Ik moet dit ook eigenlijk aan de slager vragen, maar dat vergeet ik elke keer. Deze filet américain heb ik afgelopen donderdag gekocht.
quote:Eigenlijk, hè? Eigenlijk vraagt ze dat dus.
Op zondag 9 februari 2003 18:48 schreef Rewimo het volgende:
En wat is de houdbaarheidsdatum
quote:Ja logisch, maar etenswaren kunnen ook bedorven zijn terwijl het niet te zien is.
Op zondag 9 februari 2003 18:53 schreef Dr_Evil het volgende:
Als ie erg bruin is, en niet zo fris meer ruikt zou ik 'm niet meer eten....
Maar meestal blijft verse filet american wel een paar dagen goed, mits koel bewaard.
quote:Is dit niet wat laat??
Op zondag 9 februari 2003 18:48 schreef Oxazepam het volgende:
Ik zit nulekker
te ontbijten
quote:Nee. Ik moet nog beginnen.
Op zondag 9 februari 2003 18:55 schreef Girly-Suus het volgende:[..]
Is dit niet wat laat??
quote:briljante reactie!!
Op zondag 9 februari 2003 18:53 schreef Dr_Evil het volgende:
Als ie erg bruin is, en niet zo fris meer ruikt zou ik 'm niet meer eten....
quote:Ik lag vanochtend pas om 10.00 uur in bed.
Op zondag 9 februari 2003 18:55 schreef Girly-Suus het volgende:
Is dit niet wat laat??
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:56 schreef Stranger het volgende:
Je kan het beter eerst altijd even testen op een huisdier.. als die er weinig zichtbaar last van hebben, moet jij het ook wel aankunnen.
Ik heb een bakje Filet Americain in de koelkast liggen, gister verpakt en volgens de verpakking nog 3 dagen houdbaar...dus als je weet wanneer het verpakt is...
quote:Of mee het bos in nemen en aan loslopende honden voeren
Op zondag 9 februari 2003 18:56 schreef Stranger het volgende:
Je kan het beter eerst altijd even testen op een huisdier.. als die er weinig zichtbaar last van hebben, moet jij het ook wel aankunnen.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb een bakje Filet Americain in de koelkast liggen, gister verpakt en volgens de verpakking nog 3 dagen houdbaar...dus als je weet wanneer het verpakt is...
quote:Maar ik denk dat dat van die 3 dagen wel klopt, want ik moet eerlijk zeggen dat ik net twee happen genomen heb en het toen weggegooid heb omdat het
Op zondag 9 februari 2003 18:48 schreef Oxazepam het volgende:
Deze filet américain heb ik afgelopen donderdag gekocht.
(Zo'n beetje iedere koe hier in Nederland heeft lintworm, maar daar wordt verder niets aan gedaan omdat je dat vlees dan blijkbaar niet meer kwijt kan (door de medicijnen). Ook is het bijna onmogelijk om tegen te gaan, en de koe heeft er verder geen last van...dus tjah )
Mjah, als je daar geen problemen mee hebt: Gewoon doen (Wel oppassen als je zwanger bent!)
quote:en de kleur
Op zondag 9 februari 2003 20:11 schreef glossy het volgende:
je ruikt het van zelf en het smaakt zuur filet dat over datum is
smam heeft het zaterdag morgen gehaald heb ik gister wat van gehad en vandaag en nu is ie op.
quote:beetje grauw achtige kleur,tis niet meer mooi rood of wat het ook is voor kleur
Op zondag 9 februari 2003 20:13 schreef schatje het volgende:[..]
en de kleur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |