abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208480608
ook prachtig zoals ze dat zegt, aan BB meegedaan voor avontuur en uitdaging, niet voor de volgers

ik hoop dat ze hierbuiten dadelijk ook vrienden blijft met Jason, Bart, Mich, Jolien

ja ik bied hier nu mijn excuses aan als ik haar soms in de cos een actrice heb genoemd of zo, nee nu geloof ik het ook wel hoe ''real'' en altijd bij zichzelf gebleven zij was in het huis, respect
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  maandag 27 maart 2023 @ 10:00:58 #177
57497 happyme28
I'm so happy
pi_208551990
Gefeliciteerd met je verjaardag Chiara 🥳
pi_208552146
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:00 schreef happyme28 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Chiara 🥳
Ze is jarig begrijp ik?

Van harte gefeliciteerd @Chiara :* *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208615914
Dit kind is echt helemaal gek geworden lees ik. Hoezo trek je je zoveel aan wat anderen van je vinden. ;( :')
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 april 2023 @ 16:11:16 #180
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208616177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:33 schreef BBguy het volgende:
Dit kind is echt helemaal gek geworden lees ik. Hoezo trek je je zoveel aan wat anderen van je vinden. ;( :')
Wat praat je raar, ze wordt bedreigd hoor, mag ze daar over klagen misschien :?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_208616214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:33 schreef BBguy het volgende:
Helemaal gek geworden? Ze deed gewoon een oproep om te stoppen met alle haat en zelfs huisbezoeken. Heel logisch. Als de zieke internetgekkies niet op hun plek gezet worden af en toe en niet inzichtelijk gemaakt wordt hóé ver het gaat, blijft een heleboel onzichtbaar. Das het gevaar van het internet, veel gebeurt achter gesloten deuren.

Expose de gekkies, ipv ze eeuwig in bescherming nemen uit angst voor de reactie dáár weer op. Mensen houden elkaar zo in de tang. Het toont juist karakter om je niks van die tang aan te trekken en zich dus juist dáárin niks van mensen aan te trekken. Dus het is imo maar net hoe je ernaar wil kijken, ik zie het als sterk.

En hoezo? Stukje menselijkheid? Niemand is een robot en iedereen heeft een breekpunt dat ie zegt genoeg is genoeg, shit moet stoppen. Ik vind dat altijd zo’n onzin als mensen zeggen ‘trek je niks van een ander aan’, want dat doe je sowieso wel in een bepaalde mate, anders is er zelfs iets mis denk ik😅 Dus voor iedereen is er een punt dat het teveel wordt.

Ik denk dat dat zo’n probleem is, als dat wordt bestempeld wordt als ‘gek geworden’ en ‘hoezo trek je je zoveel aan?’. Supermenselijk. En ze verwoordde het gewoon netjes en volwassen dus snap de link met ‘helemaal gek’ niet zo :P
Leh-kùr
pi_208623100
Heb je haar zien zitten toen Charlotte over catwalk liep. Chiara kon allesbehalve applaudisseren of lachen!
Daar zit een flink stuk verkeerd in die verstandhouding.
Cindy De Vuyst
pi_208623373
Chiara is een ongelofelijke leuke meid die het spel durfde te spelen. In sommige seizoenen en programma's wordt en werd praten over anderen niet zo erg afgekeurd.

In dit seizoen was het not done om over anderen te praten. Danny werd erop afgerekend en Chiara ook en zij werd en wordt er nog steeds op afgerekend en nog een paar anderen.

Social media wordt harder en harder en daar moet iedereen mee leren omgaan. Bv. een Charlotte die daar mee moet leren omgaan.

Chiara is ook een vrouw die niet van hypocrisie houdt en in het media wereldje is hypocriet zijn vanzelfsprekend omdat het nodig is om te overleven. Ik vind nep personen niet zo leuk. Chiara was vanalles maar nooit nep.

Chiara is juist één van de bewoners die dicht bij zichzelf is gebleven.

What you see is what you get.

Ik houd daar van.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 8 / 8
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')