die was net al not amusedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef Flow3r het volgende:
Morgen is 'andersomdag' bedacht door k3, Wanda en Jappie dacht ik te horen
Wanda zal niet happy zijn
Wanda kan wel niet Happy zijn, maar volgens mij is Wanda niet de eigenaresse van die loods. Ze moet er maar mee dealen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef Flow3r het volgende:
Morgen is 'andersomdag' bedacht door k3, Wanda en Jappie dacht ik te horen
Wanda zal niet happy zijn
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef greysbones het volgende:
Wanda ligt met de ogen open in bed
drillmaster Ice ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef greysbones het volgende:
Wanda ligt met de ogen open in bed
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wil bij Wendy slapen
Mag niet, ze heeft het al zo heet
t was een rustige avondquote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dacht, kom nog even lezen, maar weinig gemist zie ik al.
Morgen de zoemer?
Dan de zoemer ook maar andersom morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
t was een rustige avond
morgen andersom dag
vol geplanned
remeozquote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan de zoemer ook maar andersom morgen
Heb er hier ook niets overgelezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 06:50 schreef Moeraskat het volgende:
Op Facebook las ik dat Wanda en Jappie samen hebben liggen friemelen in bed net. Iemand dat gezien?
Want ik geloof er weinig van
Nee ik dus ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er hier ook niets overgelezen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Negromedeog....![]()
Nou ben benieuwd... andersomdag...
Het kon heftig heftig worden volgens Wanda....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen idee wat ze daar mee bemoeien.
Die twee zijn wel het ergste zeg.quote:
Spannendddd heb je ook enig idee hoelaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Negromedeog....![]()
Nou ben benieuwd... andersomdag...
[..]
Het kon heftig heftig worden volgens Wanda....
Ik denk dat de dag gelijk andersom begint... maar pin me er niet op vast...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannendddd heb je ook enig idee hoelaat?
O dan liggen ze nog lang in bedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat de dag gelijk andersom begint... maar pin me er niet op vast...
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan liggen ze nog lang in bedDan beginnen ze met slapen
Ja precies zoiets dacht ik ook...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:18 schreef danaqui het volgende:
Wat ik ervan begreep is andersomdag dat ze beginnen met de avond en eindigen met de ochtend dus ze hebben straks een feestje (volgens Kim K) dan avond eten, daarna spelletje geloof ik dan lunch, daarna geen idee ( ben ik vergeten ) en ze eindigen met ontbijt. Dat is wat Kim K vertelde van de week.
O nou dat vind ik niet heftig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:18 schreef danaqui het volgende:
Wat ik ervan begreep is andersomdag dat ze beginnen met de avond en eindigen met de ochtend dus ze hebben straks een feestje (volgens Kim K) dan avond eten, daarna spelletje geloof ik dan lunch, daarna geen idee ( ben ik vergeten ) en ze eindigen met ontbijt. Dat is wat Kim K vertelde van de week.
Pfff net zo'n standaard vrijgezellen feest: hahaha de bruid krijgt eerst nagerechtb terwijl de rest van de vriendinnengroep aan het hoofd gerecht beginnen,nou dat is grappig 🤮🤬 ( als je ....... op de lagere school zit)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:18 schreef danaqui het volgende:
Als ze vanmorgen meteen aan de alcohol gaan kan het wel heftig wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dat vind ik niet heftig eerlijk gezegd.
ZOveel drinken hebben ze volgens mij niet eens tochquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze vanmorgen meteen aan de alcohol gaan kan het wel heftig worden
Ik weet ook niet wat Wanda hier heftig aan vind.... maar ik zou nu nog niet aan warm eten hoeven te denken, of aan drank/fris enzquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dat vind ik niet heftig eerlijk gezegd.
Ik heb geen idee of er überhaupt nog alcohol is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel drinken hebben ze volgens mij niet eens toch
Ik heb wel een aantal kratjes bier gezien en van die dozen wijn....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel drinken hebben ze volgens mij niet eens toch
Vind haar niet eng hoorquote:
Ik vind het een vreselijk eng, arrogant wijf met een vreselijk grote smoel....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar niet eng hoor
Ze heeft een raar figuur, gisteren op tv stond ze ook weer niet op haar voordeligst op
O echt, het kan maar is mij nog niet opgevallen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk eng, arrogant wijf met een vreselijk grote smoel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |