een oogje op Sonia hebben?
Sonia is zeker een goede actrice, Martin trouwens ook, maar die is er dus ook voorlopig uit.
En Gus is ook weer van stal gehaald, voor Sonia natuurlijk.
pi_8793577
SPOILER..

Net gelezen (in Woman's Own) dat Ricky naar bed gaat met Sam!

Mind the gap
pi_8793813
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 15:11 schreef Nicole22 het volgende:
SPOILER..

Net gelezen (in Woman's Own) dat Ricky naar bed gaat met Sam!

Ik had het ook al gelezen in Inside Soap, daarom ook die clue:
quote:
Peggy - Frank - Pat
Zo vader zo zoon.
  maandag 3 maart 2003 @ 20:13:28 #87
521 ruby
Hell yeah!
pi_8841161
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:39 schreef schatje het volgende:
Slechte afleveringen afgelopen week.
Dat hippe muziekje aan het einde over verschillende scene's heen vond ik maar niks, wel blij dat Robbie en Nita eindelijk weg zijn.En daar was Vicky ook weer ineens.
Hmm, ik was in de veronderstelling dat Robbie uiteindelijk niet naar India zou gaan of ben ik nu aan het hallicuneren?
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 12:46 schreef LouLou het volgende:
Vond het stukje waar Dot haar rol als "wife" terug overnam wel leuk.
Maar is er iemand die weet of die Vicky ons nog lang blijft ergeren?
Helaas is ze dus nog steeds van de partij. Moven met die muts!
  maandag 3 maart 2003 @ 22:50:31 #88
521 ruby
Hell yeah!
pi_8845009
Die nieuwe barmeiden in de Vic vind ik "rubbish" en het voegt dus helemaal niets toe aan Eastenders. Kan de schrijfster van deze serie misschien weer met haar voeten op aarde komen? Ze draait een beetje door geloof ik.
  maandag 3 maart 2003 @ 23:46:03 #89
16715 Mylene
*schatje*
pi_8846464
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef ruby het volgende:
Die nieuwe barmeiden in de Vic vind ik "rubbish" en het voegt dus helemaal niets toe aan Eastenders. Kan de schrijfster van deze serie misschien weer met haar voeten op aarde komen? Ze draait een beetje door geloof ik.
Is nogal een komedie, idd niet leuk meer.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 00:03:03 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_8847075
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:13 schreef ruby het volgende:
Helaas is ze dus nog steeds van de partij. Moven met die muts!
Yep, en die vieze onappetijtelijke man van d'r meenemen graag.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 21:51:59 #91
521 ruby
Hell yeah!
pi_8870067
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 00:03 schreef APK het volgende:
Yep, en die vieze onappetijtelijke man van d'r meenemen graag.
Hehe, ik bedoelde eigenlijk Vicky!

Effe over het Jim en Dot gebeuren; ik ben blij dat die enge Dorris nu eindelijk niet meer in beeld is. Ik werd gek van die alienkop van haar. Ze leek wel een figuur uit Startrek.

Verder vond ik Barry weer heel ranzig vanavond en ik kan me voorstellen dat Nathalie gek van 'm wordt. Ik word namelijk ook gek van Barry.

dinsdag 4 maart 2003 @ 22:10:27 #92
16715 Mylene
*schatje*
pi_8870516
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 21:51 schreef ruby het volgende:

[..]

Verder vond ik Barry weer heel ranzig vanavond en ik kan me voorstellen dat Nathalie gek van 'm wordt. Ik word namelijk ook gek van Barry.

Echt ontzettende gore uitzending.

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Janine zich ook op de toiletten bevond en het hele gesprek tussen Nat en Ricky hoorde.Blijkbaar dus niet.

pi_8873377
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:10 schreef schatje het volgende:

[..]

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Janine zich ook op de toiletten bevond en het hele gesprek tussen Nat en Ricky hoorde.Blijkbaar dus niet. [..]

Daar zat ik ook op te wachten
Ik las trouwens vandaag ergens dat Anthony ( of Antknee zoals de Eastenders zeggen) de serie gaat verlaten. Geen groot verlies in mijn ogen.

woensdag 5 maart 2003 @ 01:37:03 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_8875560
quote:
Dat is dus al een paar maanden aan de gang met Barry.
En dan die vieze Jim Branning in zijn vergeelde hemd.

De verhouding jeugd vs bejaarden in EE lijkt momenteel 30% - 70% te zijn.

pi_8886523
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 01:37 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is dus al een paar maanden aan de gang met Barry.
En dan die vieze Jim Branning in zijn vergeelde hemd.

De verhouding jeugd vs bejaarden in EE lijkt momenteel 30% - 70% te zijn.

Het is ook geen As The World Turns waar iedereen er pico bello eruit ziet.
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:42:26 #96
521 ruby
Hell yeah!
pi_8887791
quote:
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat Janine zich ook op de toiletten bevond en het hele gesprek tussen Nat en Ricky hoorde.Blijkbaar dus niet.
Misschien moet dat nog blijken, maar aan de andere kant dan zouden ze ons toch op z'n minst hebben laten zien dat ze ook op de pot zat. Of misschien doet die nieuwe barkeepster haar mond wel open want zij heeft het wel gehoord.
pi_8919680
Dan Sullivan , ik heb een zwak voor deze man, komt ie dan echt terug??
  donderdag 6 maart 2003 @ 23:21:23 #98
521 ruby
Hell yeah!
pi_8923051
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Dan Sullivan , ik heb een zwak voor deze man, komt ie dan echt terug??
Ik vond het wel een leuk karakter in Eastenders. Toevallig zag ik 'm pas nog spelen in Cliffhanger..
Ja, hij heeft wel iets he?

Als Phil een jaartje pleite gaat, misschien dat hij dan dat gat op komt vullen ofzo..

pi_8923919
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 23:21 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik vond het wel een leuk karakter in Eastenders. Toevallig zag ik 'm pas nog spelen in Cliffhanger..
Ja, hij heeft wel iets he?

Als Phil een jaartje pleite gaat, misschien dat hij dan dat gat op komt vullen ofzo..

Stom einde trouwens vandaag, Dot's afscheid van de wasserette.Het is wel is wel wat minder de laatste tijd, moet meer aktie komen.Ik las ook dat er misschien een Aziatische familie komt.

donderdag 6 maart 2003 @ 23:50:27 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_8923922
Er gaat binnenkort weer eentje dood.
  donderdag 6 maart 2003 @ 23:52:17 #101
16715 Mylene
*schatje*
pi_8923984
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 23:50 schreef APK het volgende:
Er gaat binnenkort weer eentje dood.
Impotente zak genaamd Roy??
  donderdag 6 maart 2003 @ 23:57:21 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_8924095
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 23:52 schreef schatje het volgende:
Impotente zak genaamd Roy??
Sssssst!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:06:16 #103
521 ruby
Hell yeah!
pi_8935382
Oeh god ja, ik had al wat gelezen over z'n medische toestand op die ene site met die spoilers.

Ja, het zat er een keertje aan te komen he..

Dan gaat Pat zeker weer terug naar Frank of ze begint een relatie met Barry.

vrijdag 7 maart 2003 @ 21:43:26 #104
16715 Mylene
*schatje*
pi_8943940
Janine, daar hebben we wat aan, dat gemene glimlachje aan het eind, oud en vertrouwd.Doe je werk zou ik zeggen.
En dan die geniale opmerking waar ze Sam mee bedoelde: "rent a brain".
  zaterdag 8 maart 2003 @ 00:12:57 #105
521 ruby
Hell yeah!
pi_8947288
Wat is Ricky ook een dombo he dat ie z'n telefoon gewoon op tafel laat liggen terwijl ie net een sms-je heeft gehad van Nath.

En Barry....ik moet echt bijna kotsen van z'n acties. Laat 'm hier snel mee ophouden. Nu!

Lekker voorspelbaar by the way dat die koeling in de winkel stond te druipen. Ik had al zo'n vermoeden gisteren toen die vent van die winkel zei dat echt alles uit moest, dat de koeling ook uitging..en ja hoor.

zaterdag 8 maart 2003 @ 00:18:10 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_8947392
Oeps, vergeten te kijken.

Heeft iemand de headlines?

pi_8952317
Ik heb het ook niet gezien, maar het klinkt wel alsof het een betere aflevering was gisteravond (dan de afgelopen paar afleveringen). Ik ben benieuwd, morgen de Omnibus kijken.
Trouwens, a.s. woensdagavond is Eastenders er, i.v.m. Red Nose Day is er vrijdag geen Eastenders.
Mind the gap
pi_9014064
Vrijdag is er dus wel Eastenders, geen normale aflevering maar volgens de BBC site:

7.30pm
Special Eastenders and Celebrity Driving School: The results.

Mind the gap
  maandag 10 maart 2003 @ 22:03:42 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_9021461
Ik heb zo het idee dat we van de week spannende afleveringen krijgen. Het begon al goed met Phil terug en Kate die aan het einde in de auto stapte van een handlanger van Dan neem ik aan.Of toch niet??
En Janine, laat ze maar lekker stoken, drama wil ik zien.Het gezever van Barry moet nu maar eens afgelopen zijn.
  maandag 10 maart 2003 @ 23:41:43 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_9024497
Heb ik één uitzending gemist, heeft het halve plein een andere baan.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 08:01:54 #111
521 ruby
Hell yeah!
pi_9027703
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:23 schreef Nicole22 het volgende:
Vrijdag is er dus wel Eastenders, geen normale aflevering maar volgens de BBC site:

7.30pm
Special Eastenders and Celebrity Driving School: The results.

Ik vind dat Celebrity Driving School wel geinig eigenlijk. "Sonia" slaagt wel.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:03 schreef schatje het volgende:
Ik heb zo het idee dat we van de week spannende afleveringen krijgen. Het begon al goed met Phil terug en Kate die aan het einde in de auto stapte van een handlanger van Dan neem ik aan.Of toch niet??
En Janine, laat ze maar lekker stoken, drama wil ik zien.Het gezever van Barry moet nu maar eens afgelopen zijn.
Ik raak nu helemaal van de kaart. Kate was toch undercoveragente of sla ik de plank weer helemaal mis?

En wat dat geleuter tussen Barry en Nathalie betreft, eindelijk is er iemand achter en kan het niet lang meer goed gaan. Het werd verdulleme eens tijd. Go on Janine, you can do it!

quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:41 schreef APK het volgende:
Heb ik één uitzending gemist, heeft het halve plein een andere baan.
Ja, op de Square is alles mogelijk. Maar Dot zal wel weer teruggaan naar de wasserette omdat Lynne en zeikmuts Pauline elkaar in de haren vliegen, vermoed ik.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:26:05 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_9047719
Eindelijk.

En Peggy had toch Lisa's paspoort verbrand??

woensdag 12 maart 2003 @ 00:56:06 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_9053088
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 21:26 schreef schatje het volgende:
Eindelijk.
Eindelijk, indeed.
Het begon al zo lekker met Barry die Nathalie een auto cadeau geeft zodat ze de vrijheid heeft om te gaan en staan waar ze wil.
De laatste tijd vind ik de grappen van een uiterst laag niveau, maar ik moest toch wel lachen toen de auto op het eind niet wilde starten.

Ik vond het een erg leuke uitzending.

quote:
En Peggy had toch Lisa's paspoort verbrand??
Oh, was dat in december ofzo?
Toen was ik er niet.....

Wat heeft dat voor mogelijke gevolgen

woensdag 12 maart 2003 @ 07:57:43 #114
521 ruby
Hell yeah!
pi_9054476
Hoera, eindelijk tumult op de Square. We hebben er een tijdje op moeten wachten maar het was het wachten waard.
pi_9062796
YES!!! De acteur die Barry speelt is ontslagen
pi_9067945
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:26 schreef ibo het volgende:
Nou dat lijkt me heel sterk..Heb je ook een bron?
Mind the gap
pi_9068059
Inderdaad, dus toch, lees het net..

Ananova:

EastEnders' Barry quits soap after panto
row

EastEnder Shaun Williamson, who plays Barry Evans, is quitting the
soap after being told he could not take time off to perform in a
Christmas pantomime.

Williamson, who has been in EastEnders for nine years and earns
around £180,000 a year, signed the pantomime contract without
consulting his soap bosses.

Having seen other high-profile cast members such as Barbara
Windsor and Steve McFadden getting sabbaticals, it is thought that
the 37-year-old believed he could do the same.

He has released a statement which said: "I have accepted the lead in
a Kevin Wood musical pantomime at The Marlowe in Canterbury
for Christmas 2003.

"Unfortunately EastEnders contracts don't allow it so I have taken
the decision to leave. EastEnders have generously extended my
contract to run until November."

He thanked the production team and actors "for making the last few
years such a wonderful experience".

"I shall miss them all but look forward to new challenges and an
exciting future," he added.

Williamson joined the soap in October 1994. Viewers have recently
seen his character, minicab boss Barry being cuckolded by Ricky,
who is having a fling with his wife.

A BBC spokesman said: "Shaun accepted another engagement at
the end of this year which would clash with his commitment to
EastEnders.

"Regretfully therefore, we have only been able to extend his contract
until November. It will keep Barry on screen into next year. We
wish Shaun every success in the future."

Blijft er dan niemand over van de vaste cast?

Mind the gap
pi_9070634
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:19 schreef Nicole22 het volgende:
Blijft er dan niemand over van de vaste cast?
Ja, alleen Pauline en Dot
  woensdag 12 maart 2003 @ 19:17:27 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_9070813
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:26 schreef ibo het volgende:
Ik kan er ook niet wakker van liggen, laat maar lekker gaan.
  woensdag 12 maart 2003 @ 19:27:46 #120
521 ruby
Hell yeah!
pi_9071107
Alarm...Alarm!!! Let op, vanavond om 21.00 uur Eastenders. Vergeet niet te kijken.
  woensdag 12 maart 2003 @ 19:37:34 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_9071359
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 19:17 schreef schatje het volgende:
Ik kan er ook niet wakker van liggen, laat maar lekker gaan.
Inderdaad, ze zouden MIJ 180.000 pond moeten betalen om naar die gast te kijken.
  woensdag 12 maart 2003 @ 20:39:10 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_9072871
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 19:27 schreef ruby het volgende:
Alarm...Alarm!!! Let op, vanavond om 21.00 uur Eastenders. Vergeet niet te kijken.
Meid, goed dat je het zegt, het was me alweer ontgaan.
pi_9075473
heerlijk drama, mooie wending in 't verhaal, erg fijn
  woensdag 12 maart 2003 @ 23:02:07 #124
16715 Mylene
*schatje*
pi_9077281
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:08 schreef Reticulin het volgende:
heerlijk drama, mooie wending in 't verhaal, erg fijn
Janine heeft mooi werk afgeleverd.
pi_9078474
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 23:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Janine heeft mooi werk afgeleverd.

ja, alleen zal Ricky niet zo gezellig zijn als 'ie dan toch blijft...:)
  donderdag 13 maart 2003 @ 08:04:24 #126
521 ruby
Hell yeah!
pi_9081859
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 23:37 schreef Reticulin het volgende:
ja, alleen zal Ricky niet zo gezellig zijn als 'ie dan toch blijft...:)
Ricky is ook een loser.. Ik vond het wel geinig dat Barry 'm een flinke muilpeer verkocht.

Is Kate nu echt verliefd aan het worden op Phil?

pi_9085129
Dinsdag 25 maart worden de Portugal flashback afleveringen uitgezonden, zal Phil Kate echt alles vertellen wat daar is gebeurd??

En Dirty Den II komt eraan.

pi_9101570
en daar ging Roy...'t zit Barry en Pat niet mee...;(
  vrijdag 14 maart 2003 @ 00:38:37 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_9107722
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:02 schreef Reticulin het volgende:
en daar ging Roy...'t zit Barry en Pat niet mee...;(
Maar de kijkers wel.
Roy weg, Barry ook, begin volgend jaar.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 19:17:52 #130
521 ruby
Hell yeah!
pi_9124300
Dus Roy gaat nu naar der hemelen?

Ik heb het gisteren gemist ivm Patty's Posse. Ik weet niet of ik Eastenders weer laat schieten daarvoor hoor.

zaterdag 15 maart 2003 @ 16:37:33 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_9139231
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 19:17 schreef ruby het volgende:
Dus Roy gaat nu naar der hemelen?

Ik heb het gisteren gemist ivm Patty's Posse. Ik weet niet of ik Eastenders weer laat schieten daarvoor hoor.

Roy is nog niet helemaal naar der hemelen.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 16:42:24 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_9139356
Phil zag er best lekker uit met die blonde pruik, gisteren in de Comic Relief aflevering van EE.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 16:46:43 #133
16715 Mylene
*schatje*
pi_9139443
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 16:42 schreef APK het volgende:
Phil zag er best lekker uit met die blonde pruik, gisteren in de Comic Relief aflevering van EE.
Gemist.
pi_9155986
hehe ja dat comic relief was wel grappig

ook Trevor nog in Harry Potter gezien? hehehe

zondag 16 maart 2003 @ 20:36:05 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_9163266
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:37 schreef Reticulin het volgende:
hehe ja dat comic relief was wel grappig

ook Trevor nog in Harry Potter gezien? hehehe

Samen met "French and Saunders" toch??
pi_9164478
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Samen met "French and Saunders" toch??

Jeps, Dawn French als Harry Potter en Trevor als Malfoy (ofzoiets)
  maandag 17 maart 2003 @ 22:07:37 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_9191425
Little Mo had eindelijk ook weer wat tekst.
  maandag 17 maart 2003 @ 22:11:11 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_9191538
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:07 schreef schatje het volgende:
Little Mo had eindelijk ook weer wat tekst.
Nou, dat was inderdaad een indrukwekkende bijdrage.

En ja hoor, Jamie is nog maar net begraven en nu is Roy weer aan de beurt. Wordt weer gezellig deze week.

maandag 17 maart 2003 @ 22:54:21 #139
16715 Mylene
*schatje*
pi_9192825
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:11 schreef ruby het volgende:

[..]

En ja hoor, Jamie is nog maar net begraven en nu is Roy weer aan de beurt. Wordt weer gezellig deze week.

Barry zal Pat ook het huis uitgooien.

En wat is Roy behaard zeg, compleet gras veld.

zaterdag 22 maart 2003 @ 08:11:39 #140
521 ruby
Hell yeah!
pi_9298060
Nou, nu gaat het gebeuren hoor; Phil gaat eindelijk zijn verhaal doen.
Volgende week zien we Lisa toch terug in de flashbacks? Tenminste dat begreep ik uit haar verhaal gisteren bij Jonathan Ross.
pi_9298554
Ja, ik las gisteren dat er aankomende week 2 speciale afleveringen komen met dus de waarheid over wat er in Portugal is gebeurd. Spannund!
Mind the gap
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:17:48 #142
16715 Mylene
*schatje*
pi_9302924
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:37 schreef Nicole22 het volgende:
Ja, ik las gisteren dat er aankomende week 2 speciale afleveringen komen met dus de waarheid over wat er in Portugal is gebeurd. Spannund!
Ik denk dat Kate Phil uiteindelijk niet zal verraden omdat ze in love met hem is.
pi_9304014
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat Kate Phil uiteindelijk niet zal verraden omdat ze in love met hem is.

misschien valt er wel niks te verraden over Phil? heb 't idee dat er nog een leuke twist in het verhaal komt
  zaterdag 22 maart 2003 @ 18:23:08 #144
16715 Mylene
*schatje*
pi_9305020
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:23 schreef Reticulin het volgende:

[..]

misschien valt er wel niks te verraden over Phil? heb 't idee dat er nog een leuke twist in het verhaal komt

Dat zou ook kunnen.
  woensdag 26 maart 2003 @ 08:02:07 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_9379601
Zal Lisa gewoon van die klif afdonderen en dat Phil uit paniek 'm is gepeerd?

En dat Phil dit hele verhaal aan Kate vertelt omdat hij zich zo schuldig voelt dat hij Lisa daar heeft laten liggen?

pi_9381241
Kate draagt een microfoontje dus ze heeft niets te kiezen.

Ik weet trouwens bijna zeker dat Phil haar niet vermoord heeft. Anders is het verhaal nog slapper en onzinniger dan het nu al is

insufficient temptation
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:12:19 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_9386844
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 08:02 schreef ruby het volgende:
Zal Lisa gewoon van die klif afdonderen en dat Phil uit paniek 'm is gepeerd?

En dat Phil dit hele verhaal aan Kate vertelt omdat hij zich zo schuldig voelt dat hij Lisa daar heeft laten liggen?

Ik heb EastEnders tot nu toe gemist, kijk zondag de herhaling.
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:36:01 #148
6941 APK
Factual, I think.
pi_9422142
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:12 schreef schatje het volgende:
Ik heb EastEnders tot nu toe gemist, kijk zondag de herhaling.
De uitzending van vandaag was weer om te huilen....

...van het lachen!

Volgens mij mochten ze een kwartiertje improviseren.

vrijdag 28 maart 2003 @ 07:43:03 #149
521 ruby
Hell yeah!
pi_9424723
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:36 schreef APK het volgende:
De uitzending van vandaag was weer om te huilen....

...van het lachen!

Volgens mij mochten ze een kwartiertje improviseren.

Het was wel heel erg dramatisch ja.... Schatje, leg zondag je zakdoekjes klaar.

Vanavond de grote ontknoping neem ik aan? Ik heb zo'n vermoeden wat er gebeurd is.

pi_9429895
Ben benieuwd, heb het gisteravond opgenomen en ga het vanavond voor EE kijken. Ik vond Patty's Posse toch iets leuker om te kijken gisteravond.
Mind the gap
pi_9460810
Nog een tip voor de echte EE fan: deze week staan er in the Radio Times maar liefst 63 Eastenders geheimen. Echt leuk om te lezen, allemaal achter de schermen dingetjes die je normaal niet zou weten.
Mind the gap
  maandag 31 maart 2003 @ 21:53:38 #152
16715 Mylene
*schatje*
pi_9494771
Haal Barry van het scherm af, die wandelende jankende composthoop, jezus wat erg.

Binnenkort trouwens een Aziatisch gezin dat zijn intrede zal doen in EastEnders.

En een nieuwe slechterik, Dirty Den II, fotootje van gezien, ziet er gemeen uit hoor, echt wel.

Verder heeft mijn klote video gisteren een andere zender opgenomen i.p.v. herhaling waardoor ik het hele drama van vorige week heb gemist.

Ik heb inmiddels de update bekeken van de officiële site.
Met die leuke screenshots.

dinsdag 1 april 2003 @ 21:04:59 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_9521189
Pat strikes back.
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:22:10 #154
521 ruby
Hell yeah!
pi_9525452
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Pat strikes back.
Dat werd tijd. Ik werd Barry z'n psycho-gedrag zat!

Twee begrafenissen in ongeveer vier maanden tijd. Nu vind ik het wel weer welletjes.

dinsdag 1 april 2003 @ 23:58:11 #155
16715 Mylene
*schatje*
pi_9526306
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:22 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat werd tijd. Ik werd Barry z'n psycho-gedrag zat!

Twee begrafenissen in ongeveer vier maanden tijd. Nu vind ik het wel weer welletjes.

Tja, EastEnders is momenteel ook niet meer de meest bekeken soap van Engeland, Coronation Street heeft de fakkel overgenomen.Volgens mij is sinds het aantreden van uitvoerend producent Louise Berridge het een beetje minder geworden.Al die namen die eruit moesten, dat kan verkeerd aanslaan bij het grote publiek.
Degene voor haar, Matthew Robinson, was onder andere verantwoordelijk voor de komst van de Slaters en wat daaruit vloeide.Dat was toch een van de hoogtepunten van EastEnders.

Maar goed, ik kan het natuurlijk mis hebben.

pi_9527053
Sja ik vind de verhaallijnen een beetje bergafwaarts gaan.
Barry vind ik eerder irritant dan geloofwaardig, en dit is nu al de derde (Jamie, Tom, Roy) begrafenis in korte tijd.
Wat me ook opvalt, maar dat kan aan mij liggen, is dat er veel meer op bepaalde characters wordt gefocus-ed. De afleveringen gaan dan alleen nog maar over een aantal mensen en de rest van de cast zie je dan nauwelijks.
Zo zit ik al weken te wachten op een verhaallijn over bijv. Janine (een van mijn favo's) en waar is Zoe? (dat is me ontgaan)
Geef mij maar kortere scenes in een aflevering van iedereen, dan één aflevering met alleen maar Barry in de hoofdrol.
Mind the gap
  woensdag 2 april 2003 @ 01:10:22 #157
16715 Mylene
*schatje*
pi_9527406
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:44 schreef Nicole22 het volgende:
Sja ik vind de verhaallijnen een beetje bergafwaarts gaan.
Barry vind ik eerder irritant dan geloofwaardig, en dit is nu al de derde (Jamie, Tom, Roy) begrafenis in korte tijd.
Wat me ook opvalt, maar dat kan aan mij liggen, is dat er veel meer op bepaalde characters wordt gefocus-ed. De afleveringen gaan dan alleen nog maar over een aantal mensen en de rest van de cast zie je dan nauwelijks.
Zo zit ik al weken te wachten op een verhaallijn over bijv. Janine (een van mijn favo's) en waar is Zoe? (dat is me ontgaan)
Geef mij maar kortere scenes in een aflevering van iedereen, dan één aflevering met alleen maar Barry in de hoofdrol.
Mee eens, en Alfie vind ik absoluut een aanwinst voor EastEnders maar hij wordt teveel naar mijn zin als de grote komiek neergezet.Laat Kat daarom maar snel terugkomen en laat er iets bloeien tussen die twee want ze passen echt bij elkaar.

En verder vraag ik me af waar die vriendin van Zoe is gebleven.En zijzelf idd.

woensdag 2 april 2003 @ 01:22:35 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_9527566
Ja, kunnen we effe fast-forwarden tot Barry ontslagen is.

woensdag 2 april 2003 @ 08:00:37 #159
521 ruby
Hell yeah!
pi_9528557
Ze merken het vanzelf wel als ze minder kijkcijfers hebben, dus als die Louise nou eens effe wakker wordt..en anders stuur ik 'r wel een mailtje.

Niet dat ik minder ga kijken hoor.

woensdag 2 april 2003 @ 12:56:06 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_9533614
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:00 schreef ruby het volgende:
Ze merken het vanzelf wel als ze minder kijkcijfers hebben, dus als die Louise nou eens effe wakker wordt..en anders stuur ik 'r wel een mailtje.
quote:
Nee, ik ook niet, het zal vanzelf wel weer goedkomen.
pi_9592297
Barry:
  vrijdag 4 april 2003 @ 23:34:24 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_9592547
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:26 schreef ibo het volgende:
Barry:
Idd.
quote:
EastEnders' Barry quits soap after panto row
EastEnder Shaun Williamson, who plays Barry Evans, is quitting the soap after being told he could not take time off to perform in a Christmas pantomime.

Williamson, who has been in EastEnders for nine years and earns around £180,000 a year, signed the pantomime contract without consulting his soap bosses.

Having seen other high-profile cast members such as Barbara Windsor and Steve McFadden getting sabbaticals, it is thought that the 37-year-old believed he could do the same.

He has released a statement which said: "I have accepted the lead in a Kevin Wood musical pantomime at The Marlowe in Canterbury for Christmas 2003.

"Unfortunately EastEnders contracts don't allow it so I have taken the decision to leave. EastEnders have generously extended my contract to run until November."

He thanked the production team and actors "for making the last few years such a wonderful experience".

"I shall miss them all but look forward to new challenges and an exciting future," he added.

Williamson joined the soap in October 1994. Viewers have recently seen his character, minicab boss Barry being cuckolded by Ricky, who is having a fling with his wife.

A BBC spokesman said: "Shaun accepted another engagement at the end of this year which would clash with his commitment to EastEnders.

"Regretfully therefore, we have only been able to extend his contract until November. It will keep Barry on screen into next year. We wish Shaun every success in the future."

bron

vrijdag 4 april 2003 @ 23:53:04 #163
521 ruby
Hell yeah!
pi_9593178
Verdulleme, ik had gehoopt dat Barry zeer binnenkort opgenomen zou worden in een psychatrisch ziekenhuis, maar nee dus...
En wat heb ik me geërgerd aan z'n irritante gedrag. Ik zat te wachten op het moment dat Pat 'm een beuk op z'n hoofd zou geven, maar helaas dat moment bleef uit.
  zaterdag 5 april 2003 @ 00:11:52 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_9593697
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:00 schreef ruby het volgende:
Ik had dit zojuist in mijn mailbox.
quote:
I just had an epiphany.

The BBC Voiceover said something like: "Forget (whatever), stick Pat and Barry in the ring."

And I thought......."Fuck Pat and Barry."
........Actually.........Fuck Sharon and the yank daughter of 'Shell. Fuck the Slaters. Fuck Ian Beale........Fuck the dull as hell unlikely doctor and his even more unlikely brother and EVEN MORE unlikely father (yeah, if you HAVE to have a black doctor, then make sure at least his brother is a crook and his father is a Johnny-go-lightly Carribean bloke who fathered sons with different women.) Fuck ugly, charmless Phil Mitchel with his facial-blood pressure problem that apparently perfectly intelligent, attractive women can't help falling in love with . Goes without saying.....Fuck Pauline Fowler and anybody older than her. (I can hardly even bring myself to type 'Jim Branning / Dot Cotton' because it only reminds me I've watched this crap for too long already.
Fuck Eastenders. It's NOT interesting!!!!

18 years I've followed that shite.......and it's enough already!

I've decided I'm going for a stenders boycott. Ik ga het nooit meer kijken.
Het is toch crap???????

Phew.......got that off my chest........and no more thinking I've missed something when I haven't.

Oef........wat een opluchting

zaterdag 5 april 2003 @ 00:26:55 #165
521 ruby
Hell yeah!
pi_9594095
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:11 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had dit zojuist in mijn mailbox.
[..]

Was dat van Karn?

In ieder geval zijn we niet de enige die het zo nu en dan moeilijk hebben met belachelijke uitzendingen waarbij we ons geen raad weten. Die Louise heeft nog heel even en anders kan ze van mijn part ontslag krijgen.

zaterdag 5 april 2003 @ 00:46:21 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_9594514
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:26 schreef ruby het volgende:
Was dat van Karn?
Yep.
Toch nog onverwacht.
Ik hoop maar dat ze zich bedenkt, anders heb ik de volgende dag niemand meer op mee te zeiken hoe slecht het was.
  zaterdag 5 april 2003 @ 13:39:30 #167
521 ruby
Hell yeah!
pi_9599588
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:46 schreef APK het volgende:
Yep.
Toch nog onverwacht.
Ik hoop maar dat ze zich bedenkt, anders heb ik de volgende dag niemand meer op mee te zeiken hoe slecht het was.
Ze meent het ook vast niet. Karn gaat nu gewoon door een moeilijke Eastendersfase. Hebben we allemaal wel eens last van. Komt echt wel goed met 'r.
  zaterdag 5 april 2003 @ 16:29:19 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_9602224
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Was dat van Karn?

In ieder geval zijn we niet de enige die het zo nu en dan moeilijk hebben met belachelijke uitzendingen waarbij we ons geen raad weten. Die Louise heeft nog heel even en anders kan ze van mijn part ontslag krijgen.

De BBC zal wel ingrijpen als het te gortig wordt.

En het vriendinnetje van Zoe duikt komende week weer op, vanwege het komende verjaardigsfeestje van Spencer.

zaterdag 5 april 2003 @ 19:29:44 #169
521 ruby
Hell yeah!
pi_9604980
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:29 schreef schatje het volgende:

[..]

De BBC zal wel ingrijpen als het te gortig wordt.

En het vriendinnetje van Zoe duikt komende week weer op, vanwege het komende verjaardigsfeestje van Spencer.

Gut, ik was dat kind al helemaal vergeten...
Wie zaten er nog meer in die we eventueel vergeten kunnen zijn?
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:49:00 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_9605350
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:29 schreef ruby het volgende:

[..]

Gut, ik was dat kind al helemaal vergeten...
Wie zaten er nog meer in die we eventueel vergeten kunnen zijn?

zondag 6 april 2003 @ 21:00:12 #171
16715 Mylene
*schatje*
pi_9623444
Zojuist "Life After the Square" gekeken met vintage EastEnders fragmenten en met anekdotes van de oude garde, o.a.Nick Berry (Simon Wicks) en Michelle Collins (Cindy Beale), leuke tv.
  maandag 7 april 2003 @ 08:04:58 #172
521 ruby
Hell yeah!
pi_9629297
Was inderdaad leuke tv! Nostalgie hè.
pi_9637379
Nigel komt waarschijnlijk weer terug.
  maandag 7 april 2003 @ 16:44:08 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_9638641
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:57 schreef ibo het volgende:
Alsjeblieft niet.
pi_9641732
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet.

Ja, ben je net blij dat Barry opzout komt er weer zo'n schertsfiguur opdagen. Straks halen ze Robbie ook nog terug.
  maandag 7 april 2003 @ 20:34:42 #176
521 ruby
Hell yeah!
pi_9643095
quote:
Jesses, heeft ie weer geld nodig ofzo?

Grmpfff.

maandag 7 april 2003 @ 20:35:14 #177
521 ruby
Hell yeah!
pi_9643114
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:30 schreef ibo het volgende:
Ja, ben je net blij dat Barry opzout komt er weer zo'n schertsfiguur opdagen. Straks halen ze Robbie ook nog terug.
Of Ethel.
  maandag 7 april 2003 @ 21:43:14 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_9644997
Eindelijk een keer een uitzending zonder Barry.

En voila, daar waren Zoe en Kelly weer.

maandag 7 april 2003 @ 21:44:00 #179
16715 Mylene
*schatje*
pi_9645028
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:35 schreef ruby het volgende:

[..]

Of Ethel.

Ethel ligt onder de grond.
  dinsdag 8 april 2003 @ 07:49:51 #180
521 ruby
Hell yeah!
pi_9650202
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:44 schreef schatje het volgende:
Ethel ligt onder de grond.
I know.
Alles is mogelijk in Eastenders.
pi_9665258
quote:
ik zag 'm toevallig vandaag nog bij "My family"
  maandag 14 april 2003 @ 21:35:06 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_9779749
Dirty Den II, daar is ie dan, die moet de Square onveilig gaan maken.
  maandag 14 april 2003 @ 22:25:02 #183
17435 Mistoffelees
Once bitten, twice shy
pi_9781253
Zal hij toch eerst uit de bak moeten komen.... of ontsnappen, maar naar Walford is wel een hele domme zet.
Al het goede zal u worden toegeworpen
  woensdag 16 april 2003 @ 00:49:17 #184
16715 Mylene
*schatje*
pi_9806726
Wat werd Pat met de neus op de feiten gedrukt, Peggy is ook zo lekker subtiel.
  woensdag 16 april 2003 @ 01:11:41 #185
6941 APK
Factual, I think.
pi_9807023
Kom ik weer met mijn wekelijkse zeurpost.

Wat een kutuitzending.

Denken ze nou echt dat de kijkers een stelletje mongolen zijn oid?
Shot van chocolade-eieren, close-up van bejaarde, close-up van thermostaat, bejaarde zet thermostaat op 35....

woensdag 16 april 2003 @ 01:13:52 #186
16715 Mylene
*schatje*
pi_9807046
quote:
Op woensdag 16 april 2003 01:11 schreef APK het volgende:

Wat een kutuitzending.

Shot van chocolade-eieren, close-up van bejaarde, close-up van thermostaat, bejaarde zet thermostaat op 35....

Maar je blijft toch kijken.
  woensdag 16 april 2003 @ 01:14:51 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_9807054
Oh ja, het percentage ex-prostituees is ook redelijk aan de hoge kant op Albert Square.

-Pat
-Janine
-Hoe-heet-ze, die met dat broertje van Alfie geneukt heeft.

Gisteren wist ik er nog eentje, maar die ben ik alweer vergeten.

En was Zoe ook aan de gang toen ze weggelopen was?

woensdag 16 april 2003 @ 01:15:49 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_9807068
quote:
Op woensdag 16 april 2003 01:13 schreef schatje het volgende:
Maar je blijft toch kijken.
Er is niks anders op tv op dat tijdstip.
  woensdag 16 april 2003 @ 01:18:58 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_9807112
quote:
Op woensdag 16 april 2003 01:14 schreef APK het volgende:
Oh ja, het percentage ex-prostituees is ook redelijk aan de hoge kant op Albert Square.

-Pat
-Janine
-Hoe-heet-ze, die met dat broertje van Alfie geneukt heeft.

Gisteren wist ik er nog eentje, maar die ben ik alweer vergeten.

En was Zoe ook aan de gang toen ze weggelopen was?

Kelly, en Zoe deed het ook ja.
  woensdag 16 april 2003 @ 15:05:46 #190
16715 Mylene
*schatje*
pi_9816823
Uit Inside Soap:

Why does Vicki Fowler still behave as if Walford is another planet??
You'd think she'd never seen Britain before, even though she lived in Walford till she was 10.And, the biggest mystery of all, why has no one slapped her yet??

pi_9821224
Maar....Janine (mijn favo) mag weer mee doen lijkt het! She rules.
Ik snap trouwens niet dat Pat het aanbod van Laura niet aanneemt. Als ze dat als liefdadigheid ziet, is dat altijd nog beter dan het gebitch van Peggy.

Wanneer komt Kat trouwens weer terug?

Mind the gap
  woensdag 16 april 2003 @ 18:10:41 #192
16715 Mylene
*schatje*
pi_9821371
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:02 schreef Nicole22 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Pat het aanbod van Laura niet aanneemt. Als ze dat als liefdadigheid ziet, is dat altijd nog beter dan het gebitch van Peggy.
Pat is gewoon heel koppig, onverstelbaar hoe ze Laura de deur uit werkte.
quote:
Binnenkort lijkt me, net zoals Martin.
  woensdag 16 april 2003 @ 21:10:11 #193
521 ruby
Hell yeah!
pi_9825653
quote:
Op woensdag 16 april 2003 01:11 schreef APK het volgende:

Wat een kutuitzending.

Erg voorspelbaar inderdaad. Hadden wij zelfs nog kunnen verzinnen.
  woensdag 16 april 2003 @ 21:13:16 #194
521 ruby
Hell yeah!
pi_9825715
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:02 schreef Nicole22 het volgende:

Ik had allang die strijkbout op Peggy haar hand gelegd.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:09:44 #195
521 ruby
Hell yeah!
pi_9872617
Het dramagehalte was weer niet van de lucht.. Dot overvallen door een nepcollectant. Ik voelde in het begin van de serie (gisteren) al aankomen dat er iets niet klopte. Dit is dus een les mensen. Laat een vreemde niet binnen!

Wat is die Janine toch een monster!!! Zeer overtuigend hoe walgelijk ze kan zijn.

Zal Sonja weer een relatie beginnen met Gus?

maandag 21 april 2003 @ 19:47:30 #196
521 ruby
Hell yeah!
pi_9920184
By the way, heeft iemand "Mel" nog gezien in Final Demand? 2-delige serie, waarvan gisteren de 1e en vanavond de laatste.

Ik vind 'm goed.

maandag 21 april 2003 @ 20:22:56 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_9920987
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:47 schreef ruby het volgende:
By the way, heeft iemand "Mel" nog gezien in Final Demand? 2-delige serie, waarvan gisteren de 1e en vanavond de laatste.

Ik vind 'm goed.

Shit, gemist.
  maandag 21 april 2003 @ 20:25:22 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_9921039
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:47 schreef ruby het volgende:

Ik vind 'm goed.

Vond ik inderdaad ook wel goed. Ik had totaal niet het idee dat ik naar een ex-EE'er zat te kijken.

Duurde alleen wel anderhalf uur voor de relatie tussen de twee verhaallijnen duidelijk werd.

Je kunt nog rustig kijken vanavond, schatje.

pi_9922765
Wat is GBH (of GHB, weet niet meer), wat die Dennis heeft gedaan dat hij vast zit?
Mind the gap
  maandag 21 april 2003 @ 22:07:56 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_9923608
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:35 schreef Nicole22 het volgende:
Wat is GBH (of GHB, weet niet meer), wat die Dennis heeft gedaan dat hij vast zit?
GHB>>>vloeibare XTC.
  maandag 21 april 2003 @ 23:50:00 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_9925825

Grievous Bodily Harm.
Mishandeling dus.

woensdag 23 april 2003 @ 07:55:08 #202
521 ruby
Hell yeah!
pi_9952859
Ik ben Dot haar dramagehalte nu al zat.. Ik kan haar nooit zo goed aan als ze zich een beetje psychotisch gedraagt.
  woensdag 23 april 2003 @ 07:57:50 #203
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_9952875
quote:
Op woensdag 23 april 2003 07:55 schreef ruby het volgende:
Ik ben Dot haar dramagehalte nu al zat.. Ik kan haar nooit zo goed aan als ze zich een beetje psychotisch gedraagt.
Dat je uberhaupt tegen Dot kan vind ik al knap.
Oh.
Ok.
  zaterdag 26 april 2003 @ 13:11:45 #204
521 ruby
Hell yeah!
pi_10026301
De aflevering van gisteren was weer treurig zeg..sjezus..

Dat gezeik met Dot die "in de Heer" is komt nu echt m'n strot uit.
En dat dramatische einde dan ook: Dot heeft "the Lord" niet gezien in de kerk, hij kwam niet....shit weer een persoonlijke crisis. Kunnen we weer zes weken naar die psychotische kop van Dot kijken.

Denken ze nou echt dat we hierop zitten te wachten? Bah.

zaterdag 26 april 2003 @ 13:47:27 #205
16715 Mylene
*schatje*
pi_10026785
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:11 schreef ruby het volgende:
De aflevering van gisteren was weer treurig zeg..sjezus..

Dat gezeik met Dot die "in de Heer" is komt nu echt m'n strot uit.
En dat dramatische einde dan ook: Dot heeft "the Lord" niet gezien in de kerk, hij kwam niet....shit weer een persoonlijke crisis. Kunnen we weer zes weken naar die psychotische kop van Dot kijken.

Denken ze nou echt dat we hierop zitten te wachten? Bah.

Tja, het lijkt wel of ze het rijtje afgaan, eerst Barry, nu Dot.Vooral het einde was vreslijk, met de close up van Dot's gezicht, die ogen .

Maar goed, 1 mei komt Kat terug en 2 mei zal Dennis zijn opwachting maken.

zaterdag 26 april 2003 @ 14:08:17 #206
521 ruby
Hell yeah!
pi_10027089
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:47 schreef schatje het volgende:
Tja, het lijkt wel of ze het rijtje afgaan, eerst Barry, nu Dot.Vooral het einde was vreslijk, met de close up van Dot's gezicht, die ogen .

Maar goed, 1 mei komt Kat terug en 2 mei zal Dennis zijn opwachting maken.

Gelukkig, effe weer een fris windje door Eastenders.

Ja die ogen van Dot...zal ze binnenkort opgenomen worden en zal dat dan het einde van Dot in de serie betekenen? Pffff, als dit zo door gaat, mag dat van mij.

woensdag 30 april 2003 @ 12:49:14 #207
521 ruby
Hell yeah!
pi_10110173
Het lijkt soms net of ik naar de EO zit te kijken.
  woensdag 30 april 2003 @ 13:01:19 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_10110345
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:49 schreef ruby het volgende:
Het lijkt soms net of ik naar de EO zit te kijken.

Dat eind shot van een Laura die een boodschap achterlaat voor Phil maakte het wel weer een beetje goed.En Kat is er gelukkig ook weer, hoopt dat er iets moois zal bloeien tussen haar en Alfie.Dennis zal morgen dan wel verschijnen en die schijnt al gelijk een aanvaring te krijgen met Phil.

donderdag 1 mei 2003 @ 21:09:19 #209
16715 Mylene
*schatje*
pi_10141913
Ik heb eindelijk weer een keer genoten van EastEnders, zeer onder de indruk van Dennis, en hij sloeg Phil mooi tegen de vlakte.Bovendien ziet ie er niet verkeerd uit, hij heeft wel wat aantrekkelijks .
  vrijdag 2 mei 2003 @ 09:00:15 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_10149687
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb eindelijk weer een keer genoten van EastEnders, zeer onder de indruk van Dennis, en hij sloeg Phil mooi tegen de vlakte.Bovendien ziet ie er niet verkeerd uit, hij heeft wel wat aantrekkelijks .
Ja, die Dennis is een welkome gast wat mij betreft. En dat ie Phil een muilpeer verkocht was voor de verandering ook wel eens leuk. Phil altijd met z'n stoere gewauwel. Het kan niet altijd feest blijven natuurlijk.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 21:50:23 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_10168001
Mooie uitzending again, Alfie's traantjes waren wel lief aan het einde, en volgens mij zijn de gevoelens wederzijds, leuk stel zou dat zijn voor EastEnders .
Aan Dennis ben ik helemaal verkocht.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:57:32 #212
521 ruby
Hell yeah!
pi_10180983
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:50 schreef schatje het volgende:
Aan Dennis ben ik helemaal verkocht.
Dennis is best een lekker ding. Ik hoef niet eens aan hem te wennen zoals ik bijvoorbeeld wel bij Vicky moest en nog steeds eigenlijk met 'r irritante stem.

En eindelijk één aflevering zonder Dot. Maar ja, dat zal wel weer van korte duur zijn.

pi_10184538
Dirty Den komt na 14 jaar terug in Eastenders.
Niet dood en begraven, maar springlevend en terug in Walford.
  maandag 5 mei 2003 @ 15:26:02 #214
521 ruby
Hell yeah!
pi_10221988
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 20:07 schreef london het volgende:
Dirty Den komt na 14 jaar terug in Eastenders.
Niet dood en begraven, maar springlevend en terug in Walford.
Is dat serieus?

Ach, niets verbaast me meer tegenwoordig.

pi_10224446
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Is dat serieus?

Ach, niets verbaast me meer tegenwoordig.

Alles voor de kijkcijfers!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 21:09:29 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_10257329
Arme Alfie .

En Peggy een andere pruik??

dinsdag 6 mei 2003 @ 23:16:29 #217
521 ruby
Hell yeah!
pi_10260369
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Arme Alfie .

En Peggy een andere pruik??

Ik moet zeggen dat het nieuwe kapsel wel beter staat dan die lampenkap die ze op d'r kop had de laatste tijd.
Maar zal zij een pruik dragen?
  woensdag 7 mei 2003 @ 00:01:57 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_10261434
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:16 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het nieuwe kapsel wel beter staat dan die lampenkap die ze op d'r kop had de laatste tijd.
Maar zal zij een pruik dragen?

Ik heb in de NOW gelezen dat ze een pruik draagt, door een of andere ziekte.
pi_10265273
Daar zullen we dan vanavond achter komen;

8:00 pm
Being Peggy Mitchell
A profile of the UK's favourite landlady, played so memorably by Barbara Windsor since 1994. The cameras join Barbara at work, at home, and preparing for a night with Dame Edna.

Dus niet vergeten, 21.00 op BBC1!

Mind the gap
  woensdag 7 mei 2003 @ 20:52:01 #220
521 ruby
Hell yeah!
pi_10281492
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:48 schreef Nicole22 het volgende:
Daar zullen we dan vanavond achter komen;

8:00 pm
Being Peggy Mitchell
A profile of the UK's favourite landlady, played so memorably by Barbara Windsor since 1994. The cameras join Barbara at work, at home, and preparing for a night with Dame Edna.

Dus niet vergeten, 21.00 op BBC1!

Thanx. Ik heb nog met m'n snufferd in de gids gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg.
pi_10283178
Wat een leuk mens die Barbara! Leuk weer om EE achter de schermen te zien.
Mind the gap
  woensdag 7 mei 2003 @ 21:57:19 #222
521 ruby
Hell yeah!
pi_10283498
Ik heb het eigenlijk met een half oor/oog gevolgd aangezien ik tegelijkertijd aan het Fokken was.

Het stond dus gewoon niet aangekondigd in de Veronicagids he. Nu zijn er ook totaal andere dingen op de buis dan in de gids vermeld staat. Lekkere informatie dus.

woensdag 7 mei 2003 @ 23:55:20 #223
16715 Mylene
*schatje*
pi_10286779
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:46 schreef Nicole22 het volgende:
Wat een leuk mens die Barbara! Leuk weer om EE achter de schermen te zien.
Shit, gemist, NET5/Buffy/Angel-avond.
pi_10289212
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:57 schreef ruby het volgende:
Ik heb het eigenlijk met een half oor/oog gevolgd aangezien ik tegelijkertijd aan het Fokken was.

Het stond dus gewoon niet aangekondigd in de Veronicagids he. Nu zijn er ook totaal andere dingen op de buis dan in de gids vermeld staat. Lekkere informatie dus.

Daarom heb ik onlangs ook de Veronica Gids opgezegd. Vaak klopt het niet wat er staat en komt er iets heel anders. Ik kijk nu een keer per week op de BBC site, daar heb je zo'n heel overzicht van wat er de hele week komt. En goed luisteren bij de aftiteling van EE, daar willen ze specials ook nogal eens aankondigen.
Mind the gap
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:42:31 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_10300743
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 07:56 schreef Nicole22 het volgende:

[..]

Daarom heb ik onlangs ook de Veronica Gids opgezegd. Vaak klopt het niet wat er staat en komt er iets heel anders. Ik kijk nu een keer per week op de BBC site, daar heb je zo'n heel overzicht van wat er de hele week komt. En goed luisteren bij de aftiteling van EE, daar willen ze specials ook nogal eens aankondigen.

Chatten met de sterren kondigen ze ook weleens aan, iemand dat al een keer gedaan??
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:10:04 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_10318999

Dennis .

pi_10323452
Ooeh, wie zou die third lady zijn? Zoe? Janine?
Mind the gap
  vrijdag 9 mei 2003 @ 20:07:19 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_10327234
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:55 schreef Nicole22 het volgende:
Ooeh, wie zou die third lady zijn? Zoe? Janine?
Dat verklap ik maar niet .
  vrijdag 9 mei 2003 @ 21:34:21 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_10328972
Wat een fout jasje had Spencer aan, Versace-achtig, .
  vrijdag 9 mei 2003 @ 22:39:29 #230
521 ruby
Hell yeah!
pi_10330301
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 21:34 schreef schatje het volgende:
Wat een fout jasje had Spencer aan, Versace-achtig, .
En dat kapsel was wel erg Gareth Gates achtig....

Wat was het einde eigenlijk? Ik ben namelijk in slaap gevallen.

zaterdag 10 mei 2003 @ 11:28:31 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_10335878
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 22:39 schreef ruby het volgende:

[..]

En dat kapsel was wel erg Gareth Gates achtig....

Wat was het einde eigenlijk? Ik ben namelijk in slaap gevallen.

Spencer heeft dus dat vals geld uitgegeven bij een club van een zware crimineel, daar kwam Sharon voor waarschuwen.Iemand die zoiets al eerder flikte belandde in het ziekenhuis, daar waren de vingers van afgehakt.

Nu blijkt ook dat Spencer zijn naam en adres bij die club had achtergelaten.Dat was het einde .

zaterdag 10 mei 2003 @ 11:45:55 #232
521 ruby
Hell yeah!
pi_10336051
Bedankt Schatje, ik ben weer helemaal bij.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 21:13:41 #233
16715 Mylene
*schatje*
pi_10409427
EastEnders gaat de goede kant op .
Opeens was Kate daar ook weer, ik vermoed dat we nog wel meer van haar te zien krijgen.
En hoe zal het met Alfie aflopen??
  zaterdag 17 mei 2003 @ 10:32:40 #234
521 ruby
Hell yeah!
pi_10488950
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
EastEnders gaat de goede kant op .
Opeens was Kate daar ook weer, ik vermoed dat we nog wel meer van haar te zien krijgen.
En hoe zal het met Alfie aflopen??
Ja gelukkig, het gaat weer beter met Eastenders. Alleen nog dat gehannes met Dot eruit en het is helemaal goed.

Wat wil Janine nou met dat bedrijf van Barry? Volgens mij heb ik een aflevering gemist ofzo..

maandag 19 mei 2003 @ 16:59:38 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_10538123
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 10:32 schreef ruby het volgende:

[..]

Wat wil Janine nou met dat bedrijf van Barry? Volgens mij heb ik een aflevering gemist ofzo..

Een of ander gladjanus wil zijn bedrijf overnemen, vast met foute bedoelingen.Barry twijfelt en Janine heeft een deal gesloten met die vent om hem over te halen en natuurlijk om er zelf beter van te worden.
  maandag 19 mei 2003 @ 19:50:50 #236
521 ruby
Hell yeah!
pi_10543057
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:59 schreef schatje het volgende:
Een of ander gladjanus wil zijn bedrijf overnemen, vast met foute bedoelingen.Barry twijfelt en Janine heeft een deal gesloten met die vent om hem over te halen en natuurlijk om er zelf beter van te worden.
Uiteraard, Janine zou Janine niet zijn als er niets achter zou steken.

Arme Kat, gaat Dennis liever uit met Joanne..
Ik vind Dennis op de één of andere manier toch niet zo'n topper. Z'n acteerprestaties daar word ik nog niet warm van.

maandag 19 mei 2003 @ 19:58:41 #237
16715 Mylene
*schatje*
pi_10543378
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:50 schreef ruby het volgende:

[..]

Arme Kat, gaat Dennis liever uit met Joanne..
Ik vind Dennis op de één of andere manier toch niet zo'n topper. Z'n acteerprestaties daar word ik nog niet warm van.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar komt misschien doordat ik het gewoon een lekker ding vind .
  dinsdag 20 mei 2003 @ 21:41:07 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_10572687
Nou, Martin is een tegendraads jongentje geworden, en natuurlijk helpt Vicky hem een handje .Hopelijk gaat ze terug naar Michelle, stom kut kind met afschuwelijk accent.
En goed dat Alfie van zich heeft afgebeten .
  woensdag 21 mei 2003 @ 08:06:50 #239
521 ruby
Hell yeah!
pi_10578107
Laat die Vicky inderdaad maar snel opzouten. Wat een slechte actrice zeg, ongelofelijk.

Heeft Dennis nou ook nog met die andere vrouw achter de bar liggen rampetampen? Ik weet even niet meer hoe ze heet...ze liet van schrik iets op de grond vallen toen Dennis het roze slipje onder zijn neus kreeg.

Hoe naïef kan Barry nog zijn... Het komt echt nooit meer goed met die jongen ben ik bang.

pi_10580481
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 08:06 schreef ruby het volgende:
Heeft Dennis nou ook nog met die andere vrouw achter de bar liggen rampetampen? Ik weet even niet meer hoe ze heet...ze liet van schrik iets op de grond vallen toen Dennis het roze slipje onder zijn neus kreeg.
Tracy bedoel je? Ja zo'n indruk kreeg ik ook een beetje...

De verhaallijn met Janine en Barry vind ik ronduit tenenkrommend en ik weet niet of dat nou vanwege de naiviteit van Barry is of vanwege het ronduit irritante verhaal an sich

Ik vind trouwens de laatste paar afleveringen een beetje rommelig overkomen, beetje hak op de tak enzo...Of ligt dat nou aan mij?

woensdag 21 mei 2003 @ 13:32:06 #241
16715 Mylene
*schatje*
pi_10583698
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 08:06 schreef ruby het volgende:

Beetje jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op dat Dennis een player is, overdrijven is ook een vaak.
  woensdag 21 mei 2003 @ 21:22:01 #242
521 ruby
Hell yeah!
pi_10594688
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:50 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Tracy bedoel je? Ja zo'n indruk kreeg ik ook een beetje...

De verhaallijn met Janine en Barry vind ik ronduit tenenkrommend en ik weet niet of dat nou vanwege de naiviteit van Barry is of vanwege het ronduit irritante verhaal an sich

Ik vind trouwens de laatste paar afleveringen een beetje rommelig overkomen, beetje hak op de tak enzo...Of ligt dat nou aan mij?

Ja, Tracy die bedoel ik. Out of the blue heeft zij dus blijkbaar ook liggen krikken met Dennis.

Dat verhaal over Barry en de zaak was mij eerst ook niet zo duidelijk. Maar dat was omdat ik een aflevering gemist had (ik weet het al weer, Patty's Posse was aan de gang). Maar Barry z'n dommigheid irriteert mij ook en Janine haar stiekeme gedrag ook. Kijk, een paar keer is leuk maar ze hoeven niet aan de gang te blijven gaan. Het wordt anders zo voorspelbaar...

quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:32 schreef schatje het volgende:
Beetje jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op dat Dennis een player is, overdrijven is ook een vaak.
Wat je zegt ja...casanova Dennis ligt meteen met geheel Albert Square te seksen om z'n karakter nog wat meer bravoure te geven.

Anyway, morgen kijk ik weer vrolijk verder naar het wel een wee van Eastenders.

ps. Kijken jullie ook naar Cutting It? Enig he?

zondag 25 mei 2003 @ 18:17:27 #243
521 ruby
Hell yeah!
pi_10670683
Wat schattig dat Phil en Kate weer bij elkaar zijn. Eindelijk geluk in Phil z'n leven.

Oeffff, weet je wat ik irritant vind? Als Alfie op het punt staat om Kat te vertellen dat ie gek op haar is, dat er weer één of andere halve zool tussen komt om de boel te verstoren. Dit is nu al zo'n tig keer gebeurd en het wordt nu vervelend. We weten het nu wel...

zondag 25 mei 2003 @ 18:37:59 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_10671033
quote:
Op zondag 25 mei 2003 18:17 schreef ruby het volgende:
Wat schattig dat Phil en Kate weer bij elkaar zijn. Eindelijk geluk in Phil z'n leven.
Daar hebben de schrijvers idd een leuke draai aan gegeven .
Phil moet nog wel een gunst terug doen.En omdat Phil er ook een jaartje tussen uitgaat denk ik dat het misschien wel slecht afloopt, dat ie een jaartje de cel in moet ofzo.
quote:
Oeffff, weet je wat ik irritant vind? Als Alfie op het punt staat om Kat te vertellen dat ie gek op haar is, dat er weer één of andere halve zool tussen komt om de boel te verstoren. Dit is nu al zo'n tig keer gebeurd en het wordt nu vervelend. We weten het nu wel...
Daar stoor ik me ook ontzettend aan, stom jong van een Spencer.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 18:16:50 #245
521 ruby
Hell yeah!
pi_10715616
Och heden, Grant heeft een ernstig verkeersongeluk gehad. Betekent dit nu dat Grant mee terugkomt naar de Square?
  dinsdag 27 mei 2003 @ 18:40:10 #246
16715 Mylene
*schatje*
pi_10715973
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 18:16 schreef ruby het volgende:
Och heden, Grant heeft een ernstig verkeersongeluk gehad. Betekent dit nu dat Grant mee terugkomt naar de Square?
Ik denk dat het jaartje wegblijven van Barbara nu is ingegaan, eerder dan gepland, vanwege gezondheidsredenen.

Ik hoop dat Grant terugkomt .

dinsdag 27 mei 2003 @ 23:45:08 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_10722935
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:22 schreef ruby het volgende:
ps. Kijken jullie ook naar Cutting It? Enig he?

Vanavond weer erg genoten.
De verhaallijnen zijn iets meer over the top dan vorig jaar, maar ik vermaak mij er prima mee.

Edit: En die Ruby die meespeelt....

woensdag 28 mei 2003 @ 00:01:41 #248
521 ruby
Hell yeah!
pi_10723327
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:45 schreef APK het volgende:

Vanavond weer erg genoten.
De verhaallijnen zijn iets meer over the top dan vorig jaar, maar ik vermaak mij er prima mee.

Edit: En die Ruby die meespeelt....

Ow, ik dacht bijna dat je mij bedoelde.

Inderdaad een schitterende serie.. Wat zijn de Britten daar toch goed in.

-edit- Die Gavin houdt het wel in de familie he..ouwe rampetampert.
Best leuke vent om te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 28-05-2003 00:07]

woensdag 28 mei 2003 @ 00:29:08 #249
6941 APK
Factual, I think.
pi_10723860
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:01 schreef ruby het volgende:
-edit- Die Gavin houdt het wel in de familie he..ouwe rampetampert.
Best leuke vent om te zien.
Zou ik ook doen met zo'n familie.
Die andere, hoe heet 'ie, Tigger is zijn bijnaam, vond ik vorig jaar uiterst onsympathiek maar is nu ook best te pruimen.

(EE is een beetje saai, dus moeten we het maar even over een ander programma hebben. )

woensdag 28 mei 2003 @ 00:35:08 #250
521 ruby
Hell yeah!
pi_10723961
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:29 schreef APK het volgende:
Zou ik ook doen met zo'n familie.
Die andere, hoe heet 'ie, Tigger is zijn bijnaam, vond ik vorig jaar uiterst onsympathiek maar is nu ook best te pruimen.

(EE is een beetje saai, dus moeten we het maar even over een ander programma hebben. )

Ja, Tigger is de kwaadste niet. Maar diep in zijn hart is ie wel een womanizer denk ik...dus dat zal niet goed gaan op den duur. En uiteindelijk zal Alley wel teruggaan naar Gavin (leuk idee dat je dochter heeft zitten sabbelen aan je man. )
pi_10757679
als ik 't goed begrepen heb komt er een nieuwe familie in de square!
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:47:53 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_10759330
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 16:56 schreef Reticulin het volgende:
als ik 't goed begrepen heb komt er een nieuwe familie in de square!
Klopt, Aziatische familie, ben benieuwd.
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:49:11 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_10759340
Wie opent deeltje 3??
Ruby maar weer .
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:50:22 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_10759360
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Klopt, Aziatische familie, ben benieuwd.

Op Albert Square no. 42?
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:53:34 #255
521 ruby
Hell yeah!
pi_10759410
Oké, ik zal deeltje 3 openen!!!
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:56:30 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_10759449
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')