Ow, spuit 11quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Zijn jullie wel eens gearresteerd? Afgevoerd met een politiebus en alles. Dat is een opsom die wel mag, toch SQ?
Ik begin wel: nee.
Spuit 12 zelfsquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Is dit waar we onze ervaring met politie opsommen?
nopequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Zijn jullie wel eens gearresteerd? Afgevoerd met een politiebus en alles. Dat is een opsom die wel mag, toch SQ?
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Een moord boven je is wel vrij heftigquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope![]()
spannendste was denk ik wonen in ons vorige appartement. boven ons een moord, onder ons een hennepkwekerij, Rotterdam
Er kan er maar een de eerste zijnquote:
Hahahaha!quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel eens aangehouden omdat ik voor de gein de rotonde linksom nam en daarna verder reed op de busbaan om 3 uur 's nachtsHeb toen een of ander lulverhaal verteld dat er een lampje brandde en ik daarom in de war raakte
Werd geloofd op mijn blauwe ogen. Morgen dan maar even naar de garage mevrouw
Mijn moeder zat trouwens naast me en zij was degene die riep "lampje!" voordat ik het raam naar beneden deed. Daarna natuurlijk zitten janken van het lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |