Je bent ook gewoon klapvee..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is bij alle tv shows toch. Komt er half uur lang zo'n opgewonden publieksopwarmer die moppen gaat vertellen en iedereen dansjes laat doen en zeggen wat je wel en niet moet doen en worden de promo's opgenomen etc.Vermoeiende types vaak.
Frits zegt het ook echt núquote:
Nee dat is die gast rechtsquote:
Zogenaamd 'gevoelig'. Niemand voelt het meid.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Deze uitvoering kan me niet zo bekoren.
Eenschquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zogenaamd 'gevoelig'. Niemand voelt het meid.
Idd lekker gaan zingen op Bollywood feestjes ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:48 schreef Guanabana het volgende:
Hoop exit Shay vandaag, geen zin meer in hem.
Ik vind het nummer op zich prima, maar in deze uitvoering echt een draakquote:
Hebben ze elke keer al. Doen ze altijd snel uit na het optreden. Soms zie je het in beeld. de andere deelnemers ook.quote:
Kennisje was er vorige week en die zei dat de muziek "vervloog"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:52 schreef AgnesGru het volgende:
Klinkt het in de studio nou veel anders dan thuis @:H_T ?
Hebben we hem al gespot?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:52 schreef AgnesGru het volgende:
Klinkt het in de studio nou veel anders dan thuis @:H_T ?
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Shay vindt zichzelf helemaal tof volgens mij.
Nog nooit zo aandachtig gekeken bij publieksshots, maar nog niets gezienquote:
Nog niet, maar bovenin het paarse vak begreep ik.quote:
quote:
Denk dat we Freek Vonk nodig hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Succes! Ik heb een schutkleur aan, dus ik maak het je niet te makkelijk
Na 1x een escaperoom hebben gedaan, vergeet je elkaar niet zo snelquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog niet, maar bovenin het paarse vak begreep ik.
weet ook niet hoe hij er uit ziet, dus wordt voor mij sowieso lastig,
Nee, dit was maar zozoquote:
Yep..quote:
Eensquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Toch zie ik liever dit soort nummers dan die extravagante Engelstalige schreeuwdansnummers.
Emoooosie!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit vond ik mooi, maar dat huilen.
Ik ken het van IOS.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:03 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kende dit ook niet, dat het van S&F is verklaard een hoop.
IOS toch? S&F een coverquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:03 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ken ook de groningse versiequote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:03 schreef AgnesGru het volgende:
Dan kunnen ze niet echt dansen, maar wel bewegen, zoiets.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dat 'mover' dat ze soms noemen, heb ik iets gemist?
Haha oke.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet echt dansen, maar wel bewegen, zoiets.
Iemand die niet kan dansen, maar wel doet alsof.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dat 'mover' dat ze soms noemen, heb ik iets gemist?
anders gaat het irriteren?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:08 schreef Dave het volgende:
Weer dat kettinkje over z’n coltrui. Wat is deze?
Scherp gezienquote:
Omdat ze het net over S&F hadden, vandaarquote:
Doe het dan vollledig over de coltrui en niet halfquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
anders gaat het irriteren?
haha die valt zo in slaap idd. Daarom mogen kids onder 16 normaliter niet. Ziet er niet uit op tv.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Dat jongetje achter William doet Home Alone na.
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |