Wat apart!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Jippie het volgende:
Een enorme lenticulaire wolk die lijkt op een UFO werd donderdag gezien boven de stad Bursa in Turkije, Verraste burgers maakten foto's van het zeldzame fenomeen met hun telefoons.
De cirkelvormige wolk, die bij zonsopgang verscheen en een groot gat in het midden had, bleef ongeveer een uur in de lucht hangen. Lenticulaire wolken staan bekend om hun gebogen, UFO-achtig uiterlijk en bevinden zich meestal op een hoogte tussen 2000 en 5000 meter.
Ikwou net zeggen, zie dat er eerder in dan een Ufoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:19 schreef speknek het volgende:
Mijn weledelzeergeleerde mening is dat dat een vagina is.
Dit moet die ene met de PhD zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:19 schreef speknek het volgende:
Mijn weledelzeergeleerde mening is dat dat een vagina is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit moet die ene met de PhD zijn.
Dat was @Norragequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat apart!![]()
We hadden hier ooit een user die zijn PhD gedaan heeft over wolken, ik dacht eerst @:speknek maar nu twijfel ik.
Die deed het over ijs toch? Ik denk dat het @thijsdetweede gaat?quote:
Norrage kwam me niet bekend voor en thijsdetweede wel!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die deed het over ijs toch? Ik denk dat het @:thijsdetweede gaat?
Ah tof!quote:Op zondag 22 januari 2023 10:00 schreef Norrage het volgende:
Thijs is dat inderdaad. Ik deed mijn afstuderen bij de groep waar Thijs was gepromoveerddus ik ben afgestudeerd op wolken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |