Ik vermoed Dominique en Victor weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:25 schreef livelink het volgende:
Dominique vind ik wel de leukste van de vrouwen. Maar ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Klachten bij Rolf Sanchez.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit nou weer voor nummer. Doe het dan helemaal in het Spaans.
Het origineel gaat ook zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Dit is het repertoire van Rolf Sanchezquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:26 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Nou dat vind ik dat ook niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is het repertoire van Rolf Sanchez
idd beetje afgekeken bij Kpop. Gewoon eigen taal zingen (spaans dan) en paar woordjes Nederlands erdoorheen en het scoort als een malle.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is het repertoire van Rolf Sanchez
Snap sowieso niet dat de meeste nummers niet Nederlands waren vanaf het begin.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Je loopt voor 🤣..quote:
Dat had ik ook. Want zij stuurde dat en Dominique moest bij mij nog beginnen met zingen. XDquote:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Want zij stuurde dat en Dominique moest bij mij nog beginnen met zingen. XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |