Mooie oplossingquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wel als je een van de vele Nitter instances gebruikt.
Bijvoorbeeld: https://nitter.net/HenkKrol/status/1618134252901785605
Neem aan dat dit van Fok! wel mag
Omdat de noodzaak er niet meer is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 05:42 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
UK stopt met injecties 50-. Goede zaak!
Man de weerstand in COR altijd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:16 schreef loveli het volgende:
Met 1 miljoen vaccinaties voorkwamen ze 1 ziekenhuisopname met zuurstof of ic. Kosten vs baten.
[ twitter ]
Is pure angst. Maar idd wel lastig communiceren daardoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Man de weerstand in COR altijd.
Lang geleden dat ik daar gekeken heb...quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is pure angst. Maar idd wel lastig communiceren daardoor.
Of naar COR. Al zal daar ook wel niet op gereageerd worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 05:08 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Wat is het hier rustig? En kan het topic verplaatst worden naar NWS? Muahahahaha
Neuh, en dit zal wel langzaam van het internet verdwijnen. Enzo wappen we lekker verder.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Of naar COR. Al zal daar ook wel niet op gereageerd worden.
nou las en keek net het filmpjequote:Op donderdag 26 januari 2023 04:43 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
“Directed evolution”, juist ja. Ik laat hem even hier…
Dan moet je alles bewijzen met bronnen enzo, maar die data wordt nauwelijks vrijgegeven, zeker in dit land.... Maar de onderzoeken die er wel zijn (met bias) die komen tot een andere conclusie en zijn wél vrijgegeven. Tjah.. Wordt er nou echt zo gemanipuleerd? Nouja, misschien een beetje, misschien een beetje zelfcensuur, en misschien een beetje censuur van google / papers en moeilijkheid met data.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is pure angst. Maar idd wel lastig communiceren daardoor.
Het was toch bewezen dat de vaccins uitstekend waren?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 05:56 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft weer een nieuw idee, want blijkbaar doen de vaccinaties het niet zo goed.
1e twitterbericht: en dat was voor mij de eerste reden waarom ik dat vaccin niet genomen heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 05:08 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Wat is het hier rustig? En kan het topic verplaatst worden naar NWS? Muahahahaha
Al die weerstand en ridiculisatie overleefd. Trots om een gekkie te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou las en keek net het filmpje
maar he
wij zijn maar die gekken van BNW
Ik vind Maurice de Hond ook een topper als het gaat om data duiden. Mensen pakken vaak de Deventer moordzaak erbij om hem in diskrediet te brengen. Ook onterecht vind ik. Dat de klusjesman niet veroordeeld is betekent niet automatisch dat Maurice niet een aantal hele sterke argumenten had waarom het OM onderzoek rammelde. Maar dat is voor veel mensen al weer een iets te ingewikkelde gedachtegang.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
En qua de juiste beleidsmaatregelen en effectiviteit maatregelen etc zou ik vertrouwen in Robin Fransman (RIP) en Maurice de Hond, maarja, in veel koppies zijn die mensen écht wappies.
Maarten van den Berg en Fritsander Lahr op Twitter en een Ronald Meester heb ik statistisch gezien ook meer vertrouwen in.
Yes, inderdaad! En gelukkig geen vriendschappenverloren, ondanks de heftige discussies met hen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:28 schreef _I het volgende:
[..]
Al die weerstand en ridiculisatie overleefd. Trots om een gekkie te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |