-knip-quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zou BB kunnen winnen, dat weet ik wel zeker
met mijn ervaring van het kijken van vele realityshows, BB maar ook The Challenge en ook The Circle
Iedereen kan BB winnen, mits de kijker het je ook gunt. Je kan nog zo vaak gekeken hebben, als de kijker je niet leuk vind lig je er uit...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
met mijn ervaring van het kijken van vele realityshows, BB maar ook The Challenge en ook The Circle
Leuke meid maar heel gevaarlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
Chiara die er weer goed uitziet net wakker; met bril en zonder make-up.
Ik zie Lindsey wel als potentiële winnaar so far. Die ligt bij iedereen goed en zal vooralsnog niet snel genomineerd worden. (Denk ik)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Jolien en Ilse zijn makkelijke slachtoffers. Beiden overleven de publieksstemming niet tenzij ze er samen op staan. De rest is moeilijker te schatten.Lindsey en Bart middenmotors in mijn ogen.
Hij gaat hem toch opeten hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:37 schreef Ireth het volgende:
Ali die zegt dat ie genoeg gegeten heeft!![]()
Dat we dat nog mochten meemaken
Is goed. Bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
Chiara die er weer zonder moeite goed uitziet net wakker; met bril en zonder make-up.
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
Chiara die er weer zonder moeite goed uitziet net wakker; met bril en zonder make-up.
okquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
bij The Challenge hebben ze een schijthekel aan big brother kandidaten
in italie eten ze weinig brood, dat kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:40 schreef Flori het volgende:
Chiara al drie jaar geen brood gegeten?
Ze woont in Nederland.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in italie eten ze weinig brood, dat klopt
Eerst lag Weert aan de zee. Nu in Italiëquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in italie eten ze weinig brood, dat klopt
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:42 schreef bpi het volgende:
[..]
Eerst lag Weert aan de zee. Nu in Italië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |