Dus kom maar op met al die liefjes
Dit zijn en 2 ervan waren mijn poezebeestjes
Misra, ook ongeveer een half jaar geleden.... 7 maanden oud ondertussen.
(voor de geïnteresseerden, hij 'blaft' naar een musje dat op de rand van het dak zit)
quote:Ohh
Op zondag 9 februari 2003 19:14 schreef MichielV het volgende:
[afbeelding]
quote:lol
Op zondag 9 februari 2003 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwe aanwinst, de linker of rechter beeb ?
Links woont sinds vanavond bij ons en rechts pas ik vaak op is mijn nichtje
quote:Klein tijgertje...
Op dinsdag 11 februari 2003 12:38 schreef Valkyre het volgende:
Nog een nieuw ras: de Savannah
quote:Zijn wel vreselijk mooie beesten zeg!
Op dinsdag 11 februari 2003 12:38 schreef Valkyre het volgende:
Nog een nieuw ras: de Savannah
Bijna open
Hier eentje van een jaar of twee terug, kat en kind waren ongeveer even groot (nu niet meer)
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 12-02-2003 14:40]
quote:Mooi beestje. Leuke flaporen! Heb je dat beest Jamie genoemd? Zo heet ik ook
Op woensdag 12 februari 2003 14:24 schreef Rewimo het volgende:
MissMSX, die British Blue is prachtig!Mijn Jamie is een blauwe Scottish Fold.
Hier eentje van een jaar of twee terug, kat en kind waren ongeveer even groot (nu niet meer)
[afbeelding]
Nog een leuk beest:
quote:Hij heet eigenlijk Ming Mang's Mister Bluesky, maar dat zag ik me toch niet roepen aan de achterdeur
Op woensdag 12 februari 2003 16:05 schreef Jummy het volgende:[..]
Mooi beestje. Leuke flaporen! Heb je dat beest Jamie genoemd? Zo heet ik ook
![]()
quote:Die oren zijn zo grappig
Op woensdag 12 februari 2003 14:24 schreef Rewimo het volgende:
MissMSX, die British Blue is prachtig!Mijn Jamie is een blauwe Scottish Fold.
Hier dus wat fotootjes. Ik vind het jammer dat ik hun fotoboeken niet hier heb. Ik was nl. zo fanatiek vroeger dat ik ong. 3 fotoboeken heb volgeschoten met alleen maar foto's van hen en hun vaders/moeders/broertjes e.d.
In die albums staan echt de meest geweldige en lieve foto's van ze. Voorlopig moet ik het doen met deze iets minder van kwaliteit zijnde digitale oude pix.
Het grappige verschil tussen Sammie en Bobo wat vaak opviel: als Bobo weer eens op jacht was geweest naar vogeltjes/ vrouwtjespoezen en hij in de vijver van de buren was gesprongen, zat hij meestal onder de modder. Mijn vader heeft hem recentelijk nog mee onder de douche genomen omdat hij weer eens helemaal ranzig was en het er niet af te krijgen was -Afijn- Dat verschil zag je vaak erg goed, omdat Sammie -het nette keurige dametje- zichzelf nooit vies maakte...
Hier zijn ze aan het eten bij hun bakjes in de keuken...
Sammie Ze knijpt altijd terug als ik m'n vinger bij haar pootje hield en ze bijt lichtjes in je vinger als teken dat ze van je houdt
Sammie zoals ze vaak vroeger op mijn monitor zat, lekker bij me, af en toe kijkend naar al die bewegende dingetjes op m'n monitor (ze volgde ook heel vaak de muis..je haar zag precies z'n bewegingen volgen).
Zo lief
Dat mis ik echt..
Net twee uur bij ons.
Bailey en zijn speelkameraad.
Bailey volgt de muis en de ballen op de monitor van DuchessX.
Bailey eet weer eens mee met Zito
Bailey is moe.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 14-02-2003 01:37]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |