abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207638693
Hallo allemaal,

Wellicht stel ik deze vraag in het verkeerde gedeelte, maar ik vroeg me het volgende af.
Sinds kort ben ik een vrij actief gebruiker van Strava (met name hardlopen). Nu wilde ik graag een proefabonnement van 60 dagen afsluiten, echter worden daarna 70 euro kosten in rekening gebracht voor een jaarabonnement.

Nu was ik benieuwd of dit jaarabonnement verplicht is of optioneel. Met andere woorden, kun je aan het einde van het proefabonnement het opnieuw opzeggen om te voorkomen dat je aan het jaarabonnement vast zit?

Dit wordt mij niet helemaal duidelijk adhv de gestelde voorwaarden via Strava.

Bedankt alvast!
pi_207638985
Je moet het inderdaad wel opzeggen, en dat kan in principe diezelfde dag dat je het proefabonnement afsluit al. De 60 dagen blijven dan gewoon lopen.

Ik zou ook niet wachten tot het laatst met afmelden, want dan heb je kans dat ze die kosten al incasseren. Zou je natuurlijk wel terug moeten krijgen. Maar soms is dat best een gedoe.

Je bent uiteraard niet verplicht het jaarabonnement af te nemen, daarvoor is de proefperiode immers

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2023 12:01:14 ]
  vrijdag 20 januari 2023 @ 12:28:49 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_207639335
Wel even kijken of er geen "je moet minimaal 14 dagen vóór het aflopen opzeggen", maar inderdaad, je kan normaalgesproken direct na het afsluiten al opzeggen en dan blijft het alsnog die 60 dagen gratis werken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_207640383
Ok, bedankt voor de reacties!
pi_207641187
Tip: als je je aanmeldt bij AA-Drink dan krijg je voor elk half uur sporten een punt waarmee je voor onnodige sportspullen, bongobonnen en zo kunt sparen
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 10:23:59 #6
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_207651575
Ik heb net een jaarabonnement. Echt veel meerwaarde heeft het niet. Leuk, maar niet echt 70 euro per jaar leuk. Voor een keer dus (al vrees ik dat de gratis versie steeds meer uitgekleed gaat worden om het verschil te rechtvaardigen).
I am a black hole shitting into the void
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')