correct!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef suzi1 het volgende:
alles wat ze zelf doen, beschuldigen ze anderen van
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even het vriendinnen voor het leven momentje
you kave me ...... bla bla bla .. wat een gelul in dat kut verbastert semi popi Engels ....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even het vriendinnen voor het leven momentje
Die zien elkaar nog 1 of 2 keer en dan weer doorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:55 schreef Krambo het volgende:
Zo raar altijd in RLS, ze kennen elkaar een week of wat en ze zijn meteen beste vrienden voor het leven.
Ja dat kan altijd maar verwacht dat pas verderop in het spel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:56 schreef ben34567 het volgende:
Gaat BB de verhaallijn tussen Danny en Chelsea vroegtijdig willen sluiten zonder dat er eerst drank in het spel kwam ? Ik verwacht half dat er in een twist morgen niemand naar huis gaat.
Dat hoop ik toch echt niet, en denk het ook niet. Een van hun moet weg, zorgt voor drama toch? Willen we toch allemaal en is ook goed voor de kijkcijfertjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:56 schreef ben34567 het volgende:
Gaat BB de verhaallijn tussen Danny en Chelsea vroegtijdig willen sluiten zonder dat er eerst drank in het spel kwam ? Ik verwacht half dat er in een twist morgen niemand naar huis gaat.
Danny gaat gewoon voor een anderquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet, en denk het ook niet. Een van hun moet weg, zorgt voor drama toch? Willen we toch allemaal en is ook goed voor de kijkcijfertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |