met veel monologenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:17 schreef Ebinas het volgende:
Wanda heeft op een toneelopleiding gezeten
Ze krijgt een 10quote:
Klinger!quote:
GJ doet NIET mee!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:20 schreef Ebinas het volgende:
Iemand GJ al gezien?
Zo ja, doet hij mee?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt ver Jasper,ik heb het gevoel dat zijn lichaam niet verder is ontwikkeld!
( laat ik dat gevoel nou bij haar hersens hebben)
Trouwens erg kortzichtig met een transgender zoon die ze heeft.
Die is zo homo/transfoob en wil absoluut niet geassocieerd worden met dit soort dingen. Ook als is het voor de grapquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Wendy zegt dat nu ook dat GJ niet mee wil doen.
Dat Rupi hem maar uren lang mag gaan verleidenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die is zo homo/transfoob en wil absoluut niet geassocieerd worden met dit soort dingen. Ook als is het voor de grap
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:29 schreef R0T29 het volgende:
Martin zegt tegen Wendy die met de krultang bezig is. Je maakt me niet kaal toch?
Wendy: "Neee.....daar heb je mij niet voor nodig..."
Hij vind het veel te leukquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik weet niet wat dit met Jappie doet, hij blijfft gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:29 schreef R0T29 het volgende:
Martin zegt tegen Wendy die met de krultang bezig is. Je maakt me niet kaal toch?
Wendy: "Neee.....daar heb je mij niet voor nodig..."
Denk ut wel een beetjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe hobby gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |