Tuurlijk en SBI code bij Isaac heet in zijn ervaring ook "IBSN of ISNB nummer"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:54 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft het gesprek inmiddels overgenomen
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:01 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jw spreekt mirthe aan op dat ze zomaar het gesprek onderbreekt
Vast Ima en Rupiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babette: "Kijk ze daar nou zitten met z'n tweeën.. Ik geef ze toch wel een kans hierbuiten"
GJ: "Ja, ik ook..... Wel 3 hele dagen"
Geen idee over wie ze het hadden. Kwam er in vallen nadat ik zat was van Isaac op die andere stream.
Ik vind dat ook terechtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja mirthe schrok er een beetje van:D, maar was wel terecht, maar doen ze allemaal daar
Ik weet het niet, kon het er niet precies uit opmaken. Zou ook over Martin en Mexx/Kim en Jef kunnen gaan. Maar onderwerp veranderde weer in K3 en eliminaties.quote:
Gelukkig is het bijna februariquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Silves het volgende:
Jef wilde naar binnen stormen, bep heeft hem tegen gehouden..iets met wijn, en Kimw haar privileges..hoofdgerecht 80 eurp, taart, bier, wijn, vandaag niet, omdat kimw morgen weer een evenement doet met dure spullen...
Ik heb het gehoordquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit zei Bep, GJ en Erik ook..blij als de maand voorbij is.
Ja ik ook absoluut!.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord![]()
En ik ben het eens met wat ze zeiden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja zelfde als zijn eigen pruik, maar dan wat korter
ftfyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Esther maakt zich nergens druk om , maar Eva maakt zich overal druk om
wilde niet je hele quote vernaggelenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zou het andersom moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |