quote:
Helemaal gek geworden? Ze deed gewoon een oproep om te stoppen met alle haat en zelfs huisbezoeken. Heel logisch. Als de zieke internetgekkies niet op hun plek gezet worden af en toe en niet inzichtelijk gemaakt wordt hóé ver het gaat, blijft een heleboel onzichtbaar. Das het gevaar van het internet, veel gebeurt achter gesloten deuren.
Expose de gekkies, ipv ze eeuwig in bescherming nemen uit angst voor de reactie dáár weer op. Mensen houden elkaar zo in de tang. Het toont juist karakter om je niks van die tang aan te trekken en zich dus juist dáárin niks van mensen aan te trekken. Dus het is imo maar net hoe je ernaar wil kijken, ik zie het als sterk.
En hoezo? Stukje menselijkheid? Niemand is een robot en iedereen heeft een breekpunt dat ie zegt genoeg is genoeg, shit moet stoppen. Ik vind dat altijd zo’n onzin als mensen zeggen ‘trek je niks van een ander aan’, want dat doe je sowieso wel in een bepaalde mate, anders is er zelfs iets mis denk ik😅 Dus voor iedereen is er een punt dat het teveel wordt.
Ik denk dat dat zo’n probleem is, als dat wordt bestempeld wordt als ‘gek geworden’ en ‘hoezo trek je je zoveel aan?’. Supermenselijk. En ze verwoordde het gewoon netjes en volwassen dus snap de link met ‘helemaal gek’ niet zo