Lache. Cookies even opeten (verwijderen klinkt onverstandig, zonde van de cookies).quote:Op maandag 30 januari 2023 04:43 schreef _I het volgende:
Als ik dit topic probeer te openen krijg ik 9 van de 10 keer een melding dat zich herhaaldelijk een probleem heeft voorgedaan.
Maar als ik niet ingelogd ben, gebeurt dat niet. En andere topics hebben er ook ingelogd geen last van.
Spooky…
Geloof dat in mostly unvaxxed Africa er niet echt een emergency isquote:
Is allang over. Corona gaat gewoon in het virusseizoen meedraaien met de andere virussen die in de herfst/winter komenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 04:59 schreef _I het volgende:
[..]
[ twitter ]
En op hetzelfde moment komt Biden met een einddatum: 11 mei. Wat een farce!
https://www.nu.nl/politie(...)ngevaccineerden.htmlquote:Er is nooit sprake geweest van vaccinatiedwang, al scheelde het weinig of een vaccinatiebewijs werd verplicht voor bijvoorbeeld de horeca. Daarmee zou een duidelijk onderscheid worden gemaakt tussen de rechten van gevaccineerden en ongevaccineerden.
quote:Vier kokmeeuwen overlijden aan vogelgriep in Brussel: "Raak dode vogels zeker niet aan"
In Anderlecht, Laken en Vorst zijn vier kokmeeuwen overleden aan de vogelgriep. Dat laat Leefmilieu Brussel weten. De overheidsdienst roept op om dode vogels zeker niet aan te raken en meteen te melden, maar er is geen reden tot paniek.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)428a928de0d9c6a426c5
Nou ja, ik weet sowieso niet of er mensen zijn die een dode vogel zien en denken "goh daar ga ik eens even lekker aan voelen"?quote:
Wat is daar nou een leugen aan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:35 schreef Candymannetje het volgende:
Ze zijn weer lekker aan het liegen.
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)ngevaccineerden.html
Ja, offff... we maken ons druk om de gezondheid van degenen die wel gevaccineerd zijnquote:
Je kunt je beter zorgen maken over degenen die niet gevaccineerd zijn, dat laten 2 jaar aan feiten wel zien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, offff... we maken ons druk om de gezondheid van degenen die wel gevaccineerd zijnMaar als je met dit soort posts komt kun je ook beter wegblijven. Zeker de termen wappie, schapen of gekkies zijn niet gewenst. Doe je voordeel met deze tip
Just a friendly warning.
Ja, dat laten alle sporters die neervallen ook wel zien die zich moesten laten prikken om te kunnen reizen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt je beter zorgen maken over degenen die niet gevaccineerd zijn, dat laten 2 jaar aan feiten wel zien.
-Knip-
Al dat druk maken om niets. Zorgt alleen maar voor onzin en stress.
Niemand die zich ergens druk om maakt, - Knip-
Is niet goed voor het hart.
Wat verzin je nou weer lolquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, dat laten alle sporters die neervallen ook wel zien die zich moesten laten prikken om te kunnen reizen.
En nog 1x een opmerking als "dit slag volk" en je bent af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |