wat zit esther eigenlijk te miepen. Sas heeft toch ook een hemd van JW aan? En Esther had toch zelf ook kleding van JW kunnen aantrekken?quote:
Erg he, maar ik vind Babette nog erger, die blijft Esther maar richting JW duwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Jezus en dat allemaal omdat Eunice kleren aan heeft van JW?! Echt ga naar huis Esther en lät die man met rust.
Dat ze daar al over kan miepenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zit esther eigenlijk te miepen. Sas heeft toch ook een hemd van JW aan? En Esther had toch zelf ook kleding van JW kunnen aantrekken?
die vrouw heeft er echt een paar volledig los zitten bovenin..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Jezus en dat allemaal omdat Eunice kleren aan heeft van JW?! Echt ga naar huis Esther en lät die man met rust.
Ook Sasha moet nu ook dood en van wie heeft Bern kleren aan ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:25 schreef Harry het volgende:
Babette suggereert tegen Esther dat Eunice het met opzet doet, om de kleding van JW aan te trekken.
Sasha heeft overigens ook kleding van JW aan.
Ik lig dubbelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen in de CoS te verbluft om screenshots te maken. ..![]()
Ging over GJquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:30 schreef Harry het volgende:
Mexx raadt gelijk dat Esther het moeilijk vindt dat Eunice kleding van JW aan heeft.
Mexx: doe dan kleding van Rupert aan.
Esther: ZEKER NIET!!
Drie seconden later: in de armen van Rupert
Die denkt echt nog manager te zijn..quote:
Eens per jaar een festival organiseren met zn allen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:33 schreef Ebinas het volgende:
Isaac is door vanochtend op een idee gebracht.
nog niet bekend wat
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:35 schreef Ebinas het volgende:
Zegt Kenzi nu"slap gelul" over dat verhaal van Isaac ?
Denk alleen voor hun zelfquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:34 schreef engine het volgende:
Er komt een festival![]()
Ik verwacht de hele cos op die festival![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |