Wat een super dom gesprek en geslijm van die Esther zeg. Ze staat zélf met haar kont te draaien voor de neus van Jan Willem. Zielig exemplaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef Hoempah het volgende:
04-03-23 | #1 | The day after wandelsessie met Jan Willem en Esther [07 min 35 sec]
[ link | afbeelding ]
Dit is niet de plek om te reageren op filmpjes, volgens mijquote:Op maandag 6 maart 2023 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat een super dom gesprek en geslijm van die Esther zeg. Ze staat zélf met haar kont te draaien voor de neus van Jan Willem. Zielig exemplaar eigenlijk.
En haar verliefdheid is hélemaal over!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom er niet op de filmpjes gereageerd mag worden hier. Kan nergens vinden dat dat niet mag.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dit is niet de plek om te reageren op filmpjes, volgens mij
Hier worden inderdaad alleen filmpjes gepost. We hebben de COS om op de streams te reageren en we hebben JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes] voor bedankjes en aanvragen van filmpjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom er niet op de filmpjes gereageerd mag worden hier. Kan nergens vinden dat dat niet mag.
Je mag toch wel dankbaar en enthousiast zijn. Ik ben blij met de filmpjes ik volg het niet altijd. Ruimte om er commentaar op te hebben is best ok toch? Ja ok dan wordt het een sc waar niemand komtquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier worden inderdaad alleen filmpjes gepost. We hebben de COS om op de streams te reageren en we hebben JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes] voor bedankjes en aanvragen van filmpjes.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:00 schreef Sestra666 het volgende:
Denk je dat er weer filmpjes zijn, staat er commentaar
Dankbaar en enthousiast mag je hier zijn JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes] zodat users niet een topic door hoeven te scrollen om een filmpje te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag toch wel dankbaar en enthousiast zijn. Ik ben blij met de filmpjes ik volg het niet altijd. Ruimte om er commentaar op te hebben is best ok toch? Ja ok dan wordt het een sc waar niemand komt
Zo rap gaat het toch nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dankbaar en enthousiast mag je hier zijn JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes] zodat users niet een topic door hoeven te scrollen om een filmpje te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |