Ali waait volgens mij met alle winden mee, net wat hem goed uitkomt op dat momentquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:40 schreef Krambo het volgende:
Ali valt een beetje uit z'n rol. Ik had verwacht dat hij wat langer neutraal zou blijven
Danny herhaald graagquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:46 schreef Krambo het volgende:
Ja Danny we gaat het inderdaad zien (voor de 100e keer dat hij dat zegt)
Die mag terug naar Gabyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef chufi het volgende:
Het is niet het ergste van je leven .... Het blijft een spel..... Vertel dat Danny maar eens
poah!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef suzi1 het volgende:
alles wat op je pad komt is je kans en alles wat niet op je pad komt komt niet
ook waarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben nu makkelijk praten totdat ze zelf 3 personen moeten aanwijzen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:46 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen daar ziet in Jason een soort manipulerende mastermind maar ik zie enkel een licht autistische ietwat socially awkward jonge gast die zich niet laat doen door peer pressure.
klopt redelijk, maar dat is precies waarom hij dus ook allerlei mogelijkheden bespreekt en daarmee ook anderen laat nadenken. niet bewust, maar gewoon omdat hij zo in elkaar steekt. denk ik hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:46 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen daar ziet in Jason een soort manipulerende mastermind maar ik zie enkel een licht autistische ietwat socially awkward jonge gast die zich niet laat doen door peer pressure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |