langs de boulevardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
De wegen des BoonDockSaints zijn ondoorgrondelijk
Een uiltje knappen mag wel, kappen nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
oh dan blijf ik wel wakker als het niet mag
De boom wel met vergunningquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Een uiltje knappen mag wel, kappen niet
quote:
Mooi ditquote:
hier geen sneeuw meer, vanmorgen een dun laagje maar dat is al wegquote:
sweetquote:
Morguh heer Pullupquote:
Hey Koen, rij voorzichtigquote:
Haaiquote:
Geen laag sneeuw hierzoquote:
Oeps, ik las toeren, kijk nu even terug is het loerenquote:
Ze zijn altijd zo snel met die codes uitgeven dat mensen zich er niet vee meer van aantrekken,quote:
We gaan het zien, als ik hier naar buiten kijk is de straat vochtig.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo snel met die codes uitgeven dat mensen zich er niet vee meer van aantrekken,
Als het vriest kan het behoorlijk glad zijn, kijk maar uit ff testen voor je er op staptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:35 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zien, als ik hier naar buiten kijk is de straat vochtig.
Ga zo op de fiets op pad dus ik merk het vanelf
apart, nog nooit gezienquote:
De eerstequote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:29 schreef engine het volgende:
Puzzeltje![]()
Welke smiley staat er dubbel onder het invoervak?
Nee die bedoel ik nietquote:
Haddenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, WTF... ben je er even niet, hebben we er een bami in blik dwaas bij![]()
quote:
Nee, ik haat ook klonen... vooral omdat ik ze niet herken.quote:
Waarschijnlijk lag er bij hem nog zo'n 30 cmquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik heb vandaag een afspraak op kantoor, maar hij appte net dat hij vanmiddag pas komt vanwege de sneeuw, maar hier is alles gewoon nog groen
Een nieuwe user die 50 bami-topics opent hoeft niet per se een kloon te zijn, kan ook dat ie heel erg van bami houdtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik haat ook klonen... vooral omdat ik ze niet herken.
Nee, dat is waar... maar ja, komt allemaal uit dezelfde inrichting denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een nieuwe user die 50 bami-topics opent hoeft niet per se een kloon te zijn, kan ook dat ie heel erg van bami houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:50 schreef Loveable het volgende:
@:engine bedoelt deze smiley, maar volgens mij zie je die alleen op mobiel twee keerOhh, toevallig zit ik nu achter de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ja logisch dat het dus niet kon vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohh, toevallig zit ik nu achter de computer![]()
@:engine bedoelt deze smiley, maar volgens mij zie je die alleen op mobiel twee keerKun je op mobiel ook smileys zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftig, dat is wel een code oranje waardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:45 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag er bij hem nog zo'n 30 cm
[ afbeelding ]
Hij heeft de melding gemaakt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig, dat is wel een code oranje waard
Yes,moet je alleen ff aanzetten in instellingenquote:
@:engine bedoelt deze smiley, maar volgens mij zie je die alleen op mobiel twee keerOh is dat alleen mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja goed
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Uhu, was mij ook een tijd terug opgevallen. Dat ie er twee keer tussen stondquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:59 schreef engine het volgende:
[..]
Oh is dat alleen mobiel![]()
Maar ja goed
Mja, nouja, dat schermpje is al zo kleinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yes,moet je alleen ff aanzetten in instellingen
Deze ga ik als tip naar mezelf sturen, voor de koude wintermaandenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor de Netflix liefhebbers trouwens een aanrader:
Pieces of Her (er staat drama, maar dekt de lading niet)
En nu bezig met Echoes (2de e moet eigenlijk omgedraaid) Ook geweldig.
Totenfrau vonden wij ook erg goed.
Ik ook, begrijp ook niet waarom die afspraak vanwege de sneeuw pas vanmiddag komtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft de melding gemaakt waarschijnlijk
Ik las ook over code oranje, dus was ietwat teleurgesteld toen ik naar buiten keek
Valt wel mee toch, maar dat kan ook. De meesten gebruik ik ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, nouja, dat schermpje is al zo klein
ik houd het mobiel wel bij de beperkte smileys waar ik de code van ken
Misschien hoorde ie over code oranje op zijn wekkerradio, en dacht ie 'mooi, draai ik me nog een keer om', zonder even naar buiten te kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, begrijp ook niet waarom die afspraak vanwege de sneeuw pas vanmiddag komt
Ik zal het navragen vanmiddagquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hoorde ie over code oranje op zijn wekkerradio, en dacht ie 'mooi, draai ik me nog een keer om', zonder even naar buiten te kijken
Je gaat op kantoor al starten met het weekend?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenDagje op kantoor werken met hele lage bezitting. Tijd voor weekend.
Witte troepquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonnestraaltje! Wil je erover praten?
Mentaal sowieso. Fysiek nog wat terughoudendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat op kantoor al starten met het weekend?
Dan moet ik maar eens kontakt met hem hebben als hij interesse heeft in een klus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Superbadeendje, wat chufi bedoelde is, dat Silverfox zijn eigen onderhoudsbedrijf heeft. Die verbouwt keukens, badkamers, stucwerk e.d.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Witte zut hier, goffedomme.![]()
Maar evengoed, goeiemorrege
Vanmiddag naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
T
Ga je iets leuks doen vandaag aloa?
Eigen schuld, had je in deze regio blijven wonen dan had je nergens last van gehadquote:
Of gewoon een beetje de schijn ophoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mentaal sowieso. Fysiek nog wat terughoudend
Succes daarmee!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmiddag naar het ziekenhuis.
Verder weinig bijzonders.
Dankjequote:
Yes, een bruine pistolet ene helft met Havermoutspread en de andere helft met kaas en een haring met uitjes , gekookt eitje erbijquote:
Haring met uitjes, ook lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yes, een bruine pistolet ene helft met Havermoutspread en de andere helft met kaas en een haring met uitjes , gekookt eitje erbij
Smaakte weer heerlijk, was ook alweer een lange tijd geleden dat ik een gegeten hadquote:
Ik had een salade gebouwd van één of andere rucolamix, daarbij puntpaprika, gekookt eitje, geitenkaasbolletjes en gebakken spekjes gedaan, en een honingmosterd dressingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef Loveable het volgende:
Ook lekker een tostiWat voor salade had je?
Klinkt lekker, behalve geitenkaasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een salade gebouwd van één of andere rucolamix, daarbij puntpaprika, gekookt eitje, geitenkaasbolletjes en gebakken spekjes gedaan, en een honingmosterd dressing
Ja daar houd je van of juist nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klinkt lekker, behalve geitenkaas
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, WTF... ben je er even niet, hebben we er een bami in blik dwaas bij![]()
Zo ga ik ook rondspringen morgen met een beetje zon want dit was maar niksquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ga ik ook rondspringen morgen met een beetje zon want dit was maar niks
Waar en hoe laat ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ergens in Utrechtquote:
Lekker! Ga je dan ook op andere mensen springen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker in een salade. Niet kaal zeg maarquote:
Toch die lama van Chufiquote:
Kijk, ruik, proef ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
Ik heb een worst gekocht bij de slager, bakken denk ik.
Ik heb geen vragen gesteld
[ link | afbeelding ]
Oh er is niks mis mee hoor. Beetje bleekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, ruik, proef ...
Is die niet gewoon voorgegaard?
Gewoon opeten Niks bakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lol.quote:
Je zit weer hooguit een paar uur op de wcquote:
Geduldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je zit weer hooguit een paar uur op de wc
Is die al gemaakt trouwens ?
Niet mijn ding zeg maarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over geitenkaas?
Dat is iets wat ik over sla.quote:
Oh ik ook meer met camembert. Lekkere stink kaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is een stapje te ver ...
Maar wegloopkaas is ook favoriet hier ... brie de meaux enzo
Veeeeel beter ook dan brie.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook meer met camembert. Lekkere stink kaas.
Gaat wel in een lucht dicht bakje. Zo niet stinkt je hele ijskast er naar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Veeeeel beter ook dan brie.
Brie is een braaf kaasje.
Vind ik niet ergquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat wel in een lucht dicht bakje. Zo niet stinkt je hele ijskast er naar.
Je stinkt zelf al genoeg.quote:
Die van mij ook. Die doet de deur dan meteen dicht en zegt: "die LUCHT!!"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel als ik de koelkast open doe en die lucht komt me tegemoet
Zou die willenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Geef hem maar gewoon billenkoek hoor
Kan jij gedachtes lezen?quote:
Misschien blokken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Geef hem maar gewoon billenkoek hoor
Ja maar MissLaif moet je wel op de juiste manier behandelenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Kan hij tegen hoor.
Weet ik toevallig
Is zo'n geintje
Heb ik geen problemen meequote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar MissLaif moet je wel op de juiste manier behandelen
Niet alleen mij, jullie ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar MissLaif moet je wel op de juiste manier behandelen
Ziet er eigenlijk niet heel aantrekkelijk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu wel en is lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk niet heel aantrekkelijk uit
Dat vind ik ook het lekkerst en dan het liefst met wat zoetsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker in een salade. Niet kaal zeg maar
Wat heb je ermee gedaan om hem een beetje aantrekkelijk te maken?quote:
Er is de geitenkaas honing variant ..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het lekkerst en dan het liefst met wat zoets
Dat hoefde niet was lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan om hem een beetje aantrekkelijk te maken?
Die vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is de geitenkaas honing variant ..
Op de één of andere manier staat dat me dan weer tegenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is de geitenkaas honing variant ..
Je hebt hem toch gebakken, hij ziet er gekleurder uit als die bleekscheetworst die je net postte.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoefde niet was lekker[ link | afbeelding ]
Ja zo zien ze er nou eenmaal uit. Ik heb er nog éénquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt hem toch gebakken, hij ziet er gekleurder uit als die bleekscheetworst die je net postte.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo zien ze er nou eenmaal uit. Ik heb er nog één[ link | afbeelding ]
Ook een soort mistery bakken maar
Ik hou van worstquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw worsten verwarren mij
Ja dat zijn ook vaak van die wittenquote:
ja op de schipistequote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi !!! in de herhaling? Was toch al vroeg in de middag die Vincent
Dat zie ik niet ..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja op de schipiste
maar nu is bij zo 30 000
offiziel met prijzen
Lekker!quote:
Ja ja eindelijk weer eens .. duurde langquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:37 schreef mario390 het volgende:
en en oostenrijker is de
hoogste op de podium op 1
Dat moet jezelf wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Zo heb ik vorige week in een restaurant gegeten waar ze alleen Oostenrijkse gerechten hadden, allerlei schnitzels, cordon blue, Kaiserschmarn, Strüdel, undsoweiter, undsoweiter. Alsof we op wintersport waren
Cordon bleu staat zondag op het menuquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Zo heb ik vorige week in een restaurant gegeten waar ze alleen Oostenrijkse gerechten hadden, allerlei schnitzels, cordon blue, Kaiserschmarn, Strüdel, undsoweiter, undsoweiter. Alsof we op wintersport waren
Ik weet dat, anders zei ik het niet, uillskuiken.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat, anders zei ik het niet, uillskuiken.
de echte ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Cordon bleu staat zondag op het menu
Lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Cordon bleu staat zondag op het menu
Wat is de echte?quote:
Nee slager. Met houtjesquote:
Ik heb ze ook veel gemaakt toen ik nog in de slagerij werkte, inderdaad met van die stokjesquote:
die kilde en odermatt moeten blij zijn datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja eindelijk weer eens .. duurde lang
Kilde hing echt bijna in de netten ....quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
die kilde en odermatt moeten blij zijn dat
ze nu niet in ziekenhuis ligen, odermatt werd
morgen niet starten
ja en hij is met gebroken hand gerijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kilde hing echt bijna in de netten ....
Hoe dan ? had ie ruzie met die Shiffrin?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en hij is met gebroken hand gerijden
Ik dacht dat Goldband voormalig stukadoors waren en een schattig boyband begonnen was.quote:
Wat is dat nu weer ?quote:
Wie is dat mario?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:46 schreef mario390 het volgende:
veel mensen in achtergroend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Goldband voormalig stukadoors waren en een schattig boyband begonnen was.
Eén van hen is het vriendje van Maan, maar ik weet niet welke.quote:
Boter toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Goldband voormalig stukadoors waren en een schattig boyband begonnen was.
Nooit gehoordquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ook.![]()
Maar is ook een nummer van Goldband met Maan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan ? had ie ruzie met die Shiffrin?
Was wel Kitzbuhel tochquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:46 schreef mario390 het volgende:
veel mensen in achtergroend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk liedje welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ook.![]()
Ja ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ook.![]()
Oh ja thnxquote:
Ik mag die Maan wel. leuk mens...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
Die Maan lijkt op de thumbnail wel op Britney
Ook nietquote:
De vraag is of je dat wel wilquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet
maar zo meteen kan ik dat niet meer zeggen
Ik ben aan het luisterenquote:
Ik heb ook nog wel eens kniepijn van vroegerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 3 zijn bij de interview in studio
en hintermann zegt odermatt had
kniepijn
Het was een leuk feestje, het was wel duidelijk dat de liefde tussen Nick & Simon over isquote:
Biertjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:07 schreef Loveable het volgende:
Had zin in een kitkat,maar nu heb ik er dorst vsn gekregen
Klinkt aardig. Maar ik ga het geen tweede keer luisteren.quote:
Nu heb ik ook zin in een KitKat of Lion of...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:07 schreef Loveable het volgende:
Had zin in een kitkat,maar nu heb ik er dorst vsn gekregen
Apart wel. Persoonlijk had ik het niet zo op Simon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een leuk feestje, het was wel duidelijk dat de liefde tussen Nick & Simon over is
Stonden ze zo ver uit elkaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een leuk feestje, het was wel duidelijk dat de liefde tussen Nick & Simon over is
Heb ik niet, drink nu ern latte en vanavond colaquote:
Ik in een biertjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een KitKat of Lion of...
Ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Apart wel. Persoonlijk had ik het niet zo op Simon.
Wat daar nou verder gebeurt is
Idemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon is
Bij de lidl 99 centquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een KitKat of Lion of...
oke niet bestquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel eens kniepijn van vroeger
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon is
Ze presenteren het samen maar ze stonden inderdaad ver uit elkaar, hadden totaal geen interactie of oogcontact met elkaar, het zag er zeer koeltjes uitquote:
Het is me ook pas 25 uitgelegd, maar het wil maar niet blijven hangen.quote:
Dat ze dan niet zo professioneel zijn om er nog wat van te maken. Ze zullen er toch goed voor betaald krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze presenteren het samen maar ze stonden inderdaad ver uit elkaar, hadden totaal geen interactie of oogcontact met elkaar, het zag er zeer koeltjes uit
Het was echt duidelijk te merken, meerdere mensen hadden het er over. Die moeten waarschijnlijk hun contract uitdienen en dan is het finito tussen die twee, maar het is inderdaad niet erg professioneel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat ze dan niet zo professioneel zijn om er nog wat van te maken. Ze zullen er toch goed voor betaald krijgen.
Ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Gebruik deze als schermafbeelding op je telefoon, dan vergeet je het nooit meer..
Missquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Aldi ook maar waren van die xxl zakken
Gelukkig hebben we hier geen Aldiquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beterquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar als je ze zat bent is het klaar ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa dan eet ik er teveel of te lang van
Nja koop dan wel die kleinere zakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Maar als je ze zat bent is het klaar ...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stop ze altijd in de koelkast.
Is dat raar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week 2 kilo in huis gehaald 1 pinda 1 choco... was in de aanbieding
Gelukkig maarquote:
Als je ze er maar weer uithaalt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat raar?
Ik ook niet, dat is het enige snoep waar ik me niet mee kan beheersenquote:
Dat duurt vaak niet langquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je ze er maar weer uithaalt niet
Ja, dan worden ze veel te hardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat raar?
Ik heb het ook met dezequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat is het enige snoep waar ik me niet mee kan beheersen
Dat zijn toch die menthol dingetjes? Dat vind ik dan weer helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het ook met deze![]()
[ afbeelding ]
Daar hield mijn moeder zo van.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef -Shii- het volgende:
Griotten zijn lekker.Ik koop ze nooit meer hoor anders gaat het op. En Autodrop had zo'n salmiaksoort, die vond ik ook erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |